loading...

دیجیتال مارکتینگ

بازدید : 95
دوشنبه 12 ارديبهشت 1401 زمان : 1:16

updates

به‌روزرسانی‌های بدون توقف : سئوکارها تأثیری را بر زندگی روزمره، تعادل بین کار و زندگی و چشم‌انداز شغلی خود به اشتراک می‌گذارند.

امسال، گوگل تعداد به‌روزرسانی‌های غیرعادی زیادی را ارائه کرد. در واقع، شرکت یک به‌روزرسانی جستجوی محلی را هنگام انجام مصاحبه برای این مقاله منتشر کرد. به‌روزرسانی‌های Google می‌تواند برای برندها و کسب‌وکارها ناامیدکننده باشد، زیرا ممکن است بر روی دید آنها تأثیر منفی بگذارد، رتبه‌بندی را به رقبا واگذار کند و بر ترافیک ویا درآمد تأثیر بگذارد. افزایش فراوانی به‌روزرسانی‌ها در سال جاری ممکن است این تجربه را تشدید کند، به این معنی که سئوکاران نیز ممکن است تحت فشار بیشتری برای شناسایی مشکلات و پیاده‌سازی راه‌حل‌ها باشند. اما، انواع مختلفی از سئوکارها در سطوح مختلف و همچنین در آژانس ها و داخلی کار می کنند، و تجربیات مربوطه آنها متفاوت است. برای ارائه تصویری جامع از نحوه کار در این محیط، پنج سئوکار نحوه حجم کاری خود را به اشتراک گذاشته اند. تغییرات پس از عرضه به‌روزرسانی‌ها، نحوه پاسخگویی مشتریانشان، به‌علاوه اینکه چگونه به‌روزرسانی‌های امسال تعادل بین کار و زندگی و چشم‌انداز شغلی آن‌ها را تغییر داده است.


نحوه عملکرد یک سایت پس از به روز رسانی بر کار پیش رو تأثیر می گذارد

به‌روزرسانی‌های الگوریتم اجتناب‌ناپذیر هستند و روزها و هفته‌های بعد از آن می‌توانند هیجان‌انگیز باشند، زمانی که کار سخت نتیجه داد، یا اگر رتبه‌بندی ناگهان کاهش یابد، بالقوه ویرانگر باشد. ماهیت پرمخاطره این به‌روزرسانی‌ها به این معنی است که پس از فروکش کردن گرد و غبار، حجم کاری از برندی به برند دیگر و سئو به سئوی دیگر بسیار متفاوت است. کریس لانگ، معاون بازاریابی در Go، گفت: «ما قطعاً پس از به‌روزرسانی الگوریتم شلوغ‌تر هستیم. فیش دیجیتال. او افزود: «ما باید آن اطلاعات را به مشتری منتقل کنیم و هر گونه داده در مورد تأثیر آن بر سایت آنها را به اشتراک بگذاریم. کریستال کارتر، استراتژیست ارشد دیجیتال در Optix Solutions، گفت: «برخی از سایت‌ها، مانند کسب‌وکارهای DTC [مستقیم به مصرف‌کننده] به به‌روزرسانی‌های الگوریتم حساس هستند و ممکن است در این زمان تغییرات بزرگی در درآمد مشاهده کنند.» درک نحوه تأثیرگذاری سایت و همچنین توصیه هایی برای مراحل بعدی. او گفت: «تجمیع این امر ممکن است زمان ببرد، بنابراین به طور کلی نظارت و گزارش دهی پس از به‌روزرسانی افزایش می‌یابد.» مانند هر شغلی که شامل کار با مشتریان می‌شود، خواسته‌های شغل بسته به نیاز مشتری و نیازهای مشتری متفاوت است. تخصص با موضوع جیسون ملمن، مدیر ارشد SEO و تجزیه و تحلیل در Inseev Interactive، گفت: "برای مخاطبینی که بسیار آگاه و به روز در مورد اخبار صنعت هستند، ممکن است نیاز به تجزیه و تحلیل عمیق در مورد تأثیر به روز رسانی سایت داشته باشند." کار در خانه ممکن است پس از به‌روزرسانی Google تجربه متفاوتی داشته باشد، زیرا آنها برای یک مارک کار می‌کنند (بر خلاف چندین مشتری). ماساکی اوکازاوا، مدیر محصول فنی سئو در SimpleTire، گفت: «مگر اینکه به‌روزرسانی الگوریتم به ما خیلی ضربه بزند، حجم کار افزایش نمی‌یابد، اما در عوض تغییر می‌کند. مناطق. از آنجا، ما نقشه راه خود را به‌روزرسانی می‌کنیم تا در صورت نیاز به آن پاسخ دهیم.» Veruska Anconitano، مدیر سئو و زبان در Canva، گفت: «من فکر می‌کنم به‌روزرسانی Google هرگز نباید افراد سئو را دیوانه کند. Anconitano به‌روزرسانی‌های جستجوی Google را فرصتی برای ارزیابی مجدد نمایان بودن سایت خود و ایجاد چک لیستی از پیشرفت‌ها می‌داند. او گفت: «من تمایل دارم به محض اینکه یک به‌روزرسانی جدید منتشر شد، به داده‌ها نگاه نکنم. یک هفته تا پایان عرضه بار کاری من چندان تغییر نمی کند. آنچه تغییر می‌کند، تجزیه و تحلیل داده‌ها برای درک اینکه آیا کاهش یا بهبودی مربوط به به‌روزرسانی است یا عدم مقابله با آن است.seo


