loading...

دیجیتال مارکتینگ

بازدید : 57
يکشنبه 5 تير 1401 زمان : 7:16

search

11 نکته و ترفند SEO برای بهبود فهرست بندی جستجو

مشکلات نمایه سازی واقعاً می تواند وب سایت شما را تحت تأثیر قرار دهد و باعث کاهش رتبه شما شود. این 11 ترفند را برای بهبود فهرست بندی خود بررسی کنید!

بازی سئو دارای بخش های متحرک زیادی است که اغلب به نظر می رسد، به محض اینکه بهینه سازی بخشی از یک وب سایت را به پایان رساندیم، باید به قسمتی که فقط روی آن کار می کردیم برگردیم.

هنگامی که از مرحله «من اینجا تازه کار هستم» خارج شدید و احساس کردید که تجربه واقعی سئو را در اختیار دارید، ممکن است احساس کنید که مواردی وجود دارد که می توانید زمان کمتری را برای اصلاح آنها اختصاص دهید.

شاخص‌ناپذیری و بودجه خزیدن می‌توانند دو مورد از این موارد باشند، اما فراموش کردن آنها یک اشتباه است.

من همیشه دوست دارم بگویم که یک وب سایت با مشکلات نمایه سازی سایتی است که در نوع خود است. آن وب‌سایت ناخواسته به گوگل می‌گوید که صفحاتش را رتبه‌بندی نکند، زیرا به درستی بارگذاری نمی‌شوند یا بارها تغییر مسیر می‌دهند.

اگر فکر می‌کنید نمی‌توانید یا نباید زمانی را به کار نه چندان جذاب اصلاح فهرست‌پذیری سایت خود اختصاص دهید، دوباره فکر کنید.

مشکلات نمایه‌سازی می‌تواند باعث افت شدید رتبه شما و کاهش سریع ترافیک سایت شما شود.

بنابراین، بودجه خزیدن شما باید در ذهن شما باشد.

در این پست، 11 نکته را به شما ارائه می‌دهم که در حین بهبود فهرست‌پذیری وب‌سایت‌تان باید در نظر بگیرید.

پرش به: ردیابی وضعیت خزیدن با کنسول جستجوی Google ایجاد صفحات وب مناسب برای تلفن همراه به روز رسانی محتوای منظم به هر موتور جستجو نقشه سایت ارسال کنید طرح پیوند خود را بهینه کنید پیوند عمیق به صفحات وب ایزوله را کاهش دهید منابع روی صفحه را کاهش دهید و زمان بارگذاری را افزایش دهید. نمی خواهم عنکبوت ها خزیدن نتیجه گیری


1. ردیابی وضعیت Crawl با کنسول جستجوی Google

خطاها در وضعیت خزیدن شما می تواند نشان دهنده یک مشکل عمیق تر در سایت شما باشد.

بررسی وضعیت خزیدن هر 30 تا 60 روز برای شناسایی خطاهای احتمالی که بر عملکرد کلی بازاریابی سایت شما تأثیر می گذارد، مهم است.

این به معنای واقعی کلمه اولین مرحله سئو است. بدون آن، تمام تلاش های دیگر بیهوده است.

درست در نوار کناری، می‌توانید وضعیت خزیدن خود را در زیر برگه فهرست بررسی کنید.

اکنون، اگر می‌خواهید دسترسی به یک صفحه وب خاص را حذف کنید، می‌توانید مستقیماً به کنسول جستجو بگویید. اگر صفحه ای به طور موقت هدایت شود یا دارای خطای 404 باشد، این کار مفید است.

پارامتر 410 یک صفحه را برای همیشه از فهرست حذف می کند، بنابراین مراقب استفاده از گزینه هسته ای باشید.

خطاهای رایج خزیدن و راه حل ها

اگر وب سایت شما به اندازه کافی متأسفانه با خطای خزیدن مواجه است، ممکن است به یک راه حل آسان نیاز داشته باشد یا نشان دهنده یک مشکل فنی بسیار بزرگتر در سایت شما باشد.

رایج ترین خطاهای خزیدن که می بینم عبارتند از:

خطاهای DNS

خطاهای سرور

خطاهای Robots.txt.

خطاهای 404

برای تشخیص برخی از این خطاها، می توانید از ابزار URL Inspection استفاده کنید تا ببینید گوگل چگونه سایت شما را مشاهده می کند.

شکست در واکشی و رندر صحیح یک صفحه می تواند نشان دهنده یک خطای عمیق DNS باشد که باید توسط ارائه دهنده DNS شما برطرف شود.

رفع خطای سرور مستلزم تشخیص یک خطای خاص است. رایج ترین خطاها عبارتند از:

تایم اوت

ارتباط رد شد.

اتصال انجام نشد.

زمان اتصال.

بدون پاسخ.

اغلب اوقات، یک خطای سرور معمولا موقتی است، اگرچه یک مشکل دائمی می تواند شما را ملزم کند که مستقیماً با ارائه دهنده هاست خود تماس بگیرید.

از طرف دیگر، خطاهای Robots.txt می تواند برای سایت شما مشکل سازتر باشد. اگر فایل robots.txt شما خطای 200 یا 404 را برمی گرداند، به این معنی است که موتورهای جستجو در بازیابی این فایل با مشکل مواجه هستند.

می‌توانید نقشه سایت robots.txt را ارسال کنید یا به‌طور کلی از پروتکل اجتناب کنید، و صفحات noindex دستی را انتخاب کنید که ممکن است برای خزیدن شما مشکل‌ساز باشند.

رفع سریع این خطاها باعث می شود که دفعه بعد که موتورهای جستجو در سایت شما می خزند، همه صفحات هدف شما خزیده شده و ایندکس می شوند.


2. صفحات وب مناسب برای موبایل ایجاد کنید

با آمدن ایندکس mobile-first، باید صفحات خود را نیز بهینه کنیم تا نسخه های سازگار با موبایل در ایندکس موبایل نمایش داده شود.

خبر خوب این است که اگر نسخه ای مناسب برای موبایل وجود نداشته باشد، یک نسخه رومیزی همچنان ایندکس می شود و در زیر فهرست موبایل نمایش داده می شود. خبر بد این است که رتبه شما ممکن است در نتیجه آسیب ببیند.

ترفندهای فنی زیادی وجود دارد که می تواند فوراً وب سایت شما را سازگارتر با موبایل کند، از جمله:

پیاده سازی طراحی وب سایت واکنش گرا.

درج متا تگ viewpoint در محتوا.

کوچک کردن منابع روی صفحه (CSS و JS).

برچسب گذاری صفحات با حافظه پنهان AMP.

بهینه سازی و فشرده سازی تصاویر برای بارگذاری سریعتر.

کاهش اندازه عناصر UI در صفحه.

مطمئن شوید که وب سایت خود را بر روی یک پلت فرم تلفن همراه آزمایش کنید و آن را از طریق Google PageSpeed Insights اجرا کنید. سرعت صفحه یک عامل مهم رتبه بندی است و می تواند بر سرعتی که موتورهای جستجو می توانند سایت شما را بخزند تأثیر بگذارد.


3. محتوا را به طور منظم به روز کنید

اگر به طور منظم محتوای جدید تولید کنید، موتورهای جستجو به طور منظم سایت شما را می خزند.

این به ویژه برای ناشرانی مفید است که به داستان های جدید به طور منظم منتشر و نمایه می شوند.

تولید محتوا به صورت منظم به موتورهای جستجو سیگنال می دهد که سایت شما دائما در حال بهبود و انتشار محتوای جدید است و بنابراین برای دستیابی به مخاطبان مورد نظر خود نیاز به خزیدن بیشتر دارد.


4. یک نقشه سایت برای هر موتور جستجو ارسال کنید

یکی از بهترین نکات برای نمایه سازی تا به امروز، ارسال نقشه سایت به کنسول جستجوی گوگل و ابزار وب مستر بینگ است.

می توانید با استفاده از یک مولد نقشه سایت یک نسخه XML ایجاد کنید یا به صورت دستی در کنسول جستجوی گوگل با برچسب گذاری نسخه متعارف هر صفحه که حاوی محتوای تکراری است، یک نسخه ایجاد کنید.


5. طرح پیوند خود را بهینه کنید

ایجاد یک معماری اطلاعاتی منسجم برای اطمینان از اینکه وب سایت شما نه تنها به درستی ایندکس شده است، بلکه به درستی سازماندهی شده است، بسیار مهم است.

ایجاد دسته‌های خدمات اصلی که در آن صفحات وب مرتبط می‌توانند قرار گیرند، می‌تواند به موتورهای جستجو کمک کند تا محتوای صفحه وب را تحت دسته‌های خاصی فهرست‌بندی کنند، در صورتی که ممکن است هدف مشخص نباشد.


