loading...

دیجیتال مارکتینگ

بازدید : 107
يکشنبه 28 فروردين 1401 زمان : 18:22

Google Ranking

10 روش مختلف برای به دست آوردن رتبه بندی ارگانیک صفحه 1 گوگل

10 راه برای فراتر رفتن از 10 پیوند آبی قدیمی و دریافت ترافیک بیشتر از نتایج جستجوی ارگانیک پیشرفته Google کشف کنید.

جستجوی گوگل از همان ابتدا به طور مداوم در حال پیشرفت بوده است.

در طول 10 سال گذشته، بسیاری از این تحولات ناشی از پیشرفت‌های فناوری بود، اما همچنین تغییراتی در انتظارات کاربران انجام شد.

در اینجا 10 فرصت برای بازدید بیشتر از گوگل و نحوه دریافت آن آورده شده است.

گوگل به طور پیوسته متعهد شده است که نتایج جستجو را مفیدتر کند و همچنین در پاسخ به تغییر رفتار کاربر، اخیراً ناشی از تقاضاهای جدید جستجوی تلفن همراه است.

با معرفی پانل های دانش در سال 2012 و به دنبال آن قطعه های برجسته در سال 2014 - ناگفته نماند بسته های جستجوی محلی قبل از آن - بهینه سازی برای 10 پیوند آبی نابهنگام شده است.

این یک تمرین SEO از گذشته است.seo

نتایج غنی، تکه‌های برجسته، نتایج بسته نقشه، پانل‌های دانش، و موارد دیگر فرصت‌هایی برای بازدیدکنندگان بیشتر سایت از صفحه نتایج جستجوی پویاتر هستند.

چگونه می توانید رقابت کنید؟ با به روز ماندن.

در این پست، روش‌های مختلفی را که می‌توانید با بهینه‌سازی محتوا برای انواع مختلف نتایج جستجو، در صفحه 1 Google ظاهر شوید، بررسی می‌کنیم.

توجه: این به هیچ وجه جامع نیست و همیشه در حال تغییر است، زیرا Google به طور مداوم ویژگی های جدید را آزمایش و راه اندازی می کند (و گاهی اوقات اسباب بازی های مورد علاقه ما را از بین می برد).


انواع اصلی نتایج جستجوی غنی

مثال‌های زیر در یکی از این دسته‌ها قرار می‌گیرند (و ممکن است همپوشانی داشته باشند):

نتایج غنی

قطعه های ویژه

پانل های دانش

نتایج کسب و کار محلی

نتایج غنی، نتایج جستجوی ارگانیک بهبود یافته ای هستند که اطلاعات را به نتیجه جستجوی متن ساده اضافه می کند و در نتیجه آن را گسترش می دهد.

نتایج غنی نتایج شما را پویاتر، قابل مشاهده تر و جذاب تر می کند.

تکه‌های ویژه پاسخ‌های بهبودیافته‌ای هستند که در بالای نتایج جستجو (حتی گاهی اوقات بالاتر از نتایج پولی) ظاهر می‌شوند.

گاهی اوقات به عنوان "موقعیت صفر" نامیده می شود، در واقع موقعیت 1 از 10 موقعیت ارگانیک سنتی است.

این نتایج، نتایج جستجوی ارگانیک بهبود یافته ای هستند که شامل بهبود بصری اضافی، از جمله ستاره ها، به عنوان بخشی از چرخ فلک نتایج جستجو هستند و ممکن است شامل تصاویری از چندین وب سایت باشد.

این نتیجه جستجو معمولاً به یک پرسش اطلاعاتی پاسخ می‌دهد و ممکن است شامل متن، فهرست شماره‌دار (یا بدون شماره) و تصاویر (گاهی از چندین سایت) باشد.

تکه‌های ویژه فهرست‌های جستجوی ارگانیک شما را پویاتر، قابل مشاهده‌تر و جذاب‌تر می‌کنند.

داده های تحقیقاتی از منابع مختلف در سال 2020 و همچنین سال 2021 تخمین می زند که قطعه های برجسته بین 11٪ تا 19٪ از SERP ها در نتایج جستجو نمایش داده می شوند.

این مهم است که شما برای بهبود نتایج جستجو که در چارچوب اهداف کسب و کار شما و هدف جستجوگر معنا دارد، بهینه سازی کنید.

پانل های دانش پانل های اطلاعاتی در مورد آنچه به طور کلی به عنوان موجودیت شناخته می شود. منظور از کلمه افراد، مکان ها، سازمان ها، فیلم ها، موسیقی و غیره است

پانل های دانش اطلاعات سریعی را در مورد موجودیت هایی که به طور خودکار تولید می شوند ارائه می دهند.

نهادهایی که موضوع پانل های دانش هستند این فرصت را دارند که یک پانل دانش را "ادعا کنند" و بر اطلاعات موجود در آن پانل دانش تأثیر بگذارند.