برای توضیح به روز رسانی ها به ذینفعان آماده باشید

تغییرات در ترافیک و رتبه‌بندی پس از به‌روزرسانی ممکن است به خوبی مورد استقبال قرار گیرد یا در نهایت، سهامداران را به حالت کنترل آسیب سوق دهد. کارتر گفت: «خبر خوب خوب است، این نشان دهنده کار سختی است که در سایت سرمایه گذاری شده است و می تواند به خرید بیشتر سهامداران کمک کند.» از سوی دیگر، «وقتی همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود. سئوکارانی که معمولاً ممکن است به یک مخاطب در کسب و کار گزارش دهند، ممکن است نیاز داشته باشند که زمینه وسیع تری را برای افراد بالاتر، مانند هیئت مدیره، فراهم کنند. در این مکالمات، نشان دادن اینکه چگونه SEO به طور مستقیم با اهداف تجاری مرتبط است و چگونه شما به عنوان یک SEO می توانید زمینه را برای چشم انداز جستجوی گسترده تر فراهم کنید، ارزش دارد. اغلب می‌دانند که الگوریتم گوگل بی‌نقص نیست و رویکردی که ما در پیش گرفته‌ایم این است که آنها را برای بلندمدت به خوبی تنظیم می‌کنیم. به این ترتیب، زمانی که آنها ناگزیر اتفاق می‌افتند، در یک صفحه هستیم.» او افزود، ممکن است ذینفعان نیز علاقه مند شوند که چگونه رقابت آنها تحت تأثیر به روز رسانی قرار گرفته است.