6. پیوند عمیق به صفحات وب جدا شده

اگر یک صفحه وب در سایت شما یا یک زیر دامنه به صورت مجزا ایجاد شده است یا خطایی مانع از خزیدن آن می شود، می توانید با به دست آوردن پیوندی در یک دامنه خارجی، آن را ایندکس کنید.

این یک استراتژی بسیار مفید برای تبلیغ محتوای جدید در وب سایت شما و ایندکس شدن سریعتر آن است.

برای انجام این کار مراقب انتشار محتوا باشید، زیرا موتورهای جستجو ممکن است صفحات اشتراکی را نادیده بگیرند و اگر به درستی متعارف نشده باشند، می تواند خطاهای تکراری ایجاد کند.


7. کاهش منابع روی صفحه و افزایش زمان بارگذاری

مجبور کردن موتورهای جستجو برای خزیدن تصاویر بزرگ و بهینه نشده، بودجه خزیدن شما را از بین می برد و از ایندکس شدن سایت شما به دفعات جلوگیری می کند.

موتورهای جستجو نیز در خزیدن برخی عناصر باطن وب سایت شما مشکل دارند. به عنوان مثال، گوگل در طول تاریخ برای خزیدن جاوا اسکریپت مشکل داشته است.

حتی منابع خاصی مانند Flash و CSS می توانند عملکرد ضعیفی روی دستگاه های تلفن همراه داشته باشند و بودجه خزیدن شما را از بین ببرند.

به یک معنا، این یک سناریوی باخت و باخت است که در آن سرعت صفحه و بودجه خزیدن قربانی عناصر مزاحم روی صفحه می‌شود.

مطمئن شوید که با به حداقل رساندن منابع موجود در صفحه، مانند CSS، صفحه وب خود را برای سرعت بهینه سازی کنید، به خصوص در تلفن همراه. همچنین می‌توانید ذخیره‌سازی و فشرده‌سازی را فعال کنید تا به عنکبوت‌ها کمک کنید تا سریع‌تر در سایت شما بخزند.


8. رفع صفحات با تگ Noindex

در طول توسعه وب سایت شما، ممکن است منطقی باشد که یک برچسب noindex را در صفحاتی که ممکن است تکراری هستند یا فقط برای کاربرانی که اقدام خاصی انجام می دهند، اجرا کنید.

صرف نظر از این، شما می توانید صفحات وب را با برچسب های noindex که از خزیدن آنها جلوگیری می کند با استفاده از یک ابزار آنلاین رایگان مانند Screaming Frog شناسایی کنید.

افزونه Yoast برای وردپرس به شما این امکان را می دهد که به راحتی یک صفحه را از فهرست به noindex تغییر دهید. همچنین می توانید این کار را به صورت دستی در قسمت پشتی صفحات سایت خود انجام دهید.


9. یک نرخ خزیدن سفارشی تنظیم کنید

در نسخه قدیمی کنسول جستجوی گوگل، اگر عنکبوت‌های بر سایت شما تأثیر منفی می‌گذارند، می‌توانید سرعت خزیدن خود را کاهش داده یا سفارشی کنید.

این همچنین به وب‌سایت شما زمان می‌دهد تا در صورتی که طراحی مجدد یا مهاجرت قابل توجهی داشته باشد، تغییرات لازم را انجام دهد.


10. محتوای تکراری را حذف کنید

داشتن حجم زیادی از محتوای تکراری می تواند به طور قابل توجهی سرعت خزیدن شما را کاهش دهد و بودجه خزیدن شما را کاهش دهد.

می‌توانید با مسدود کردن ایندکس شدن این صفحات یا قرار دادن یک برچسب متعارف در صفحه‌ای که می‌خواهید ایندکس شود، این مشکلات را برطرف کنید.

در همین راستا، بهینه‌سازی متا تگ‌های هر صفحه مجزا برای جلوگیری از اشتباه گرفتن صفحات مشابه توسط موتورهای جستجو به عنوان محتوای تکراری در خزیدن، سودمند است.


11. صفحاتی را که نمی خواهید عنکبوت ها بخزند مسدود کنید

ممکن است مواردی وجود داشته باشد که بخواهید از خزیدن موتورهای جستجو در یک صفحه خاص جلوگیری کنید. با روش های زیر می توانید این کار را انجام دهید:

قرار دادن تگ noindex

قرار دادن URL در فایل robots.txt.

حذف کامل صفحه

این همچنین می تواند به خزیدن شما کمک کند به جای اینکه موتورهای جستجو را مجبور به انتشار محتوای تکراری کند، کارآمدتر اجرا شود.


نتیجه گیری

وضعیت مشکلات خزیدن وب سایت شما کم و بیش به این بستگی دارد که چقدر با سئوی خود به روز بوده اید.

اگر دائماً در حال دستکاری هستید، ممکن است این مسائل را قبل از اینکه از کنترل خارج شوند و شروع به تأثیرگذاری بر رتبه شما کنند، شناسایی کرده باشید.

با این حال، اگر مطمئن نیستید، یک اسکن سریع در کنسول جستجوی Google انجام دهید تا ببینید که چگونه کار می کنید.

نتایج واقعا می تواند آموزشی باشد!

برچسب ها جستجو کردن , سئو ,
بازدید : 65
شنبه 4 تير 1401 زمان : 10:15

market

SEO و جهت گیری بازار محلی برای توسعه بین المللی

از زبان و ارز گرفته تا صفحات انتخاب، جهت گیری بازار محلی نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد. بهترین روش ها برای پشتیبانی از SEO را کشف کنید.seo

در آخرین ستون خود، به مزایای تجاری استراتژی سئوی بین المللی پرداختم و اولین مزیت تکمیل برنامه استراتژیک جهانی شما بود.

این یک هم ترازی حیاتی است، به خصوص وقتی صحبت از نحوه استقرار وب سایت ها برای هدف قرار دادن این بازارها می شود.

مدیریت چندین وب سایت جهانی نه تنها به منابعی برای ایجاد و نگهداری نیاز دارد، بلکه باید برای کاربران در بازار هدف ارزش افزوده ایجاد کند.


چند سایت بازار خیلی زیاد است؟

در طول سال‌ها، شرکت‌های زیادی را دیده‌ام که وب‌سایت خود را به زبان دیگری مانند اسپانیایی یا عربی ترجمه می‌کنند و سپس تلاش می‌کنند تا با شبیه‌سازی یک نسخه محلی در هر بازاری که به آن زبان صحبت می‌کند، «سرمایه‌گذاری خود را به حداکثر برسانند».

برای یک شرکت، این رویکرد منجر به 1600 وب سایت مجزا و بیش از 18 میلیون صفحه وب شد که اکثر آنها ایندکس نمی شدند زیرا صفحات توسط Google تکراری در نظر گرفته می شدند.

اخیراً جان مولر از گوگل در توییتر به سؤالی از پستی پاسخ داد که در آن می‌پرسید آیا داشتن نسخه‌های انگلیسی زبان برای بازارهای EMEA استراتژی خوبی است یا خیر.

پاسخ او این بود: "به نظر می رسد شما 78 URL برای یک محتوا دارید."

او در ادامه گفت: «به نظر می‌رسد این صفحه همان صفحه است، دلیلی واقعی برای ایندکس کردن چندین نسخه وجود ندارد.»


جهت گیری بازار محلی خود را توسعه دهید

بازارگرایی محلی تعادل ظریف مدیریت انتظارات و نیازهای مشتریان در یک بازار خارجی با اهداف، منابع و قابلیت های سازمان شما است.

در برنامه ریزی خود، باید هر بازار بالقوه را نسبت به بومی سازی نیازمندی های کسب و کار محلی، رفتارهای کاربر، انتظارات کاربر، زبان، ارز و هر عنصر دیگری که باعث مشارکت مشتری در بازار می شود، در نظر بگیرید.

صرفاً شبیه سازی یک وب سایت موجود به زبان دیگر و سپس ارسال آن به Google کافی نیست.

مقاله قبلی ابزارهایی را پیشنهاد می‌کند که به شما کمک می‌کند بازارهای جدیدی را شناسایی کنید که هم تقاضای مصرف‌کننده دارند و هم انجام تجارت فرامرزی را آسان‌تر می‌کنند.

استراتژی محتوای شما توسط جهت گیری بازار محلی شما هدایت می شود و شما را مجبور به برنامه ریزی در کل زنجیره تبدیل می کند و به شما کمک می کند تا تعیین کنید که آیا این سایت یک سایت جهانی تک زبانه، سایت بازار محلی، یا سایت خاص زبان باشد و اینکه آیا فناوری با کاربر مطابقت دارد یا خیر. -تقاضا یا به صورت پویا

این ماتریس اغلب نیازهای فناوری شما را هدایت می کند.

بسیاری از شرکت‌ها دیر متوجه می‌شوند که شما با کشورها یا منطقه‌ها تجارت نمی‌کنید، بلکه با مردم تجارت می‌کنید.

وقتی صحبت از معامله با مردم به میان می آید، نمی توانید از تغییرات مکعب روبیک فرار کنید.