Google همچنین بازخورد کاربر در مورد پانل های دانش را می پذیرد.

پانل های دانش فرصتی برای سازمان ها و افراد است تا اطلاعات خود را از طریق Google ارائه دهند.

نمایه کسب‌وکار Google (که قبلاً Google برای کسب‌وکار من شناخته می‌شد) یک برنامه Google است که به کسب‌وکارهای محلی اجازه می‌دهد تا زمانی که شخصی برای کسب‌وکار، یک محصول یا خدمات محلی جستجو می‌کند، حضور آنلاین خود را مدیریت کنند.

داده‌های نمایه کسب‌وکار Google به بسته نقشه محلی در نتایج جستجوی ارگانیک نیرو می‌دهد.

به نمایش اطلاعات صحیح در Google Maps کمک می کند و راهی برای کنترل نمایه کسب و کار نشان داده شده در نتایج جستجوی Google از جمله مواردی مانند شماره تلفن، آدرس و ساعت کاری ارائه می دهد.

اگر تازه شروع کرده اید یا به دنبال بهبودهایی در آن زمینه هستید، یک نمای کلی جامع از نمایه کسب و کار Google را بررسی کنید.

احتمال اینکه شما در یکی از این قالب‌ها به نتیجه برسید به صدها عامل بستگی دارد که فقط گوگل می‌داند، اما می‌توانید با خیال راحت فرض کنید که این عوامل به شدت در این ترکیب تاثیر دارند:

ارتباط با پرس و جو

عمودی، بخش صنعتی یا دسته بندی (مانند پروازها، هتل ها یا رستوران ها).

استفاده صحیح از داده های ساخت یافته

کیفیت محتوا.

در اینجا 10 راه وجود دارد که می توانید نتایج بیشتری را در صفحه 1 - و موقعیت 1 یا حتی موقعیت صفر مطلوب - در Google بدست آورید.

برای هر یک، نکات و منابعی را پیدا خواهید کرد که به شما در بهینه سازی آن نوع نتیجه کمک می کند (اگرچه این به هیچ وجه تضمینی برای دستیابی به آن نیست).


1. نتایج جستجوی ارگانیک متن ساده

دستیابی به بهترین نتیجه جستجوی ارگانیک متن ساده در گوگل دشوارتر از همیشه است.

جستجو نه تنها بسیار رقابتی است، بلکه نتایج جستجوی متشکل از پیوندهای آبی ساده برای انواع خاصی از سؤالات، به ویژه سؤالات جستجوی نوع "چگونه" نادر می شوند.

در مورد ده پیوند آبی، این پیوندها اساساً دیگر در دستگاه های تلفن همراه وجود ندارند زیرا نتایج جستجو در تلفن همراه با یک پیمایش پیوسته نشان داده می شود تا کاربران دیگر مجبور نباشند به صفحه بعدی نتایج جستجو کلیک کنند.

چگونه برای آن بهینه سازی کنیم

به نیاز جستجوگر به اطلاعات پاسخ دهید.

از هر نظر برتر باشید. به طور جدی، این چیزی است که لازم است.


2. نتایج غنی از ویدئو

جای تعجب نیست که نتایج YouTube به طور برجسته در نتایج جستجوی Google ظاهر می شود.

تا سال گذشته، ویدیوها به صورت تصویر کوچک در کنار پیوند متن آبی ظاهر می شدند.

اکنون، گوگل آنها را در نتایج غنی از ویدیو سازماندهی می کند که گاهی اوقات در بالای نتایج پیوند متنی معمولی نمایش داده می شوند.

چگونه برای آن بهینه سازی کنیم

به جستجوگران و موتورهای جستجو کمک کنید محتوای ویدیوی شما را با عناوین، توضیحات و برچسب‌های مرتبط و با کیفیت درک کنند.

از داده های ساختاری VideoObject مناسب استفاده کنید.


3. نتایج غنی از چرخ فلک

اسناد Google بیان می‌کند که نتایج غنی از چرخ فلک برای چهار نوع محتوا در دسترس است:

دوره

فیلم سینما

دستور آشپزی

رستوران

همچنین به نظر می‌رسد که علاوه بر فیلم‌ها، برای سایر رسانه‌های سرگرمی مانند پادکست‌ها و حتی برای نویسندگان دوره ویکتوریا نیز موجود باشد.

چگونه برای آن بهینه سازی کنیم

الزامات نشانه گذاری Google برای همه چرخ فلک ها را ببینید.


4. قطعه ویژه

نوعی از نتایج جستجوی ارگانیک که تقریباً 50 کلمه متن، عنوان صفحه و URL، و یک تصویر کوچک تصویر برجسته را نمایش می دهد.

تکه‌های برجسته فرصتی عالی برای توجه بیشتر به مطالب رهبری فکری شما هستند.

چگونه برای آن بهینه سازی کنیم

به سوالات اطلاعاتی مرتبط با کسب و کار شما و محصولات یا خدمات آن پاسخ دهید.