برخی از مشتریان توضیح ساده ای در مورد به روز رسانی می خواهند (به عنوان مثال، چه نوع سایت هایی را تحت تأثیر قرار داده است، چه جنبه هایی از سایت را مورد تأکید قرار داده است، و غیره). ملمن گفت: «گاهی اوقات مشتری نیاز به انتشار اطلاعات به تیم های داخلی دارد تا همه افراد شرکت را مطلع کند. مروری ساده از یک به روز رسانی، که همیشه امکان پذیر نیست. برخی به‌روزرسانی‌ها بسیار گسترده‌تر از بقیه هستند: به‌روزرسانی‌های اصلی Google گسترده هستند و بسیاری از جنبه‌های یک سایت را پوشش می‌دهند. از سوی دیگر، به‌روزرسانی‌های بررسی محصول بسیار محدودتر هستند و بر محتوای مرتبط با تجارت الکترونیک تأثیر می‌گذارند. برای سایت‌هایی که پس از یک به‌روزرسانی اصلی، دید خود را کاهش داده‌اند، Google توصیه‌هایی در مورد بازیابی ارائه کرده است، اما فهمیدن اینکه چه توصیه‌هایی برای سایت شما بیشترین کاربرد را دارند (و سپس اولویت‌بندی آنها) می‌تواند یک فرآیند آزمایش و خطا باشد. در داخل یا در یک آژانس، وظیفه SEO است که به‌روزرسانی‌ها و تغییرات در رتبه‌بندی ویا ترافیک را برای سهامداران ایجاد کند. به‌جای پاسخگویی به به‌روزرسانی‌های Google، ذینفعان عموماً می‌خواهند تصویر بزرگ را بدانند: چرا ترافیک کاهش یافته، چرا بهبود یافته است، چرا یک صفحه خاص از نظر تبدیل‌ها خوب یا بدتر عمل می‌کند و غیره.» آنکونیتانو گفت.


تعادل بین کار و زندگی می تواند مشکل ساز باشد، اما سئوکارها زندگی را نجات نمی دهند.

کارتر گفت: وقتی دید یک سایت بهبود می‌یابد، می‌توانید «به خودتان ضربه بزنید و ادامه دهید». اما، "نتایج چالش برانگیز می تواند زمانی که مشتریان احساس فشار می کنند، استرس زا باشد،" او افزود، "اگر برای پاسخ به یک به روز رسانی نیاز به توقف فعالیت های برنامه ریزی شده دارید، به مشتری اطلاع دهید که در حال تنظیم برنامه های خود هستید. اگر مشتری مایل است بازدیدهای منظم بیشتری داشته باشد، تنظیم یک برنامه می‌تواند به همه کمک کند تمرکز کنند.» اوکازاوا، که همچنین می‌گوید: «از طرف‌های ذینفع خواسته‌ام از تیم ما بخواهند ظرف ۷۲ ساعت پس از به‌روزرسانی الگوریتم، یک طرح بازیابی ترافیک ایجاد کنند.» تجربه کار در یک آژانس، گفت: "این قطعاً استرس زیادی را برای تیم اضافه می کند و من شخصاً شب هایی را پشت سر گذاشته ام که فقط از تمام دانش سئوی خود استفاده کرده ام تا راه حل مناسبی برای این مشکل پیدا کنم." لانگ گفت که برای ما شلوغ تر و کار بیشتر در طول روزها، بر تعادل کار و زندگی من تأثیر زیادی نداشته است. آنکونیتانو، که در خانه کار می‌کند، احساسات مشابهی را به اشتراک می‌گذارد: «به طور کلی، مگر اینکه یک وضعیت اضطراری بزرگ وجود داشته باشد، تعادل بین کار و زندگی من ثابت می‌ماند... در پایان روز، من زندگی‌ها را نجات نمی‌دهم.»


امسال به روز رسانی های زیادی وجود داشته است. چه تاثیری بر دیدگاه شما نسبت به سئو به عنوان شغل شما داشته است؟