افراد در یک بازار هدف به یک زبان خاص صحبت می کنند، از یک ارز خاص استفاده می کنند و در یک مکان خاص زندگی می کنند.


سایت های اختصاصی بازار، زبان یا ارز

شرکت هایی که قصد دارند در سطح جهانی گسترش پیدا کنند، باید چندین تصمیم بلند مدت و کوتاه مدت بگیرند.

با نگاه کردن به توپ کریستالی آنها، انبساط کامل آنها چگونه به نظر می رسد؟

گسترش به یک بازار اضافی با بازارهای متعدد در نقاط مختلف جهان بسیار متفاوت است.

در مراحل اولیه گسترش، این تصمیمات می توانند آسان باشند.

یک شرکت اتریشی می تواند آلمان را نسبتاً آسان هدف قرار دهد زیرا هر دو آلمانی صحبت می کنند، از یورو استفاده می کنند و قراردادهای حمل و نقل برون مرزی دارند.

در این صورت آیا حتی به وب سایت دیگری نیاز دارند؟

صرفاً فعال کردن یک ماشین حساب حمل و نقل و مدیریت مالیات بر ارزش افزوده ممکن است تمام چیزی باشد که لازم است.

زمانی که یک وب سایت آمریکایی بخواهد مکزیک را هدف قرار دهد، اوضاع پیچیده تر می شود.

این سازمان به راهی برای سازماندهی صفحات وب اسپانیایی خود، قیمت های مخفیانه به پزو، اطمینان از ارسال محصولات خریداری شده به محل مشتری در مکزیک نیاز دارد و به مصرف کنندگان اطلاع می دهد که آیا هزینه های اضافی برای تعرفه ها وجود دارد.

هنگامی که زیرساخت مکزیک را دارید، ممکن است وسوسه شویم که به سمت جنوب به سمت آرژانتین، پرو یا شیلی گسترش پیدا کنیم.

آیا باید از همان وب سایت اسپانیایی زبان استفاده کنیم و از مبدل ارز و مدیر حمل و نقل استفاده کنیم یا شرایط خاص بازار و تفاوت های زبانی وجود دارد که ما را مجبور به استفاده از وب سایت های بازار جداگانه می کند؟

من چندین شرکت را دیده ام که وب سایت های "EU" را برای هدف قرار دادن اتحادیه اروپا با استفاده از یورو راه اندازی کرده اند.

آنها سایت جهانی را در دامنه «.eu» شبیه‌سازی می‌کنند، قیمت‌ها را به یورو تبدیل می‌کنند، و فرض می‌کنند که می‌توانند با استفاده از یک واحد پولی و ساختار قانونی این منطقه را به طور جادویی هدف قرار دهند.

منطقی به نظر می رسد، اما علیرغم استفاده از واحد پول یکسان، اکثر بازارها به زبان های مختلفی صحبت می کنند، که در نتیجه آن ها نمی توانند بازدیدکنندگان کافی را برای ماندگاری جذب کنند.

جب‌ود جهت‌گیری بصری یا فنی

هنگامی که در مورد ساختار وب خود تصمیم گرفتید، باید استفاده از یک جهت گیری بصری مانند مجبور کردن کاربر برای درگیر کردن یک انتخابگر کشورزبان برای انتخاب سایت مورد نظر یا جهت گیری فنی با استفاده از موقعیت فیزیکی بازدیدکننده یا ترجیح زبان برای مسیریابی را در نظر بگیرید. آنها را به یک وب سایت خاص.

مقالات زیادی درباره چالش‌های استفاده از آدرس اینترنتی محلی کاربر برای هدایت کاربران به وب‌سایت‌های خاص بر اساس محل دسترسی آنها به سایت و خطاهای فرهنگی بالقوه استفاده از پرچم ملی یک کشور برای نشان دادن یک زبان در بازارهای مختلف وجود دارد.

برای هر یک از روش ها، بسیار مهم است که پیاده سازی را آزمایش کنید تا مطمئن شوید موتورهای جستجو می توانند به تمام محتوای موجود برای هر روش دسترسی داشته باشند.

به طور معمول، صفحات انتخاب یک کوکی تنظیم می کنند که انتخاب کاربر را ضبط می کند تا مرحله انتخابگر در آینده حذف شود.

در حالی که برای کاربران عالی است، موتورهای جستجو اغلب از دسترسی به هر یک از مسیرها مسدود می شوند زیرا کوکی هایی را نمی پذیرند که مانع از دسترسی آنها به هر یک از وب سایت های محلی شود.

به طور مشابه، با شناسایی IP و زبان، این سیستم برای هدایت کاربران به نسخه های خاصی از وب سایت طراحی شده است.

این برای وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک با قیمت‌گذاری خاص بازار ویا قوانینی برای انجام تجارت در بازارهای خاص بسیار رایج است.

متأسفانه، این اغلب موتورهای جستجو را از ورود به این وب سایت ها محدود می کند.

این امر باعث می‌شود که اطمینان حاصل شود که قوانین استثنایی وجود دارد تا به موتورهای جستجو از جمله Google اجازه دهد به هر صفحه وب که درخواست می‌کنند دسترسی داشته باشند زیرا نمی‌دانید از کجا سایت شما را می‌خزند.

نتیجه گیری جبوود

در حالی که هیچ پاسخ آسانی برای این سؤال وجود ندارد که چه تعداد وب سایت جهانی باید داشته باشید یا تعداد صفحات در هر کدام، بهترین روش این است که تصمیم بگیرید بر اساس نیازهای تجاری و بازار خود و نه فقط به این دلیل که می توانید.

مدیریت یک حضور موفق وب چند ملیتی نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد تا اطمینان حاصل شود که محتوایی که به کار می برید برای کاربران در بازار هدف ارزش افزوده ایجاد می کند که مشارکت را تشویق می کند.

در عین حال، باید الزامات فزاینده سختگیرانه Google برای مرتبط بودن، معتبر بودن، و منحصر به فرد بودن آن را برآورده کند تا ایندکس شدن آن را تضمین کند.

برچسب ها بازار , محلی , گرایش ,
بازدید : 53
دوشنبه 30 خرداد 1401 زمان : 6:17

searches

DuckDuckGo به زیر 100 میلیون جستجو در روز می رسد

DuckDuckGo، موتور جستجوی متمرکز بر حریم خصوصی، اکنون با توجه به صفحه آمار ترافیک عمومی خود، کمتر از 100 میلیون جستجو در روز دارد. در ژانویه 2021، DuckDuckGo به 100 میلیون جستجو در روز رسید و یک سال پس از آن، موتور جستجو 1 میلیارد جستجو را شکست.

کاهش جستجوهای روزانه اما از آوریل 2022، DuckDuckGo کمتر از 100 میلیون جستجو در روز گزارش کرده است. در اینجا روندهای سال 2022 آمده است:

ژانویه 2022: 106 میلیون جستجو در روز فوریه 2022: 105.5 میلیون جستجو در روز مارس 2022: 102.7 میلیون جستجو در روز آوریل 2022: 97.7 میلیون جستجو در روز می 2022: 96.2 میلیون جستجو در روز (96.2 میلیون جستجو در روز تا 38 ژوئن .

رکورد روزانه جستجوهای جستجو در یک روز برای DuckDuckGo 111.7 میلیون جستجو در روز بود. DuckDuckGo در حال حاضر 115 میلیارد درخواست از زمان راه اندازی دارد.

چرا ما اهمیت می دهیم آیا DuckDuckGo دیگر رشد نمی کند؟ آیا این نشانه آن است که DuckDuckGo از رقابت با گوگل دست می کشد؟ گفتنش سخت است. من شخصاً احساس می‌کنم که کمتر و کمتر آگهی‌های تبلیغاتی DuckDuckGo را در رادیو می‌شنوم، بله، در مسیر رفت و آمد به محل کار به رادیو گوش می‌دهم. اما هنوز تبلیغات DuckDuckGo در حال پخش هستند، شاید به این تعداد نباشد؟

برچسب ها جستجوها , میلیون , مطابق ,
بازدید : 66
يکشنبه 29 خرداد 1401 زمان : 22:21

Google My Business

Google My Business: چگونه فهرست GMB خود را به طور کامل بهینه کنید

از این راهنما برای بهینه‌سازی نمایه کسب‌وکار Google خود برای مشاهده بهتر جستجو در مورد سؤالات مرتبط توسط مشتریان با انگیزه نزدیک شما استفاده کنید.

نمایه کسب‌وکار Google یک ویژگی رایگان از Google است که به صاحبان مشاغل کمک می‌کند حضور آنلاین خود را در موتور جستجو و مجموعه رو به رشد ابزارهای آن از جمله Google Maps مدیریت کنند.

متخصصان باتجربه سئو از نمایه های کسب و کار گوگل برای استفاده از استراتژی مبتنی بر مکان استفاده می کنند.