این قالب پاراگراف و یک رویکرد ساده پرسش و پاسخ را در هنگام ایجاد محتوایی که امیدوارید در این نوع نتایج رتبه بندی کنید، در ذهن داشته باشید.

کار اصلی تحقیق در مورد سؤالات مردم را انجام دهید و ببینید چه نتایجی به دست می آید. آیا فرصت هایی وجود دارد که هیچ نتیجه ای در آن ایجاد نمی شود؟ آیا نتایجی وجود دارد که کیفیت پایین یا قدیمی به نظر می رسد؟ از آنجا شروع کنید و از آموخته‌های خود از آن تلاش‌های اولیه با ساده‌ترین فرصت‌ها برای هدف قرار دادن عبارات جستجوی رقابتی‌تر استفاده کنید.


5. قطعه جدول داده

جداول می توانند راهی موثر برای به اشتراک گذاری اطلاعات یا نمایش مفاهیم باشند.

توجه داشته باشید که گوگل در ابتدا این نتیجه را برای رسانه های خبری توسعه داد.

با این حال، از آنجایی که برندها به طور فزاینده ای به عنوان ناشر عمل می کنند و حتی ممکن است به اخبار به موقع بپردازند، این می تواند فرصتی برای مشاغل نیز باشد.

گوگل همچنین می‌تواند داده‌هایی را که در جداول HTML نمایش داده می‌شوند (بدون داده‌های ساختاریافته) بخواند و آنها را به‌عنوان یک قطعه جدول داده نمایش دهد.

چگونه برای آن بهینه سازی کنیم

رویکرد Google برای کشف مجموعه داده‌ها را کاوش کنید و منابع توسعه‌دهنده را در اینجا بیابید.

اطلاعات بیشتر در مورد نمایش جداول داده در نتایج جستجو را اینجا بخوانید.


6. داستان های برتر چرخ فلک

چرخ فلک داستان های برتر تیتر، نام منبع و یک تصویر بزرگ را نمایش می دهد. این نتایج برای وبلاگ ها و همچنین وب سایت های رسانه ای باز است.

بهینه سازی مناسب در اینجا می تواند منجر به تبدیل مقاله شما به طور خودکار به عمل در دستیار Google شود و افراد را قادر می سازد از طریق دستیار صوتی به محتوای شما دسترسی داشته باشند.

چگونه برای آن بهینه سازی کنیم

Google محتوای خبری را در چرخ فلک داستان های برتر نمایش می دهد صرف نظر از اینکه مقاله در AMP منتشر شده باشد یا خیر.

آنچه مهم است این است که صفحه وب از داده‌های ساختاری درستی استفاده می‌کند تا اطلاعات مرتبطی را که می‌توان برای نمایش در بخش داستان‌های برتر نتایج جستجوی Google استفاده کرد، منتقل کند.

علاوه بر این، مطمئن شوید که از تصویر برجسته با اندازه مناسب استفاده کنید. گوگل توصیه می کند که تصاویر برای صفحات AMP حداقل 1200 پیکسل عرض داشته باشند.

برای صفحات غیرAMP، صفحه توسعه دهنده داده های ساختار یافته مقاله Google حداقل 696 پیکسل عرض را توصیه می کند. با این حال، دستورالعمل‌های Google برای برنامه Google Discover توصیه می‌کند همه صفحات از تصاویری با عرض حداقل 1200 پیکسل استفاده کنند. بنابراین برای Google News، بهتر است از تصاویری استفاده کنید که حداقل 1200 پیکسل عرض دارند تا واجد شرایط نمایش در Google Discover و همچنین Google News باشند.


7. کارت پانل دانش کسب و کار محلی

با نشانه گذاری و بهینه سازی مناسب، پنل های تجاری می توانند عملکرد و تعامل زیادی داشته باشند.

جستجوگران نه تنها می توانند آدرس، شماره تلفن و ساعات کار شما را بدون کلیک کردن روی سایت شما پیدا کنند، بلکه ممکن است بتوانند اقداماتی مانند رزرو میز، ثبت سفارش یا قرار ملاقات را انجام دهند.

پانل شما با اضافه شدن اطلاعات مرتبط بیشتر گسترش می یابد، و از دست دادن آن در دسک تاپ و موبایل بسیار سخت می شود.

چگونه برای آن بهینه سازی کنیم

با پر کردن نمایه کسب و کار Google (GBP) با اطلاعات توصیفی و مرتبط، پانل خود را تا حد امکان گسترش دهید تا به جستجوگران کمک کنید درباره کسب و کار شما تصمیم بگیرند.

داشبورد GBP خود را زیر نظر داشته باشید و به طور منظم با جستجوگرانی که نظرات خود را ارسال می‌کنند، سؤال می‌پرسند یا تلاش می‌کنند تجارت شما را درگیر کنند، تعامل داشته باشید.