اگرچه گوگل هزاران به روز رسانی را در سال ارائه می کند، تنها تعداد انگشت شماری آنقدر تاثیرگذار هستند که اعلام شوند. امسال، سئوکاران نسبت به گذشته اخیر به روز رسانی های اعلام شده بیشتری را تجربه کردند. در زیر فهرستی از به‌روزرسانی‌ها از نیمه آخر سال 2021 آمده است. به‌روزرسانی‌های اصلی: جولای 2021 به‌روزرسانی اصلی نوامبر 2021 به‌روزرسانی‌های اصلی: به‌روزرسانی‌های غیر هسته‌ای: 23 ژوئن به‌روزرسانی هرزنامه 28 ژوئن به‌روزرسانی هرزنامه پیوند جولای به‌روزرسانی هرزنامه صفحه تجربه به‌روزرسانی نوامبر 2021 به‌روزرسانی نوامبر 2021 به‌روزرسانی‌های هرزنامه21 به‌روزرسانی‌ها نوامبر 20 جستجوی محلی فراوانی غیرمعمول این به‌روزرسانی‌ها می‌تواند منجر به چالش‌های مختلفی شود، مانند درخواست‌های بیشتر از سوی مشتریان یا دشواری بیشتر در جداسازی تأثیر به‌روزرسانی‌های خاص، برای مثال. کارتر گفت: به‌روزرسانی‌ها هدفمندتر می‌شوند، زیرا Google برای همگام شدن با نیازهای کاربران تلاش می‌کند، و افزود: «من بیشتر نیاز به تخصص سئو در جنبه‌های خاص جستجو را می‌بینم تا اینکه انتظار داشته باشیم همه آن را انجام دهد. سئوی تجارت الکترونیک با سئوی محتوا متفاوت است، با سئوی محلی متفاوت است – و شما می توانید از آنجا بیشتر کار کنید. تخصص به شما کمک می کند تا نیازهای خود را حفظ کنید و آنها را به طور مؤثر پیاده سازی کنید.» ملمن گفت: «به نظر می رسد اخیراً تغییری به سمت سایت های تخصصی تر انجام شده است که زمان سخت تری برای رقابت با نام های بزرگ دارند. به عنوان ناعادلانه یا ناامید کننده، من شخصا از این چالش لذت می برم و فهمیدن اینکه چگونه می توان بر این چالش ها غلبه کرد و همچنان موقعیت های برتر را برای مشتریان خود به دست آورد، لذت بخش می دانم." سرعت سریع تغییر باعث می شود زمان هیجان انگیزی برای سئو باشد. اوکازاوا گفت: "کاری که من به عنوان یک شبکه ایمنی انجام داده ام این است که مهارت های نرم خود مانند مدیریت پروژه و نقشه راه را توسعه دهم تا بتوانم به مدیریت محصول انتقال دهم، ممکن است سخت باشد." اگر تصمیم بگیرم سئو آن را برای من کاهش نمی‌دهد.» لانگ درباره به‌روزرسانی‌های Google گفت: «فقط یاد می‌گیری از آنها انتظار داشته باشی و می‌دانی که در حال آمدن هستند، فکر می‌کنم این به من کمک می‌کند روی راه‌حل‌های بلندمدت متمرکز بمانم. به احتمال زیاد مشتریان از به روز رسانی ها بهره مند شوند. اگر می‌دانید که به‌روزرسانی‌های الگوریتم به دنبال چه پاداشی هستند، باید آن را در استراتژی کلی خود قرار دهید.»


علیرغم برخی نوسانات، سئوکاران هنوز یک ستاره شمالی برای هدایت آنها دارند

هدف موتورهای جستجو ارائه بهترین تجربه ممکن به کاربران است که برندها نیز باید روی آن تمرکز کنند.

همپوشانی به این معنی است که، صرف نظر از به‌روزرسانی‌هایی که ممکن است ارائه شوند، سئوکاران همیشه یک ستاره شمالی برای هدایت آن‌ها دارند. «من به‌روزرسانی‌های Google را راهی برای تأکید بر این موضوع می‌دانم که هدف سئو خدمت به کاربران و دور شدن از این ایده است که « رتبه بندی و ترافیک همه چیز است. "تنها راه برای ایجاد تبدیل، ارائه خدمات خوب به کاربران است. اولین بودن در گوگل کمک می کند، اما مرتبط بودن بیش از هر چیز دیگری، هم از نظر گوگل و هم از دید کاربران، اهمیت دارد. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.

updates

به‌روزرسانی‌های بدون توقف : سئوکارها تأثیری را بر زندگی روزمره، تعادل بین کار و زندگی و چشم‌انداز شغلی خود به اشتراک می‌گذارند.