ایجاد نمایه کسب و کار گوگل اولین قدم برای موفقیت در جستجوی محلی است.

و دلیل خوبی دارد.

GBP بیشترین تأثیر را برای برندهایی دارد که به دنبال قرار گرفتن در معرض محلی هستند.

ویژگی مانند جستجوی محلی Google بر نیاز به GBP برای کسب و کارهای جدید و تاسیس شده تأکید می کند.

پیمایش به: نمایه‌های کسب‌وکار Google: اصول اولیه شروع نمایه کسب‌وکار Google شما تأیید نمایه کسب‌وکار Google شما انتشار نمایه کسب‌وکار Google شما عکس‌ها و ویدیوها برای نمایه‌های کسب‌وکار Google شما نظارت بر اطلاعات نمایه کسب‌وکار Google شما


Google Business Profiles: The Basics

فهرستی از کسب‌وکارهای اطراف و اطلاعات زیادی که برای یافتن یک کسب‌وکار خاص مورد نیاز است، مانند:

آدرس کسب و کار.

ساعات کاری

دسته بندی.

بررسی ها

نمودار دانش Google همچنین از اطلاعات تأیید شده نمایه کسب و کار Google استفاده می کند.

این به ایجاد جزئیات برای پایگاه داده خود در مورد مشاغل و نهادهای مرتبط مرتبط با جستجوهای خاص کمک می کند.

هنگامی که یک نمایه جدید ایجاد می شود، یک مکان Google Maps ایجاد می شود.

برای سهولت دسترسی و جستجو با جستجوی سنتی Google همگام می شود.

مطمئناً کمک می کند که اکثریت واضح جستجوهای ارگانیک از Google انجام شود - حدود 90٪ برای سهم بازار موتورهای جستجو در سراسر جهان.

همچنین ارزش GBP و سئوی محلی موثر را نشان می دهد.

از این راهنما استفاده کنید تا مطمئن شوید که نمایه کسب و کار Google خود را به درستی تکمیل کرده اید و تمام جنبه های ممکن ابزار را بهینه کرده اید.

انجام این کار همچنین بیشترین اهرم را برای کسب و کار شما در گوگل و پلتفرم های شخص ثالثی که از Google Maps API برای تولید اطلاعات مکان برای کاربران استفاده می کنند، می دهد.

اگر دیجیتال مارکتینگ یک تلاش تا حدی جدید برای شما و کسب و کارتان است، باید اصولی را بدانید.

و خوب است نمایه‌های کسب و کار Google و ارزشی که ارائه می‌دهند را درک کنید.

اول: بله، استفاده از نمایه کسب و کار Google رایگان است.

و، نه، GBP جایگزین وب سایت کسب و کار شما نمی شود.

نمایه‌های کسب‌وکار Google با دادن هویت عمومی و حضور با نمایه در Google، وب‌سایت(های) موجود برند را تکمیل می‌کند.

اطلاعات ارائه شده در مورد یک کسب و کار از طریق نمایه های کسب و کار Google می تواند در جستجوی Google و Google Maps ظاهر شود.

هر پلتفرم شخص ثالثی که از Google Maps API استفاده می‌کند، بدون توجه به نوع دستگاهی که برای جستجو استفاده می‌شود، نمایه‌های تجاری Google را نیز نشان می‌دهد.

اگر قبلاً از ابزارهای خاص Google برای تکمیل کسب و کار خود استفاده کرده اید (برای مثال +Google)، یا کسب و کار شما برای مدتی فعال بوده است، به احتمال زیاد کسب و کار شما قبلاً در نمایه های کسب و کار Google فهرست شده است.

Google برای کسب‌وکار من، Google Places برای کسب‌وکار، و داشبورد Google+ Pages بهترین راه‌ها برای مدیریت اطلاعات کسب‌وکار شما در گذشته بودند.

اینها به طور خودکار به پلتفرم جهانی Google، Google Business Profiles ارتقا یافته اند.


نمایه کسب و کار Google شما را راه اندازی می کند

اولین گام برای راه‌اندازی و راه‌اندازی نمایه کسب‌وکار Google خود این است که در واقع یک جستجوی Google انجام دهید تا مطمئن شوید که کسب‌وکار شما قبلاً ندارد.

همچنین می‌توانید از ویژگی جستجوی درون پلت‌فرم Google برای مکان‌یابی کسب‌وکارتان در پوند استفاده کنید.

اگر کسب و کار شما برای مدتی (چند سال یا بیشتر) وجود داشته است، به احتمال زیاد از قبل یک پوند (GBP) دارد، و شما فقط باید آن را ادعا کنید.

پس از ادعای موفقیت آمیز، می توانید اطلاعات را طوری مدیریت کنید که انگار GBP را خودتان شروع کرده اید.

اگر قبلاً یک نمایه برای کسب و کار شما وجود داشته باشد، به شما اطلاع خواهد داد.

همچنین ممکن است به شما اطلاع دهد که شخص دیگری قبلاً کسب و کار شما را ادعا کرده است.

اگر این اتفاق افتاد، این مراحل را دنبال کنید.

اگر نمایه کسب و کار شما قبلا ایجاد نشده است، می توانید آن را خیلی سریع تنظیم کنید.

تکمیل تأیید کمی بیشتر طول می کشد، اما معمولاً در عرض یک هفته انجام می شود.

قبل از وارد کردن اطلاعات مهم تر، با نام رسمی کسب و کار شروع کنید. سپس دسته اصلی کسب و کار خود را وارد کنید.

می‌توانید بعداً آن را تغییر دهید و به آن اضافه کنید، اما این بخش مهمی از تکمیل (و بهینه‌سازی) صفحه برند شما است.

مطمئن شوید که بهترین دسته بندی مرتبط برای کسب و کار خود را پیدا کنید.

تنوع زیادی برای انتخاب وجود دارد، اما باید حداقل یکی وجود داشته باشد که بهترین و دقیق ترین کسب و کار شما را خلاصه کند.

سپس از شما پرسیده می‌شود که آیا می‌خواهید «مکانی را که مشتریان می‌توانند از آن بازدید کنند، مانند فروشگاه یا دفتر، اضافه کنید؟»

این اطلاعات ارزشمندی است زیرا بسیاری از کسب‌وکارها به‌عنوان کسب‌وکارهای منطقه خدماتی فعالیت می‌کنند و به مشتریان در مکان‌های آجر و ملات نیاز ندارنداجازه نمی‌دهند.

برای این موارد، مکان خاص کسب و کار در Google Maps نشان داده نمی شود.

با این حال، کسب و کار همچنان برای جستجوهای مرتبط در منطقه خدمات خود نشان داده می شود.

برای آن دسته از مشاغلی که در یک منطقه خدماتی خاص فعالیت می‌کنند و نمی‌خواهند مکان واقعی آجر و ملات در Maps نشان داده شود، منطقه(های) خدمات مربوط به کسب و کار را انتخاب کنید.

سپس می‌توانید اطلاعات تماس برای کسب‌وکار را اضافه کنید، از جمله شماره تلفن تماس و URL وب‌سایت فعلی.

برای کسب‌وکارهایی با آن مکان آجر و ملات که مردم می‌توانند در ساعات کاری به آنجا بروند، باید آدرس کسب‌وکار را در مرحله بعد اضافه کنید.

پس از تنظیم آدرس، نمایه کسب‌وکار Google از شما می‌پرسد که آیا «به مشتریان خارج از این مکان نیز خدمات می‌دهید؟»

این به شما امکان می‌دهد تعیین کنید که کسب‌وکار مایل است برای ارائه کالا یا خدمات به کجاچقدر پیش برود.

اگر پاسخ مثبت است، می‌توانید از جزئیات کسب‌وکار منطقه خدمات مشابه استفاده کنید.

شما می توانید جزئیات منطقه خدمات را در هر زمان اضافه یا تغییر دهید.

اگر خارج از آجر و ملات به مشتریان خدمات نمی دهید، No را انتخاب کنید، سپس جزئیات تماس را در اعلان بعدی وارد کنید.

پس از آن، می‌توانید روی Next کلیک کنید تا نمایه را تأیید کنید.


در حال تأیید نمایه کسب و کار Google شما

باید نمایه کسب و کار Google خود را تأیید کنید.

این کار از طریق کارت پستال از طریق پست انجام می شود که حداکثر پنج روز کاری طول می کشد.

به گوگل ثابت می کند که می توانید مدیریت کنید و در واقع کسب و کاری را که ادعا می کنید نمایندگی کنید.

تأیید کسب و کار شما برای دیده شدن و عملکرد نمایه بسیار مهم است.

مهم است که بدانید تا زمانی که کسب و کار تأیید نشود، Google کسب‌وکار شما یا ویرایش‌های آن را نمایش نمی‌دهد.

بدون تأیید، نمی‌توانید به اطلاعات بینش صفحهاطلاعات تحلیلی یا بررسی‌های تجاری از قسمت پشتی دسترسی داشته باشید.