تمام اطلاعات را به روز نگه دارید تا از تجربه ضعیف جستجوگر (مانند هدایت شخصی به یک مکان بسته) و کاهش اعتماد موتور جستجو به برند خود جلوگیری کنید.

نشانه‌گذاری خاصی را برای تسهیل اقداماتی مانند رزرو یا سفارش آنلاین در اینجا پیدا کنید.


8. رویداد غنی نتیجه

علامت‌گذاری صفحات رویدادهایتان با داده‌های ساختاریافته رویداد به نشان دادن این اطلاعات در نتایج جستجوی Google و Maps کمک می‌کند.

جستجوگران همچنین می توانند برای دیدن رویدادهای بیشتر روی آن کلیک کرده و بر اساس تاریخ فیلتر کنند.

چگونه برای آن بهینه سازی کنیم

برای رویدادهای گاه به گاه یا فقط چند مورد در وب سایت خود، از برجسته کننده داده های Google استفاده کنید.google

نشانه گذاری مناسب رویدادها را اعمال کنید.


9. نقد و بررسی

وقتی Google نشانه‌گذاری‌های مناسب را برای بررسی‌ها پیدا می‌کند، ممکن است نتیجه غنی شما را با گزیده‌ای از بررسی یا میانگین امتیاز ترکیبی افزایش دهد.

در حال حاضر، این نوع نتیجه جستجوی غنی برای کتاب‌ها، کسب‌وکارهای محلی، فیلم‌ها، موسیقی، محصولات و دستور پخت‌ها در دسترس است.

چگونه برای آن بهینه سازی کنیم

دستورالعمل‌های Google را در اینجا برای بهینه‌سازی دنبال کنید، چه می‌خواهید یک مرور ساده اضافه کنید، یک نظر را با استفاده از ویژگی بررسی آن در نوع دیگری از schema.org جاسازی کنید، به نظرات خود رتبه‌بندی کنید یا رتبه‌بندی‌های انبوه اضافه کنید.


10. لوگو در پنل دانش و جستجو

با اطمینان از اینکه لوگوی شما در پانل کسب و کار شما و در جستجو ظاهر می شود، برند خود را در هر فرصتی تقویت کنید.

چگونه برای آن بهینه سازی کنیم

از لوگویی استفاده کنید که حداقل 112 x 112 پیکسل در قالب jpg، .png، SVG یا WebP باشد.

مطمئن شوید که URL تصویر قابل خزیدن و نمایه سازی است.

نشانه گذاری مناسب را اعمال کنید.


به طور کلی بهترین روش ها برای بهینه سازی نتایج جستجوی غنی

دستورالعمل های داده های ساخت یافته Google را دنبال کنید. برای آنها بسیار مهم است که شما این کار را انجام دهید، همانطور که راهنمای آنها با عنوان (شما حدس زدید): دستورالعمل های داده های ساخت یافته را دنبال کنید.

اگر تازه شروع کرده‌اید، از Structured Data Codelab Google استفاده کنید تا چندین نوع مختلف داده ساختاریافته را در یک محیط کنترل‌شده و آموزنده آزمایش کنید.

از تست نتایج غنی Google استفاده کنید تا ببینید آیا صفحه شما از نتایج غنی پشتیبانی می کند یا خیر و توصیه هایی برای بهبود دریافت می کنید.

با حل مشکلات و اجتناب از رفتارهای مشکوک مانند علامت گذاری محتوایی که برای کاربران قابل مشاهده نیست، توسط Google به عنوان یک هرزنامه ساز داده ساختاریافته تلقی نشوید.

گزارش وضعیت نتایج غنی گوگل را پس از اجرا و به طور منظم در حالی که به بهینه سازی محتوای سایت خود ادامه می دهید، اجرا کنید. مشاهده خواهید کرد که گوگل کدام نتایج غنی را می تواند یا نمی تواند از سایت شما بخواند و اطلاعات عیب یابی خطاهای نتایج غنی را دریافت می کند. پس از رفع هر گونه مشکل، می توانید درخواست خزیدن مجدد کنید.

اینها تنها تعدادی از روش های جذاب تر برای دریافت نتایج چند صفحه ای هستند. موارد بسیار زیادی وجود دارد، به خصوص هنگامی که به نتایج خاص عمودی رسیدید.

قبل از اینکه هر نوع نتیجه ای را دنبال کنید، مطمئن شوید که فرصت، رقابت و هدف جستجوگری را که امیدوارید با آن نوع محتوای خاص روبرو شوید را درک کرده اید.


نتایج جستجوی پیشرفته یک فرصت است

مفهوم نتایج جستجو به عنوان فهرستی از 10 پیوند آبی رنگ مربوط به گذشته های دور است.

نتایج جستجوی غنی مختلف، فرصت‌های بی‌شماری را برای کشف به‌گونه‌ای فراهم می‌کند که فرصت‌های جدیدی را برای پرورش ترافیک معنادارتر از همیشه فراهم می‌کند.