امسال، گوگل تعداد به‌روزرسانی‌های غیرعادی زیادی را ارائه کرد. در واقع، شرکت یک به‌روزرسانی جستجوی محلی را هنگام انجام مصاحبه برای این مقاله منتشر کرد. به‌روزرسانی‌های Google می‌تواند برای برندها و کسب‌وکارها ناامیدکننده باشد، زیرا ممکن است بر روی دید آنها تأثیر منفی بگذارد، رتبه‌بندی را به رقبا واگذار کند و بر ترافیک ویا درآمد تأثیر بگذارد. افزایش فراوانی به‌روزرسانی‌ها در سال جاری ممکن است این تجربه را تشدید کند، به این معنی که سئوکاران نیز ممکن است تحت فشار بیشتری برای شناسایی مشکلات و پیاده‌سازی راه‌حل‌ها باشند. اما، انواع مختلفی از سئوکارها در سطوح مختلف و همچنین در آژانس ها و داخلی کار می کنند، و تجربیات مربوطه آنها متفاوت است. برای ارائه تصویری جامع از نحوه کار در این محیط، پنج سئوکار نحوه حجم کاری خود را به اشتراک گذاشته اند. تغییرات پس از عرضه به‌روزرسانی‌ها، نحوه پاسخگویی مشتریانشان، به‌علاوه اینکه چگونه به‌روزرسانی‌های امسال تعادل بین کار و زندگی و چشم‌انداز شغلی آن‌ها را تغییر داده است.


نحوه عملکرد یک سایت پس از به روز رسانی بر کار پیش رو تأثیر می گذارد

به‌روزرسانی‌های الگوریتم اجتناب‌ناپذیر هستند و روزها و هفته‌های بعد از آن می‌توانند هیجان‌انگیز باشند، زمانی که کار سخت نتیجه داد، یا اگر رتبه‌بندی ناگهان کاهش یابد، بالقوه ویرانگر باشد. ماهیت پرمخاطره این به‌روزرسانی‌ها به این معنی است که پس از فروکش کردن گرد و غبار، حجم کاری از برندی به برند دیگر و سئو به سئوی دیگر بسیار متفاوت است. کریس لانگ، معاون بازاریابی در Go، گفت: «ما قطعاً پس از به‌روزرسانی الگوریتم شلوغ‌تر هستیم. فیش دیجیتال. او افزود: «ما باید آن اطلاعات را به مشتری منتقل کنیم و هر گونه داده در مورد تأثیر آن بر سایت آنها را به اشتراک بگذاریم. کریستال کارتر، استراتژیست ارشد دیجیتال در Optix Solutions، گفت: «برخی از سایت‌ها، مانند کسب‌وکارهای DTC [مستقیم به مصرف‌کننده] به به‌روزرسانی‌های الگوریتم حساس هستند و ممکن است در این زمان تغییرات بزرگی در درآمد مشاهده کنند.» درک نحوه تأثیرگذاری سایت و همچنین توصیه هایی برای مراحل بعدی. او گفت: «تجمیع این امر ممکن است زمان ببرد، بنابراین به طور کلی نظارت و گزارش دهی پس از به‌روزرسانی افزایش می‌یابد.» مانند هر شغلی که شامل کار با مشتریان می‌شود، خواسته‌های شغل بسته به نیاز مشتری و نیازهای مشتری متفاوت است. تخصص با موضوع جیسون ملمن، مدیر ارشد SEO و تجزیه و تحلیل در Inseev Interactive، گفت: "برای مخاطبینی که بسیار آگاه و به روز در مورد اخبار صنعت هستند، ممکن است نیاز به تجزیه و تحلیل عمیق در مورد تأثیر به روز رسانی سایت داشته باشند." کار در خانه ممکن است پس از به‌روزرسانی Google تجربه متفاوتی داشته باشد، زیرا آنها برای یک مارک کار می‌کنند (بر خلاف چندین مشتری). ماساکی اوکازاوا، مدیر محصول فنی سئو در SimpleTire، گفت: «مگر اینکه به‌روزرسانی الگوریتم به ما خیلی ضربه بزند، حجم کار افزایش نمی‌یابد، اما در عوض تغییر می‌کند. مناطق. از آنجا، ما نقشه راه خود را به‌روزرسانی می‌کنیم تا در صورت نیاز به آن پاسخ دهیم.» Veruska Anconitano، مدیر سئو و زبان در Canva، گفت: «من فکر می‌کنم به‌روزرسانی Google هرگز نباید افراد سئو را دیوانه کند. Anconitano به‌روزرسانی‌های جستجوی Google را فرصتی برای ارزیابی مجدد نمایان بودن سایت خود و ایجاد چک لیستی از پیشرفت‌ها می‌داند. او گفت: «من تمایل دارم به محض اینکه یک به‌روزرسانی جدید منتشر شد، به داده‌ها نگاه نکنم. یک هفته تا پایان عرضه بار کاری من چندان تغییر نمی کند. آنچه تغییر می‌کند، تجزیه و تحلیل داده‌ها برای درک اینکه آیا کاهش یا بهبودی مربوط به به‌روزرسانی است یا عدم مقابله با آن است.seo