تأیید معمولاً کمتر از یک هفته طول می کشد.

Google یک کارت پستال کد تأیید برای شما ارسال می کند که از آن برای تأیید نمایه خود استفاده می کنید و کسب و کار شما رسماً فعال می شود.

پس از تأیید روش راستی‌آزمایی، می‌توانید جزئیات بیشتری درباره کسب‌وکارتان، از جمله ساعات کاری، گزینه‌های پیام‌رسانی تجاری، شرح کسب‌وکار و عکس‌ها اضافه کنید.


انتشار نمایه کسب و کار Google شما

پس از تکمیل این فرآیند، به Google Business Profile Manager هدایت خواهید شد، جایی که می توانید نمایه کسب و کار خود را مدیریت کرده و جزئیات خود را تغییر دهید.

در اینجا چند نکته اساسی اما حیاتی برای بهینه سازی نمایه شما وجود دارد:

1. اطلاعات کامل را برای نمایه خود وارد کنید

نتایج جستجوی محلی مرتبط ترین نتایج را برای جستجوها ترجیح می دهند.

کسب‌وکارهایی که دقیق‌ترین و دقیق‌ترین اطلاعات را ارائه می‌دهند، در جستجو آسان‌تر خواهند بود.

چیزی را برای حدس زدن یا حدس زدن رها نکنید.

اطمینان حاصل کنید که نمایه شما نشان می‌دهد که کسب‌وکار شما چه می‌کند، کجاست، و چگونه می‌توانند کالاها ویا خدماتی را که کسب‌وکار شما ارائه می‌دهد به دست آورند.

2. شامل کلمات کلیدی

درست مانند سئوی سنتی وب سایت، گوگل از سیگنال های مختلفی برای ارائه نتایج جستجو استفاده می کند.

گنجاندن کلمات کلیدی مهم و عبارات جستجو در نمایه کسب و کار شما بسیار مفید خواهد بود، به خصوص که وب سایت کسب و کار شما مستقیماً در GBP شما فهرست شده است.

از اینها در توضیحات کسب و کار و هر بار که یک پست محلی برای مخاطبان خود ارسال می کنید استفاده کنید.

3. ساعت کاری کسب و کار را دقیق نگه دارید

مهم است که ساعات کاری خود را تعیین کنید، اما به همان اندازه مهم است که هر زمان که تغییر کرد، آنها را به روز کنید.

Google امکان سفارشی کردن ساعات کاری برای تعطیلات و سایر رویدادهای خاص را ارائه می دهد.

همیشه باید به روز شود تا سایت شما دقیق بماند و کاربران راضی نگه دارند.

و در عصر کووید-19، GBP انعطاف‌پذیری بیشتری را در مورد ساعات کاری و ارسال پیام برای مشتریان بالقوه ارائه می‌دهد.

توجه: تا زمانی که ساعات کاری منظم تنظیم نشده باشد، ساعات کاری اضافی برای کسب و کار شما نمایش داده نمی شود.

4. اضافه کردن عکس

عکس‌ها به عملکرد نمایه‌های کسب‌وکار بیشتر از آنچه که احتمالاً اکثر صاحبان مشاغل و بازاریابان انتظار دارند کمک می‌کنند.

به گفته گوگل، کسب‌وکارهایی که عکس‌هایی در نمایه‌های خود دارند، 42 درصد بیشتر درخواست‌های مسیرهای رانندگی در Google Maps و 35 درصد بیشتر کلیک‌ها به وب‌سایت‌هایشان را نسبت به مشاغل بدون عکس دریافت می‌کنند.

برای نکات بیشتر عکس GBP در زیر به خواندن ادامه دهید.

5. مدیریت و پاسخ به نظرات مشتریان

تعامل با مشتریان از طریق پاسخ دادن به نظرات آنها نشان می دهد که کسب و کار شما برای مشتریان خود ارزش قائل است و بازخوردی که آنها در مورد آن می گذارند.

نظرات مثبت در هنگام تحقیق در مورد کسب و کار شما تأثیر مثبتی بر مشتریان بالقوه خواهد داشت.

آنها همچنین دید کسب و کار شما را در نتایج جستجو افزایش می دهند.

مشتریان را تشویق کنید که بازخورد خود را با ایجاد پیوندی که می‌توانند برای نوشتن نظر برای کسب‌وکار شما کلیک کنند، بنویسند.

6. اجازه دهید مشتریان به شما پیام دهند

گاهی اوقات ممکن است تا حدودی ناخوشایند باشد، اما پیام‌ها به مشتریان و از مشتریان فقط از طریق برنامه نمایه کسب‌وکار Google در دسترس هستند.

برای انجام این کار، روی مشتریان، سپس پیام‌ها و سپس روشن کردن از طریق برنامه ضربه بزنید.

پس از فعال‌سازی، مشتریان می‌توانند از طریق نمایه‌های کسب‌وکار خود با دکمه پیامی که ظاهر می‌شود به کسب‌وکارها پیام ارسال کنند.

پیام‌ها می‌توانند پاسخ‌های خودکار سفارشی برای استقبال از مشتریان برای پیام‌های دریافتی داشته باشند.

این به پاسخگویی و دیده شدن کسب و کار کمک می کند زیرا زمان پاسخ به آن بدی نخواهد بود.

برای حداکثر کارایی و دید از طریق GBP، بسیار مهم است که زمان پاسخگویی پیام را کمتر از 24 ساعت نگه دارید.

اما واضح است که سریعتر بهتر است.

مشتریان نمی خواهند منتظر پاسخ بمانند و اغلب اوقات پاسخ سریع تفاوت بین مشتری و غیرمشتری است.

7. از پست های محلی استفاده کنید

می‌توانید پیشنهادها، رویدادها، محصولات و خدمات را مستقیماً در جستجوی Google و Maps از طریق پست‌هایی در نمایه‌های کسب‌وکار Google منتشر کنید.

پست‌ها به شما این امکان را می‌دهند که با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و حضور خود را در Google تازه نگه دارید.

و می توان آنها را در حین حرکت از طریق تلفن، تبلت یا رایانه ارسال کرد.

کسب‌وکارها همچنین می‌توانند با بازخورد مستقیم در مورد کسب‌وکارشان و افرادی که آنها را نمایندگی می‌کنند، بر برجستگی پانل دانش خود تأثیر بگذارند.

برخی از نکات ارائه شده توسط Google برای استفاده حداکثری از پست‌های محلی عبارتند از: مطمئن شوید که هر پست با کیفیت بالا باشد - عاری از اشتباهات املایی، نویسه‌های شکسته، چرندیات یا اطلاعات بی‌فایده.

و آنها باید محترمانه و غیر توهین آمیز باشند.

بهترین پست ها شامل تصاویر و لینک ها هستند، اما لینک ها همیشه باید به سایت هایی باشد که مورد اعتماد هستند.

پیوندهایی که منجر به بدافزار، ویروس، فیشینگ یا مطالب مستهجن می شوند مجاز نیستند.

پست‌های کسب‌وکارهایی که بر روی کالاها و خدمات تحت نظارت فعالیت می‌کنند مجاز به استفاده از پست‌ها هستند اما نمی‌توانند محتوای مربوط به خود محصولات را پست کنند.

این صنایع معمولاً عبارتند از:

خدمات بزرگسالان

الکل و تنباکو.

محصولات دارویی و داروهای تفریحی.

تجهیزات بهداشتی و پزشکی.

خدمات مرتبط با قمار

آتش بازی.

سلاح ها

خدمات مالی.

این پست‌ها می‌توانند و در گوگل نمایش داده می‌شوند، بنابراین باید PG نگه داشته شوند.

8. در طول COVID-19 متصل بمانید

امسال سورپرایزهای زیادی برای ما فراهم کرده است. بزرگ‌ترین آن کووید-19 و دیوانگی‌ای است که در پی آن به جا گذاشت (و همچنان به ترکش ادامه می‌دهد).

اگر به دلیل محدودیت‌ها، دستورات یا دستورالعمل‌های ایمنی کووید-۱۹، فروشگاه‌ها متفاوت از حالت عادی کار می‌کنند، کسب‌وکارها می‌توانند نمایه‌های خود را در پوند به‌روزرسانی کنند تا دقیق‌ترین اطلاعات را به مشتریان ارائه کنند.

ویژگی‌هایی که اخیراً اضافه شده است، ارتباط با مشتریان فعلی و بالقوه را در زمان همه‌گیری آسان‌تر می‌کند.

علاوه بر ساعات کاری قابل تنظیم و پست های محلی، یک کسب و کار می تواند:

فروشگاه مارک به طور موقت بسته است.

گزینه های تحویل را مدیریت کنید

ویژگی های سالم و ایمنی را اضافه کنید.

9. از ویژگی های خاص استفاده کنید

ویژگی‌های جدیدتر GBP به کسب‌وکارهای سیاه‌پوست و تحت رهبری زنان اجازه می‌دهد در نمایه‌شان برجسته شوند.