Google Ranking

10 روش مختلف برای به دست آوردن رتبه بندی ارگانیک صفحه 1 گوگل

10 راه برای فراتر رفتن از 10 پیوند آبی قدیمی و دریافت ترافیک بیشتر از نتایج جستجوی ارگانیک پیشرفته Google کشف کنید.

جستجوی گوگل از همان ابتدا به طور مداوم در حال پیشرفت بوده است.

در طول 10 سال گذشته، بسیاری از این تحولات ناشی از پیشرفت‌های فناوری بود، اما همچنین تغییراتی در انتظارات کاربران انجام شد.

در اینجا 10 فرصت برای بازدید بیشتر از گوگل و نحوه دریافت آن آورده شده است.

گوگل به طور پیوسته متعهد شده است که نتایج جستجو را مفیدتر کند و همچنین در پاسخ به تغییر رفتار کاربر، اخیراً ناشی از تقاضاهای جدید جستجوی تلفن همراه است.

با معرفی پانل های دانش در سال 2012 و به دنبال آن قطعه های برجسته در سال 2014 - ناگفته نماند بسته های جستجوی محلی قبل از آن - بهینه سازی برای 10 پیوند آبی نابهنگام شده است.

این یک تمرین SEO از گذشته است.seo

نتایج غنی، تکه‌های برجسته، نتایج بسته نقشه، پانل‌های دانش، و موارد دیگر فرصت‌هایی برای بازدیدکنندگان بیشتر سایت از صفحه نتایج جستجوی پویاتر هستند.

چگونه می توانید رقابت کنید؟ با به روز ماندن.

در این پست، روش‌های مختلفی را که می‌توانید با بهینه‌سازی محتوا برای انواع مختلف نتایج جستجو، در صفحه 1 Google ظاهر شوید، بررسی می‌کنیم.

توجه: این به هیچ وجه جامع نیست و همیشه در حال تغییر است، زیرا Google به طور مداوم ویژگی های جدید را آزمایش و راه اندازی می کند (و گاهی اوقات اسباب بازی های مورد علاقه ما را از بین می برد).


انواع اصلی نتایج جستجوی غنی

مثال‌های زیر در یکی از این دسته‌ها قرار می‌گیرند (و ممکن است همپوشانی داشته باشند):

نتایج غنی

قطعه های ویژه

پانل های دانش

نتایج کسب و کار محلی

نتایج غنی، نتایج جستجوی ارگانیک بهبود یافته ای هستند که اطلاعات را به نتیجه جستجوی متن ساده اضافه می کند و در نتیجه آن را گسترش می دهد.

نتایج غنی نتایج شما را پویاتر، قابل مشاهده تر و جذاب تر می کند.

تکه‌های ویژه پاسخ‌های بهبودیافته‌ای هستند که در بالای نتایج جستجو (حتی گاهی اوقات بالاتر از نتایج پولی) ظاهر می‌شوند.

گاهی اوقات به عنوان "موقعیت صفر" نامیده می شود، در واقع موقعیت 1 از 10 موقعیت ارگانیک سنتی است.

این نتایج، نتایج جستجوی ارگانیک بهبود یافته ای هستند که شامل بهبود بصری اضافی، از جمله ستاره ها، به عنوان بخشی از چرخ فلک نتایج جستجو هستند و ممکن است شامل تصاویری از چندین وب سایت باشد.

این نتیجه جستجو معمولاً به یک پرسش اطلاعاتی پاسخ می‌دهد و ممکن است شامل متن، فهرست شماره‌دار (یا بدون شماره) و تصاویر (گاهی از چندین سایت) باشد.

تکه‌های ویژه فهرست‌های جستجوی ارگانیک شما را پویاتر، قابل مشاهده‌تر و جذاب‌تر می‌کنند.

داده های تحقیقاتی از منابع مختلف در سال 2020 و همچنین سال 2021 تخمین می زند که قطعه های برجسته بین 11٪ تا 19٪ از SERP ها در نتایج جستجو نمایش داده می شوند.

این مهم است که شما برای بهبود نتایج جستجو که در چارچوب اهداف کسب و کار شما و هدف جستجوگر معنا دارد، بهینه سازی کنید.

پانل های دانش پانل های اطلاعاتی در مورد آنچه به طور کلی به عنوان موجودیت شناخته می شود. منظور از کلمه افراد، مکان ها، سازمان ها، فیلم ها، موسیقی و غیره است

پانل های دانش اطلاعات سریعی را در مورد موجودیت هایی که به طور خودکار تولید می شوند ارائه می دهند.

نهادهایی که موضوع پانل های دانش هستند این فرصت را دارند که یک پانل دانش را "ادعا کنند" و بر اطلاعات موجود در آن پانل دانش تأثیر بگذارند.

Google همچنین بازخورد کاربر در مورد پانل های دانش را می پذیرد.

پانل های دانش فرصتی برای سازمان ها و افراد است تا اطلاعات خود را از طریق Google ارائه دهند.