برای توضیح به روز رسانی ها به ذینفعان آماده باشید

تغییرات در ترافیک و رتبه‌بندی پس از به‌روزرسانی ممکن است به خوبی مورد استقبال قرار گیرد یا در نهایت، سهامداران را به حالت کنترل آسیب سوق دهد. کارتر گفت: «خبر خوب خوب است، این نشان دهنده کار سختی است که در سایت سرمایه گذاری شده است و می تواند به خرید بیشتر سهامداران کمک کند.» از سوی دیگر، «وقتی همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود. سئوکارانی که معمولاً ممکن است به یک مخاطب در کسب و کار گزارش دهند، ممکن است نیاز داشته باشند که زمینه وسیع تری را برای افراد بالاتر، مانند هیئت مدیره، فراهم کنند. در این مکالمات، نشان دادن اینکه چگونه SEO به طور مستقیم با اهداف تجاری مرتبط است و چگونه شما به عنوان یک SEO می توانید زمینه را برای چشم انداز جستجوی گسترده تر فراهم کنید، ارزش دارد. اغلب می‌دانند که الگوریتم گوگل بی‌نقص نیست و رویکردی که ما در پیش گرفته‌ایم این است که آنها را برای بلندمدت به خوبی تنظیم می‌کنیم. به این ترتیب، زمانی که آنها ناگزیر اتفاق می‌افتند، در یک صفحه هستیم.» او افزود، ممکن است ذینفعان نیز علاقه مند شوند که چگونه رقابت آنها تحت تأثیر به روز رسانی قرار گرفته است.