اینها همچنین ویژگی های دیگری مانند نشستن در فضای باز و موارد مشابه را امکان پذیر می کنند.

اگر کسب‌وکار مربوط به مراقبت‌های بهداشتی باشد، ممکن است ویژگی‌های اضافی از جمله:

به مشتریان اطلاع دهید که آیا کسب و کار شما خدمات آنلاین ارائه می دهد یا خیر.

روشی مستقیم برای برنامه ریزی و دریافت مراقبت آنلاین به مشتریان ارائه دهید.

اطلاعات جنسیت خود را ویرایش کنید

ویژگی های موجود برای فهرست شما به دسته اصلی آن بستگی دارد. در اینجا درباره ویژگی ها بیشتر بدانید.

10. از کاتالوگ محصولات استفاده کنید

برای بازرگانانی که محصولات خود را به نمایش بگذارند، ویرایشگر محصول GBP به آنها این امکان را می دهد که این کار را انجام دهند.

اکثر انواع کسب و کار واجد شرایط برای نمایش محصولات هستند، تا زمانی که آنها مشاغل کوچک و متوسط باشند. و چند عمودی کسب و کار.

کسب و کارهای بزرگتر باید از تبلیغات موجودی محلی برای نمایش محصولات خود استفاده کنند.

ارائه اطلاعات در مورد محصولات، از جمله قیمت، جزئیات و عکس‌ها، به مشتریان این امکان را می‌دهد تا ایده بهتری از محصولات ارائه شده به دست آورند و با کسب‌وکارها تعامل بیشتری داشته باشند.

این جزئیات محصول همچنین به Google اجازه می دهد تا یک کسب و کار را بهتر درک کند.


عکس‌ها و ویدیوهای برای نمایه‌های کسب و کار Google شما

واضح است که مهمترین قطعه تصویر برای پوند آرم است.

احتمالاً تصویری وجود نخواهد داشت که نوردهی بیشتری داشته باشد یا تأثیر بیشتری داشته باشد.

گوگل به کسب‌وکارها توصیه می‌کند از لوگوی خود استفاده کنند تا به مشتریان کمک کند کسب‌وکار شما را با تصویری به اندازه مربع شناسایی کنند.

انواع دیگر دارایی های دیجیتالی که باید به پوند شما اضافه شوند عبارتند از:

عکس جلد

عکس روی جلد شما باید شخصیت صفحه برند شما را به نمایش بگذارد.

عکس روی جلد، عکس بزرگی است که در بالای نمایه تجاری برند نشان داده شده است، همیشه با نسبت تصویر 16:9 برش داده می شود.

عکس های داخلی

این به مشتریان کمک می‌کند تا تجربه درون فروشگاهی را بهتر درک کنند.

این به اپراتورهای تجاری اجازه می دهد تا ظاهر و احساس فضای داخلی کسب و کار را به اشتراک بگذارند، بنابراین تأثیر خوبی بگذارید!

همچنین به مشتریان بالقوه این امکان را می‌دهد که ایده‌ای بصری از فروشگاه، چیدمان آن و هرگونه محدودیت بالقوه‌ای داشته باشند.

ویدئو

ویدئوها یکی از محبوب ترین فرم های رسانه ای در وب هستند.

به این دلیل است که آنها در گفتن یک داستان ویا توضیح چیزی که در غیر این صورت ممکن است به طور بالقوه توضیح آن سخت باشد، بسیار موثر هستند.

عکس های اضافی

انواع دیگری از عکس‌ها برای برجسته کردن ویژگی‌های کسب‌وکار شما استفاده می‌شوند که مشتریان هنگام تصمیم‌گیری برای خرید در نظر می‌گیرند.

این عکس‌ها با رسانه‌های غنی فوق‌الذکر متفاوت خواهند بود و به نوع کسب‌وکاری که مدیریت می‌کنید بستگی دارد.

این عکس‌ها ممکن است شامل عکس‌های کلی دیگری باشد که خلاصه‌ای از کسب‌وکار و کارهایی که می‌تواند برای مشتریانش انجام دهد باشد.

اونها می تونند ... باشند:

کالاها ویا خدماتی که کسب و کار شما ارائه می دهد.

کارکنان تجاری مشغول به کار ویا کمک به مشتریان.

نمای بیرونی کسب و کار و پارکینگ موجود.

همه عکس‌ها باید از بهترین شیوه‌های Google پیروی کنند:

فرمت: JPG یا PNG

حجم: بین 10 کیلوبایت تا 5 مگابایت

حداقل وضوح: 720 پیکسل ارتفاع، 720 پیکسل عرض

کیفیت: عکس باید فوکوس داشته باشد و نور کافی داشته باشد و بدون تغییر یا استفاده بیش از حد از فیلتر باشد. تصویر باید بیانگر واقعیت باشد.

گوگل همچنین فرصتی برای یک تور مجازی ارائه می دهد که باعث افزایش بیشتر دیده شدن نمایه برند می شود.

همچنین می تواند با یک تجربه تعاملی 360 درجه ترافیک را به سمت کسب و کار بکشاند.


نظارت بر اطلاعات نمایه کسب و کار Google شما

در چند سال گذشته، گوگل با داده های تحلیلی موجود برای نمایه های کسب و کار گوگل پیشرفت های شگرفی داشته است.

Google که اکنون Insights نامیده می‌شود، روش متفاوتی را برای درک نحوه تعامل مشتریان با نمایه‌های تجاری به کسب‌وکارها ارائه می‌کند، از جمله:

چگونه مشتریان نمایه شما را پیدا می کنند

جایی که مشتریان شما را در گوگل پیدا می کنند.

اقدامات مشتری

درخواست های جهت

تماس های تلفنی.

چگونه مشتریان نمایه شما را پیدا می کنند

این بخش از Insights نشان می‌دهد که چگونه مشتریان شما را در جستجوی «مستقیم» (آنها نام یا آدرس کسب‌وکار شما را جستجو کردند) در مقابل جستجوی «کشف» (آنها برای یک دسته، محصول یا خدماتی که شما ارائه می‌دهید جستجو کردند و نمایه‌تان ظاهر شد) شما را پیدا کردند. ).

این بخش‌ها دارای برچسب‌های زیر در گزارش‌های آماری انبوه هستند:

کل جستجوها

جستجوهای مستقیم

جستجوهای اکتشافی

جایی که مشتریان شما را در گوگل پیدا می کنند

این بخش نشان می‌دهد که چند مشتری شما را از طریق جستجوی Google یا Google Maps پیدا کرده‌اند.

علاوه بر فهرست کردن در جستجو و فهرست کردن در نقشه ها، تعداد بازدیدهایی را که نمایه خود از هر محصول در بازه زمانی انتخابی خود دریافت کرده اید مشاهده خواهید کرد.

به گفته گوگل، "نمایش ها" مانند "برداشت ها" در سایر سیستم عامل های تحلیلی هستند.

برای اینکه ببینید چند نفر شما را در یک روز خاص در یک محصول خاص پیدا کردند، مکان نما خود را روی قسمت مناسب نمودار در روز مورد علاقه خود قرار دهید.

این بخش‌ها دارای برچسب‌های زیر در گزارش‌های آماری انبوه هستند:

کل بازدیدها

جستجو نماها

نماهای نقشه ها

اقدامات مشتری

این بخش نشان می دهد که مشتریان پس از یافتن نمایه شما در Google چه کردند.

کل کنش‌ها مجموع انواع اقدامات زیر را نشان می‌دهد که مشتریان در نمایه شما انجام داده‌اند:

از وب سایت خود دیدن کنید.

درخواست جهت

بهت زنگ بزن

مشاهده عکس ها

برچسب های زیر به عنوان گزارش در این بخش گزارش در دسترس هستند:

کل اقدامات

اقدامات وب سایت

اقدامات جهت.

اقدامات تماس تلفنی

درخواست های جهت

این بخش از Insights از یک نقشه برای نشان دادن مکان افرادی که برای کسب و کار شما درخواست مسیر می‌کنند، استفاده می‌کند.

موقعیت مکانی کسب و کار شما روی نقشه مشخص می شود و برخی از رایج ترین نقاطی که مردم از آنها برای کسب و کار شما درخواست مسیر می کنند نشان داده می شود.

حتی تعداد کل درخواست‌های جهت را بر اساس شهر یا محله کاهش می‌دهد.

تماس های تلفنی

این بخش نشان می دهد که مشتریان چه زمانی و چند بار از طریق نمایه شما در Google با کسب و کار شما تماس گرفتند.

در بالای بخش، مجموع تماس ها تعداد کل تماس های تلفنی را برای بازه زمانی انتخاب شده نشان می دهد.

این نمودار امکان مشاهده روندها از طریق تماس های تلفنی را در هر روز هفته یا ساعت از روز ارائه می دهد.