نمایه کسب‌وکار Google (که قبلاً Google برای کسب‌وکار من شناخته می‌شد) یک برنامه Google است که به کسب‌وکارهای محلی اجازه می‌دهد تا زمانی که شخصی برای کسب‌وکار، یک محصول یا خدمات محلی جستجو می‌کند، حضور آنلاین خود را مدیریت کنند.

داده‌های نمایه کسب‌وکار Google به بسته نقشه محلی در نتایج جستجوی ارگانیک نیرو می‌دهد.

به نمایش اطلاعات صحیح در Google Maps کمک می کند و راهی برای کنترل نمایه کسب و کار نشان داده شده در نتایج جستجوی Google از جمله مواردی مانند شماره تلفن، آدرس و ساعت کاری ارائه می دهد.

اگر تازه شروع کرده اید یا به دنبال بهبودهایی در آن زمینه هستید، یک نمای کلی جامع از نمایه کسب و کار Google را بررسی کنید.

احتمال اینکه شما در یکی از این قالب‌ها به نتیجه برسید به صدها عامل بستگی دارد که فقط گوگل می‌داند، اما می‌توانید با خیال راحت فرض کنید که این عوامل به شدت در این ترکیب تاثیر دارند:

ارتباط با پرس و جو

عمودی، بخش صنعتی یا دسته بندی (مانند پروازها، هتل ها یا رستوران ها).

استفاده صحیح از داده های ساخت یافته

کیفیت محتوا.

در اینجا 10 راه وجود دارد که می توانید نتایج بیشتری را در صفحه 1 - و موقعیت 1 یا حتی موقعیت صفر مطلوب - در Google بدست آورید.

برای هر یک، نکات و منابعی را پیدا خواهید کرد که به شما در بهینه سازی آن نوع نتیجه کمک می کند (اگرچه این به هیچ وجه تضمینی برای دستیابی به آن نیست).


1. نتایج جستجوی ارگانیک متن ساده

دستیابی به بهترین نتیجه جستجوی ارگانیک متن ساده در گوگل دشوارتر از همیشه است.

جستجو نه تنها بسیار رقابتی است، بلکه نتایج جستجوی متشکل از پیوندهای آبی ساده برای انواع خاصی از سؤالات، به ویژه سؤالات جستجوی نوع "چگونه" نادر می شوند.

در مورد ده پیوند آبی، این پیوندها اساساً دیگر در دستگاه های تلفن همراه وجود ندارند زیرا نتایج جستجو در تلفن همراه با یک پیمایش پیوسته نشان داده می شود تا کاربران دیگر مجبور نباشند به صفحه بعدی نتایج جستجو کلیک کنند.

چگونه برای آن بهینه سازی کنیم

به نیاز جستجوگر به اطلاعات پاسخ دهید.

از هر نظر برتر باشید. به طور جدی، این چیزی است که لازم است.


2. نتایج غنی از ویدئو

جای تعجب نیست که نتایج YouTube به طور برجسته در نتایج جستجوی Google ظاهر می شود.

تا سال گذشته، ویدیوها به صورت تصویر کوچک در کنار پیوند متن آبی ظاهر می شدند.

اکنون، گوگل آنها را در نتایج غنی از ویدیو سازماندهی می کند که گاهی اوقات در بالای نتایج پیوند متنی معمولی نمایش داده می شوند.

چگونه برای آن بهینه سازی کنیم

به جستجوگران و موتورهای جستجو کمک کنید محتوای ویدیوی شما را با عناوین، توضیحات و برچسب‌های مرتبط و با کیفیت درک کنند.

از داده های ساختاری VideoObject مناسب استفاده کنید.


3. نتایج غنی از چرخ فلک

اسناد Google بیان می‌کند که نتایج غنی از چرخ فلک برای چهار نوع محتوا در دسترس است:

دوره

فیلم سینما

دستور آشپزی

رستوران

همچنین به نظر می‌رسد که علاوه بر فیلم‌ها، برای سایر رسانه‌های سرگرمی مانند پادکست‌ها و حتی برای نویسندگان دوره ویکتوریا نیز موجود باشد.

چگونه برای آن بهینه سازی کنیم

الزامات نشانه گذاری Google برای همه چرخ فلک ها را ببینید.


4. قطعه ویژه

نوعی از نتایج جستجوی ارگانیک که تقریباً 50 کلمه متن، عنوان صفحه و URL، و یک تصویر کوچک تصویر برجسته را نمایش می دهد.

تکه‌های برجسته فرصتی عالی برای توجه بیشتر به مطالب رهبری فکری شما هستند.

چگونه برای آن بهینه سازی کنیم

به سوالات اطلاعاتی مرتبط با کسب و کار شما و محصولات یا خدمات آن پاسخ دهید.

این قالب پاراگراف و یک رویکرد ساده پرسش و پاسخ را در هنگام ایجاد محتوایی که امیدوارید در این نوع نتایج رتبه بندی کنید، در ذهن داشته باشید.