برخی از مشتریان توضیح ساده ای در مورد به روز رسانی می خواهند (به عنوان مثال، چه نوع سایت هایی را تحت تأثیر قرار داده است، چه جنبه هایی از سایت را مورد تأکید قرار داده است، و غیره). ملمن گفت: «گاهی اوقات مشتری نیاز به انتشار اطلاعات به تیم های داخلی دارد تا همه افراد شرکت را مطلع کند. مروری ساده از یک به روز رسانی، که همیشه امکان پذیر نیست. برخی به‌روزرسانی‌ها بسیار گسترده‌تر از بقیه هستند: به‌روزرسانی‌های اصلی Google گسترده هستند و بسیاری از جنبه‌های یک سایت را پوشش می‌دهند. از سوی دیگر، به‌روزرسانی‌های بررسی محصول بسیار محدودتر هستند و بر محتوای مرتبط با تجارت الکترونیک تأثیر می‌گذارند. برای سایت‌هایی که پس از یک به‌روزرسانی اصلی، دید خود را کاهش داده‌اند، Google توصیه‌هایی در مورد بازیابی ارائه کرده است، اما فهمیدن اینکه چه توصیه‌هایی برای سایت شما بیشترین کاربرد را دارند (و سپس اولویت‌بندی آنها) می‌تواند یک فرآیند آزمایش و خطا باشد. در داخل یا در یک آژانس، وظیفه SEO است که به‌روزرسانی‌ها و تغییرات در رتبه‌بندی ویا ترافیک را برای سهامداران ایجاد کند. به‌جای پاسخگویی به به‌روزرسانی‌های Google، ذینفعان عموماً می‌خواهند تصویر بزرگ را بدانند: چرا ترافیک کاهش یافته، چرا بهبود یافته است، چرا یک صفحه خاص از نظر تبدیل‌ها خوب یا بدتر عمل می‌کند و غیره.» آنکونیتانو گفت.


تعادل بین کار و زندگی می تواند مشکل ساز باشد، اما سئوکارها زندگی را نجات نمی دهند.

کارتر گفت: وقتی دید یک سایت بهبود می‌یابد، می‌توانید «به خودتان ضربه بزنید و ادامه دهید». اما، "نتایج چالش برانگیز می تواند زمانی که مشتریان احساس فشار می کنند، استرس زا باشد،" او افزود، "اگر برای پاسخ به یک به روز رسانی نیاز به توقف فعالیت های برنامه ریزی شده دارید، به مشتری اطلاع دهید که در حال تنظیم برنامه های خود هستید. اگر مشتری مایل است بازدیدهای منظم بیشتری داشته باشد، تنظیم یک برنامه می‌تواند به همه کمک کند تمرکز کنند.» اوکازاوا، که همچنین می‌گوید: «از طرف‌های ذینفع خواسته‌ام از تیم ما بخواهند ظرف ۷۲ ساعت پس از به‌روزرسانی الگوریتم، یک طرح بازیابی ترافیک ایجاد کنند.» تجربه کار در یک آژانس، گفت: "این قطعاً استرس زیادی را برای تیم اضافه می کند و من شخصاً شب هایی را پشت سر گذاشته ام که فقط از تمام دانش سئوی خود استفاده کرده ام تا راه حل مناسبی برای این مشکل پیدا کنم." لانگ گفت که برای ما شلوغ تر و کار بیشتر در طول روزها، بر تعادل کار و زندگی من تأثیر زیادی نداشته است. آنکونیتانو، که در خانه کار می‌کند، احساسات مشابهی را به اشتراک می‌گذارد: «به طور کلی، مگر اینکه یک وضعیت اضطراری بزرگ وجود داشته باشد، تعادل بین کار و زندگی من ثابت می‌ماند... در پایان روز، من زندگی‌ها را نجات نمی‌دهم.»


امسال به روز رسانی های زیادی وجود داشته است. چه تاثیری بر دیدگاه شما نسبت به سئو به عنوان شغل شما داشته است؟