این به بازاریابان و اپراتورهای تجاری امکان می‌دهد بدانند مشتریان پس از دیدن پوند شما چه زمانی تماس می‌گیرند.

عکس ها

در نهایت، GBP به شما این امکان را می دهد که تعداد دفعات مشاهده عکس های کسب و کارتان را با نمودار بازدید از عکس و نمودار کمیت عکس بررسی کنید.

همچنین خطوطی در نمودارها وجود دارد که داده‌های عکس کسب‌وکار شما را با داده‌های عکس برای سایر مشاغل مشابه شما مقایسه می‌کند.

بخش این مؤلفه گزارش شامل بینش های انبوه برای موارد زیر است:

کل عکس های مالک

نماهای عکس مالک.

کل عکس های مشتری

نماهای عکس مشتری

بازدید : 88
يکشنبه 29 خرداد 1401 زمان : 19:14

Link Building

Reactive Digital PR: چیست و چگونه از آن برای لینک سازی استفاده کنیم

روابط عمومی دیجیتال واکنشی چیست و آیا واقعاً می تواند به شما در ایجاد پیوند کمک کند؟ بیاموزید که چگونه این تاکتیک خاص می تواند کمک کند و برای چه کسی است.

در دهه گذشته، ما شاهد افزایش تعداد آژانس‌ها و تیم‌های داخلی بوده‌ایم که از «PR دیجیتال» بدون استراتژی بازاریابی دیجیتال خود استفاده می‌کنند و بر روی لینک‌هایی که بر عملکرد جستجوی ارگانیک تأثیر می‌گذارند تمرکز می‌کنند.

اساساً، صنعت سئو شروع به قرض گرفتن تکنیک هایی کرد که صنعت روابط عمومی برای چندین دهه از آنها استفاده می کرد و آنها را در دنیای دیجیتال به کار برد.

این شامل مواردی مانند:

ایجاد روابط با خبرنگاران

ایجاد ارزش در "کتاب سیاه" مخاطبین برای استفاده با مشتریان مختلف.

ادغام داستان ها و قلاب ها در محتوا.

استفاده از بیانیه های مطبوعاتی برای جلب توجه روزنامه نگاران (و نه فقط برای ایجاد لینک های اسپم!)

از داده های نظرسنجی برای هدایت محتوا و داستان ها استفاده کنید.

این، همراه با ظهور بازاریابی محتوا به عنوان یک تاکتیک ایجاد لینک، منجر به صنعت روابط عمومی دیجیتال امروزی شد.

برای مدتی، بیشتر فعالیت‌های روابط عمومی دیجیتال از طریق ایجاد کمپین‌های «قهرمانی» در مقیاس بزرگ اتفاق می‌افتند که ممکن است هفته‌ها یا حتی ماه‌ها طول بکشد تا گردآوری و راه‌اندازی شوند.

در حالی که اینها هنوز بسیار فعال هستند، در 18 ماه گذشته شاهد ظهور یک تاکتیک جدید در روابط عمومی دیجیتال - واکنشی بوده است.

امروز، می‌خواهم در مورد روابط عمومی دیجیتال واکنش‌گرا صحبت کنم و به شما یک نمای کلی از چیستی آن، چگونگی استفاده از آن، و چگونه می‌توانید بیشترین بهره را از آن ببرید، ارائه دهم.


روابط عمومی دیجیتال واکنشی چیست؟

روابط عمومی دیجیتال واکنشی زمانی است که فرصتی را برای به دست آوردن پوشش و پیوند برای یک کسب و کار پیدا می کنید و به سرعت به آن فرصت برای استفاده از آن واکنش نشان می دهید.

این بستگی به این دارد که شخص دیگری (معمولاً یک روزنامه نگار یا یک رسانه خبری) مطلبی را منتشر کند که متناسب با تجارتی باشد که با آن کار می کنید.

سپس شما به آن داستان واکنش نشان می دهید. طبیعتاً، برنامه ریزی برای استفاده از فرصت ممکن است دشوار باشد.

این را با روابط عمومی دیجیتال پیشگیرانه مقایسه کنید، جایی که کمپین های برنامه ریزی شده با هدف ارسال پیام هایی به مخاطبان هدف شما هستند که ممکن است در غیر این صورت نشنیده باشند.


آیا روابط عمومی دیجیتال واکنشی برای همه است؟

قطعا نه.

استفاده از روابط عمومی دیجیتال واکنشی به عوامل متعددی برای موفقیت بستگی دارد.

اگر این عوامل برای کسب و کار شما مشکل ساز هستند، ممکن است متوجه شوید که این تکنیکی نیست که بازگشت سرمایه خوبی را برای شما فراهم کند.

در اینجا چند نمونه از آنچه شما باید در مورد آن فکر کنید، وجود دارد.

ارتباط موضوعی

در مورد برخی از صنایع به طور طبیعی در اخبار بیشتر از سایرین صحبت می شود. برخی چرخه‌های خبری واضح و تکراری خواهند داشت که به شما امکان می‌دهد پیش‌بینی کنید که چه زمانی فرصت‌های روابط عمومی دیجیتال واکنشی به شما ارائه می‌شوند.

به عنوان مثال، تقریباً مطمئن است که موارد زیر مرتباً در چرخه اخبار ظاهر می شوند:

اعلامیه های بودجه از سوی دولت بریتانیا و تاثیر آن.

راهنمای هدیه کریسمس و محبوب ترین اسباب بازی های هر سال.

بازار مسکن و افزایشکاهش قیمت.

موارد بسیار بیشتری وجود دارد، اما امیدواریم این ایده را دریافت کنید که مطبوعات به طور مداوم در مورد موضوعات خاصی بحث خواهند کرد.

اگر در صنعتی کار می کنید که در آن، به صراحت بگویم، در چرخه اخبار تغییرات زیادی ایجاد نمی شود یا اتفاق نمی افتد، روابط عمومی دیجیتال واکنشی ممکن است یک چالش باشد.

غیرممکن نخواهد بود، اما ممکن است لازم باشد انتظارات خود را تعدیل کنید و از صرف زمان یا منابع زیاد خودداری کنید.

از سوی دیگر، اگر در صنعتی کار می کنید که در آن موضوع به طور مکرر مورد بحث قرار می گیرد، طبیعتا شانس بیشتری برای استفاده از روابط عمومی دیجیتال واکنشی خواهید داشت، به این معنی که ممکن است تصمیم به سرمایه گذاری بیشتری داشته باشید.

سرعت

همانطور که از نام و فرآیند پیداست، سرعت برای روابط عمومی دیجیتال واکنشی ضروری است.

شما اغلب نیاز دارید که در عرض چند ساعت یا حداکثر چند روز به یک فرصت واکنش نشان دهید.

حتی اگر سریع باشید، ممکن است توسط دیگرانی که سعی در واکنش سریع دارند غرق شوید. اگر در وهله اول نتوانید به سرعت واکنش نشان دهید، شانس کمی دارید که این تکنیک برای شما کار کند.

در حالت ایده‌آل، شما باید سطح خوبی از اعتماد و استقلال از کسب و کار و سهامداران کلیدی داشته باشید تا روابط عمومی دیجیتال واکنشی را به خوبی انجام دهید.

هنگام تولید محتوا یا نظرات برای یک داستان، سعی کنید از بازه های زمانی طولانی برای تصویب یا تصمیم گیری توسط کمیته ها اجتناب کنید.

حتی اگر استقلال کامل نداشته باشید، روابط عمومی دیجیتال واکنشی همچنان می‌تواند کارساز باشد اگر ذینفعی در کنار شما باشد که نیاز به حرکت سریع را درک کند و بتواند هر آنچه را که نیاز دارید به موقع تأیید کند.

انتظارات واقع بینانه

به‌زودی بیشتر درباره این موضوع صحبت خواهیم کرد، اما به‌طور خلاصه، روابط عمومی دیجیتال واکنش‌گرا یک پروژه کوتاه و واضح است که می‌تواند سطوح خوبی از لینک‌ها را به همراه داشته باشد، اما بعید است که به نتایجی مشابه با یک کمپین قهرمانی که ویروسی می‌شود منجر شود.

البته، این ممکن است اتفاق بیفتد، اما در بیشتر موارد، به دلیل روابط عمومی دیجیتال واکنشی، با ده ها لینک (نه صدها) مواجه خواهید شد.

به همین دلیل، ذینفعان شما (و شما!) باید هنگام وارد شدن به این تاکتیک انتظارات درستی داشته باشند و درک کنند که این با سایر اشکال روابط عمومی دیجیتال و ایجاد لینک متفاوت است.

این تا حدودی شبیه این است که چگونه انواع خاصی از اصلاحات فنی سئو سطوح مختلف تأثیر بر نتایج جستجوی ارگانیک دارند.

شما به یک تیم ذینفع نیاز دارید که این را درک کند و انتظارات را کنترل کند.