کار اصلی تحقیق در مورد سؤالات مردم را انجام دهید و ببینید چه نتایجی به دست می آید. آیا فرصت هایی وجود دارد که هیچ نتیجه ای در آن ایجاد نمی شود؟ آیا نتایجی وجود دارد که کیفیت پایین یا قدیمی به نظر می رسد؟ از آنجا شروع کنید و از آموخته‌های خود از آن تلاش‌های اولیه با ساده‌ترین فرصت‌ها برای هدف قرار دادن عبارات جستجوی رقابتی‌تر استفاده کنید.


5. قطعه جدول داده

جداول می توانند راهی موثر برای به اشتراک گذاری اطلاعات یا نمایش مفاهیم باشند.

توجه داشته باشید که گوگل در ابتدا این نتیجه را برای رسانه های خبری توسعه داد.

با این حال، از آنجایی که برندها به طور فزاینده ای به عنوان ناشر عمل می کنند و حتی ممکن است به اخبار به موقع بپردازند، این می تواند فرصتی برای مشاغل نیز باشد.

گوگل همچنین می‌تواند داده‌هایی را که در جداول HTML نمایش داده می‌شوند (بدون داده‌های ساختاریافته) بخواند و آنها را به‌عنوان یک قطعه جدول داده نمایش دهد.

چگونه برای آن بهینه سازی کنیم

رویکرد Google برای کشف مجموعه داده‌ها را کاوش کنید و منابع توسعه‌دهنده را در اینجا بیابید.

اطلاعات بیشتر در مورد نمایش جداول داده در نتایج جستجو را اینجا بخوانید.


6. داستان های برتر چرخ فلک

چرخ فلک داستان های برتر تیتر، نام منبع و یک تصویر بزرگ را نمایش می دهد. این نتایج برای وبلاگ ها و همچنین وب سایت های رسانه ای باز است.

بهینه سازی مناسب در اینجا می تواند منجر به تبدیل مقاله شما به طور خودکار به عمل در دستیار Google شود و افراد را قادر می سازد از طریق دستیار صوتی به محتوای شما دسترسی داشته باشند.

چگونه برای آن بهینه سازی کنیم

Google محتوای خبری را در چرخ فلک داستان های برتر نمایش می دهد صرف نظر از اینکه مقاله در AMP منتشر شده باشد یا خیر.

آنچه مهم است این است که صفحه وب از داده‌های ساختاری درستی استفاده می‌کند تا اطلاعات مرتبطی را که می‌توان برای نمایش در بخش داستان‌های برتر نتایج جستجوی Google استفاده کرد، منتقل کند.

علاوه بر این، مطمئن شوید که از تصویر برجسته با اندازه مناسب استفاده کنید. گوگل توصیه می کند که تصاویر برای صفحات AMP حداقل 1200 پیکسل عرض داشته باشند.

برای صفحات غیرAMP، صفحه توسعه دهنده داده های ساختار یافته مقاله Google حداقل 696 پیکسل عرض را توصیه می کند. با این حال، دستورالعمل‌های Google برای برنامه Google Discover توصیه می‌کند همه صفحات از تصاویری با عرض حداقل 1200 پیکسل استفاده کنند. بنابراین برای Google News، بهتر است از تصاویری استفاده کنید که حداقل 1200 پیکسل عرض دارند تا واجد شرایط نمایش در Google Discover و همچنین Google News باشند.


7. کارت پانل دانش کسب و کار محلی

با نشانه گذاری و بهینه سازی مناسب، پنل های تجاری می توانند عملکرد و تعامل زیادی داشته باشند.

جستجوگران نه تنها می توانند آدرس، شماره تلفن و ساعات کار شما را بدون کلیک کردن روی سایت شما پیدا کنند، بلکه ممکن است بتوانند اقداماتی مانند رزرو میز، ثبت سفارش یا قرار ملاقات را انجام دهند.

پانل شما با اضافه شدن اطلاعات مرتبط بیشتر گسترش می یابد، و از دست دادن آن در دسک تاپ و موبایل بسیار سخت می شود.

چگونه برای آن بهینه سازی کنیم

با پر کردن نمایه کسب و کار Google (GBP) با اطلاعات توصیفی و مرتبط، پانل خود را تا حد امکان گسترش دهید تا به جستجوگران کمک کنید درباره کسب و کار شما تصمیم بگیرند.

داشبورد GBP خود را زیر نظر داشته باشید و به طور منظم با جستجوگرانی که نظرات خود را ارسال می‌کنند، سؤال می‌پرسند یا تلاش می‌کنند تجارت شما را درگیر کنند، تعامل داشته باشید.

تمام اطلاعات را به روز نگه دارید تا از تجربه ضعیف جستجوگر (مانند هدایت شخصی به یک مکان بسته) و کاهش اعتماد موتور جستجو به برند خود جلوگیری کنید.