اگرچه گوگل هزاران به روز رسانی را در سال ارائه می کند، تنها تعداد انگشت شماری آنقدر تاثیرگذار هستند که اعلام شوند. امسال، سئوکاران نسبت به گذشته اخیر به روز رسانی های اعلام شده بیشتری را تجربه کردند. در زیر فهرستی از به‌روزرسانی‌ها از نیمه آخر سال 2021 آمده است. به‌روزرسانی‌های اصلی: جولای 2021 به‌روزرسانی اصلی نوامبر 2021 به‌روزرسانی‌های اصلی: به‌روزرسانی‌های غیر هسته‌ای: 23 ژوئن به‌روزرسانی هرزنامه 28 ژوئن به‌روزرسانی هرزنامه پیوند جولای به‌روزرسانی هرزنامه صفحه تجربه به‌روزرسانی نوامبر 2021 به‌روزرسانی نوامبر 2021 به‌روزرسانی‌های هرزنامه21 به‌روزرسانی‌ها نوامبر 20 جستجوی محلی فراوانی غیرمعمول این به‌روزرسانی‌ها می‌تواند منجر به چالش‌های مختلفی شود، مانند درخواست‌های بیشتر از سوی مشتریان یا دشواری بیشتر در جداسازی تأثیر به‌روزرسانی‌های خاص، برای مثال. کارتر گفت: به‌روزرسانی‌ها هدفمندتر می‌شوند، زیرا Google برای همگام شدن با نیازهای کاربران تلاش می‌کند، و افزود: «من بیشتر نیاز به تخصص سئو در جنبه‌های خاص جستجو را می‌بینم تا اینکه انتظار داشته باشیم همه آن را انجام دهد. سئوی تجارت الکترونیک با سئوی محتوا متفاوت است، با سئوی محلی متفاوت است – و شما می توانید از آنجا بیشتر کار کنید. تخصص به شما کمک می کند تا نیازهای خود را حفظ کنید و آنها را به طور مؤثر پیاده سازی کنید.» ملمن گفت: «به نظر می رسد اخیراً تغییری به سمت سایت های تخصصی تر انجام شده است که زمان سخت تری برای رقابت با نام های بزرگ دارند. به عنوان ناعادلانه یا ناامید کننده، من شخصا از این چالش لذت می برم و فهمیدن اینکه چگونه می توان بر این چالش ها غلبه کرد و همچنان موقعیت های برتر را برای مشتریان خود به دست آورد، لذت بخش می دانم." سرعت سریع تغییر باعث می شود زمان هیجان انگیزی برای سئو باشد. اوکازاوا گفت: "کاری که من به عنوان یک شبکه ایمنی انجام داده ام این است که مهارت های نرم خود مانند مدیریت پروژه و نقشه راه را توسعه دهم تا بتوانم به مدیریت محصول انتقال دهم، ممکن است سخت باشد." اگر تصمیم بگیرم سئو آن را برای من کاهش نمی‌دهد.» لانگ درباره به‌روزرسانی‌های Google گفت: «فقط یاد می‌گیری از آنها انتظار داشته باشی و می‌دانی که در حال آمدن هستند، فکر می‌کنم این به من کمک می‌کند روی راه‌حل‌های بلندمدت متمرکز بمانم. به احتمال زیاد مشتریان از به روز رسانی ها بهره مند شوند. اگر می‌دانید که به‌روزرسانی‌های الگوریتم به دنبال چه پاداشی هستند، باید آن را در استراتژی کلی خود قرار دهید.»


علیرغم برخی نوسانات، سئوکاران هنوز یک ستاره شمالی برای هدایت آنها دارند

هدف موتورهای جستجو ارائه بهترین تجربه ممکن به کاربران است که برندها نیز باید روی آن تمرکز کنند.

همپوشانی به این معنی است که، صرف نظر از به‌روزرسانی‌هایی که ممکن است ارائه شوند، سئوکاران همیشه یک ستاره شمالی برای هدایت آن‌ها دارند. «من به‌روزرسانی‌های Google را راهی برای تأکید بر این موضوع می‌دانم که هدف سئو خدمت به کاربران و دور شدن از این ایده است که « رتبه بندی و ترافیک همه چیز است. "تنها راه برای ایجاد تبدیل، ارائه خدمات خوب به کاربران است. اولین بودن در گوگل کمک می کند، اما مرتبط بودن بیش از هر چیز دیگری، هم از نظر گوگل و هم از دید کاربران، اهمیت دارد. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.

برچسب ها به روز رسانی ها , seos , آنها ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 3

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 23
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 10
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 159
  • بازدید کلی : 4689
  • کدهای اختصاصی