نشانه‌گذاری خاصی را برای تسهیل اقداماتی مانند رزرو یا سفارش آنلاین در اینجا پیدا کنید.


8. رویداد غنی نتیجه

علامت‌گذاری صفحات رویدادهایتان با داده‌های ساختاریافته رویداد به نشان دادن این اطلاعات در نتایج جستجوی Google و Maps کمک می‌کند.

جستجوگران همچنین می توانند برای دیدن رویدادهای بیشتر روی آن کلیک کرده و بر اساس تاریخ فیلتر کنند.

چگونه برای آن بهینه سازی کنیم

برای رویدادهای گاه به گاه یا فقط چند مورد در وب سایت خود، از برجسته کننده داده های Google استفاده کنید.google

نشانه گذاری مناسب رویدادها را اعمال کنید.


9. نقد و بررسی

وقتی Google نشانه‌گذاری‌های مناسب را برای بررسی‌ها پیدا می‌کند، ممکن است نتیجه غنی شما را با گزیده‌ای از بررسی یا میانگین امتیاز ترکیبی افزایش دهد.

در حال حاضر، این نوع نتیجه جستجوی غنی برای کتاب‌ها، کسب‌وکارهای محلی، فیلم‌ها، موسیقی، محصولات و دستور پخت‌ها در دسترس است.

چگونه برای آن بهینه سازی کنیم

دستورالعمل‌های Google را در اینجا برای بهینه‌سازی دنبال کنید، چه می‌خواهید یک مرور ساده اضافه کنید، یک نظر را با استفاده از ویژگی بررسی آن در نوع دیگری از schema.org جاسازی کنید، به نظرات خود رتبه‌بندی کنید یا رتبه‌بندی‌های انبوه اضافه کنید.


10. لوگو در پنل دانش و جستجو

با اطمینان از اینکه لوگوی شما در پانل کسب و کار شما و در جستجو ظاهر می شود، برند خود را در هر فرصتی تقویت کنید.

چگونه برای آن بهینه سازی کنیم

از لوگویی استفاده کنید که حداقل 112 x 112 پیکسل در قالب jpg، .png، SVG یا WebP باشد.

مطمئن شوید که URL تصویر قابل خزیدن و نمایه سازی است.

نشانه گذاری مناسب را اعمال کنید.


به طور کلی بهترین روش ها برای بهینه سازی نتایج جستجوی غنی

دستورالعمل های داده های ساخت یافته Google را دنبال کنید. برای آنها بسیار مهم است که شما این کار را انجام دهید، همانطور که راهنمای آنها با عنوان (شما حدس زدید): دستورالعمل های داده های ساخت یافته را دنبال کنید.

اگر تازه شروع کرده‌اید، از Structured Data Codelab Google استفاده کنید تا چندین نوع مختلف داده ساختاریافته را در یک محیط کنترل‌شده و آموزنده آزمایش کنید.

از تست نتایج غنی Google استفاده کنید تا ببینید آیا صفحه شما از نتایج غنی پشتیبانی می کند یا خیر و توصیه هایی برای بهبود دریافت می کنید.

با حل مشکلات و اجتناب از رفتارهای مشکوک مانند علامت گذاری محتوایی که برای کاربران قابل مشاهده نیست، توسط Google به عنوان یک هرزنامه ساز داده ساختاریافته تلقی نشوید.

گزارش وضعیت نتایج غنی گوگل را پس از اجرا و به طور منظم در حالی که به بهینه سازی محتوای سایت خود ادامه می دهید، اجرا کنید. مشاهده خواهید کرد که گوگل کدام نتایج غنی را می تواند یا نمی تواند از سایت شما بخواند و اطلاعات عیب یابی خطاهای نتایج غنی را دریافت می کند. پس از رفع هر گونه مشکل، می توانید درخواست خزیدن مجدد کنید.

اینها تنها تعدادی از روش های جذاب تر برای دریافت نتایج چند صفحه ای هستند. موارد بسیار زیادی وجود دارد، به خصوص هنگامی که به نتایج خاص عمودی رسیدید.

قبل از اینکه هر نوع نتیجه ای را دنبال کنید، مطمئن شوید که فرصت، رقابت و هدف جستجوگری را که امیدوارید با آن نوع محتوای خاص روبرو شوید را درک کرده اید.


نتایج جستجوی پیشرفته یک فرصت است

مفهوم نتایج جستجو به عنوان فهرستی از 10 پیوند آبی رنگ مربوط به گذشته های دور است.

نتایج جستجوی غنی مختلف، فرصت‌های بی‌شماری را برای کشف به‌گونه‌ای فراهم می‌کند که فرصت‌های جدیدی را برای پرورش ترافیک معنادارتر از همیشه فراهم می‌کند.

برچسب ها رتبه بندی گوگل ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 3

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 6
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 9
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 131
  • بازدید کلی : 4661
  • کدهای اختصاصی