به طور کلی، اگر در هر یک از این زمینه ها نگرانی هایی دارید، روابط عمومی دیجیتال واکنشی ممکن است برای کسب و کار شما مناسب نباشد، یا ممکن است ارزش آن را داشته باشد که قبل از استفاده از منابع بسیار زیاد آن را امتحان کنید.


فرصت هایی که احتمالاً پیدا خواهید کرد

روابط عمومی دیجیتال واکنشی احتمالاً فرصت‌هایی را برای انجام چندین کار به شما ارائه می‌دهد که ممکن است به پوشش و پیوند منجر شود.

اینها متقابلاً منحصر به فرصت‌هایی نیستند که کمپین‌های بزرگ‌تر و به سبک قهرمان ارائه می‌کنند، اما به احتمال زیاد بدون نیاز به محتوای در مقیاس بزرگ به وجود می‌آیند.

نظرات در مورد اخبار موضوعی

مواقعی پیش می‌آید که یک روزنامه‌نگار به دنبال اعتبار بیشتری از یک متخصص صنعت است تا به داستانی که در حال نوشتن است اضافه کند.

هنگامی که این اتفاق می افتد، آنها ممکن است با استفاده از این نوع هشتگ توییت کنند یا از خدماتی مانند HARO یا ResponseSource استفاده کنند.

نظارت بر این حوزه‌ها می‌تواند به شما کمک کند فرصت‌هایی را برای کارشناسان داخلی خود پیدا کنید تا نظری را همراه با نام تجاری یا حتی بهتر از آن یک پیوند ارائه دهند.

همچنین می تواند فرصتی برای کسب اعتبار در این زمینه و ایجاد رابطه با روزنامه نگاری باشد که ممکن است در آینده مستقیماً برای نظرات بیشتر به شما مراجعه کند.

مطالب در مورد یک خبر خاص

گاهی اوقات، از روابط عمومی دیجیتال واکنشی برای تولید محتوایی که در اختیار روزنامه نگاران قرار می دهید برای کمک به پشتیبانی از داستان هایی که ممکن است قصد دارند در یک مورد خبری منتشر کنند، استفاده می کنید.

در مقایسه با کمپین‌های سبک قهرمان، تفاوت اصلی این است که شما محتوا را خیلی خیلی سریع تولید می‌کنید و آن را مختص خبر یا موضوعی می‌کنید که قبلاً در مورد آن صحبت می‌شود (یا خیلی زود منتشر خواهد شد).

ایده این است که شما روندی را مشاهده می‌کنید که احتمالاً در چند روز یا هفته آینده درباره آن نوشته می‌شود، و در حال تولید محتوایی هستید که روزنامه‌نگاران می‌توانند از آن برای افزودن ارزش بیشتر به آنچه قصد نوشتن دارند استفاده کنند.

محتوای شما باید ساده، تولید آسان باشد و اطلاعات منحصر به فردی را به یک خبر در حال توسعه اضافه کند.

این اغلب یک داده یا یک تجسم ساده است.

اضافات به داستان های موجود

در واقع برای روزنامه نگاران معمول است که اخبار را پس از انتشار به روز کنند.

این امر به ویژه برای اخبار در حال توسعه که در آن اطلاعات بیشتری جمع آوری می شود و می تواند به داستان موجود اضافه کند، رایج است.

شما فرصت هایی خواهید داشت که به یک داستان موجود که قبلاً دیده اید یک روزنامه نگار نوشته و منتشر کرده ارزش بیافزایید.

اکنون، این ممکن است سخت باشد، و فقط در صورتی باید این کار را انجام دهید که محتوا یا نظری که ارائه می‌دهید واقعاً به داستان موجود ارزش اضافه کند.

اگر نه، احتمالاً پاسخ منفی از روزنامه‌نگار دریافت خواهید کرد.


چه نتایجی را نشان می دهد که احتمالاً با روابط عمومی دیجیتال واکنشی رانندگی خواهید کرد

همانطور که در بالا ذکر شد، با این تاکتیک انتظارات را تعیین کنید. همیشه نتایج یک کمپین قهرمانی برنامه ریزی شده بزرگتر را به همراه نخواهد داشت.

اما مانند بسیاری از چیزها، پیش بینی آن دشوار است.

به یاد داشته باشید که زمان و منابعی که سرمایه گذاری می کنید باید متناسب با نتایج مورد انتظار باشد.

اگر وظایف روابط عمومی دیجیتال واکنشی ۱۵ دقیقه طول می‌کشد و فقط یک لینک دریافت می‌کنید، در واقع بازده خوبی برای زمانی است که صرف کرده‌اید.

همچنین باید به خاطر داشته باشید که احتمالاً با این نوع فعالیت ترکیبی از پیوندهای معمولی، پیوندهای nofollow و نام تجاری را دریافت خواهید کرد.

مطمئناً می توانید تمام تلاش خود را برای تبدیل نام تجاری به پیوند انجام دهید، اما این همیشه امکان پذیر نیست.

مجدداً، این مسئله بزرگی نیست، زیرا گرفتن ترکیبی از نتایج کاملاً طبیعی و طبیعی است، اما انتظارات خود را از ذینفعان در نظر بگیرید که احتمالاً قبل از شروع، چنین خواهد بود.


چگونه برای روابط عمومی دیجیتال واکنشی آماده شویم

اگرچه برنامه‌ریزی برای روابط عمومی دیجیتال واکنش‌پذیر دشوار است، می‌توانید از چند راه به نفع خود دست و پنجه نرم کنید تا زمانی که زمانش فرا رسید، بهترین شانس ممکن را برای استفاده از آن داشته باشید.

کارشناس موجود با نظرات

زمانی را صرف این موضوع کنید که در کسب و کار خود به سراغ چه کسانی بروید تا نظرات کارشناسان در مورد موضوعات اصلی را که می خواهید پوشش دهید.

برای مشاغل کوچکتر، این ممکن است فقط یک نفر باشد. کسب و کارهای بزرگتر ممکن است متخصصان مختلفی برای حوزه های مختلف داشته باشند.

هر کدام که باشد، بدانید که این افراد چه کسانی هستند و آنها را با ایده کاری که می خواهید انجام دهید آشنا کنید.

از اینجا، با فرض اینکه آنها در هیئت مدیره هستند، می توانید ترتیبی دهید که در صورت نیاز به نظرات، مستقیماً با آنها صحبت کنید و در صورت امکان، نیاز به دریافت سریع نظرات را در میان بگذارید.

همچنین شایان ذکر است که شما نیاز دارید که آنها نظر داشته باشند!

ممکن است کمی عجیب به نظر برسد، اما در حالت ایده‌آل، آنها باید دیدگاه‌های روشن یا قوی داشته باشند تا در مقابل روزنامه‌نگاری که درباره آن موضوع می‌نویسد متمایز شوند.

شما نیازی به نظرات افراطی ندارید، اما احتمالاً باید بدانید که در اکثر مواقع روی کدام طرف حصار می نشینند.

تاریخ های برنامه ریزی شده

تاریخ های خاصی در طول سال وجود خواهد داشت که موضوعاتی بیشتر از حد معمول در مورد آنها نوشته می شود.

موضوعات واضحی وجود دارد، مانند کریسمس و هالووین، اما بسیاری دیگر برای پوشش دادن.

به عنوان مثال، آیا می دانستید که روز بدون ظروف کثیف یک چیز است؟

یا اینکه روز ملی رقص مثل مرغ هر سال اتفاق می افتد؟

در حالی که برخی از آنها به وضوح جدی نیستند و فقط کمی سرگرم کننده هستند، به دنبال روزهایی از سال مرتبط با موضوع خود باشید و ممکن است اخبار و داستان های روزنامه نگاران را تحریک کند.

اگر بتوانید این کار را انجام دهید و محتوایی تهیه کنید که با روز سال مرتبط باشد، می توانید این محتوا را زودتر از موعد برای خبرنگاران مطرح کنید و شاید در داستان های آنها پوشش داده شوید.

دارایی ها قبلاً امضا شده اند

سرعت برای روابط عمومی دیجیتال واکنشی مهم است.

برای کمک به مبارزه با کاهش سرعت تولید محتوا و ثبت نام، با آماده سازی دارایی ها قبل از اینکه واقعاً به آنها نیاز داشته باشید، آماده شوید.

زمانی که زمان آن فرا می رسد و یک موضوع کلیدی در اخبار است، شما محتوایی آماده دارید و می توانید به سرعت آن را ارائه کنید - به جای اینکه منتظر بمانید تا امضا شود و سرعت شما را کاهش دهد.

یکی از راه های انجام این کار این است که 30 تا 45 دقیقه با یکی از کارشناسان خود تماس بگیرید و با آنها در مورد موضوع مورد نظر مصاحبه کنید.

این می تواند به معدن طلایی از بینش ها و نظرات برای روابط عمومی دیجیتال واکنشی منجر شود.

روابط عمومی دیجیتال واکنشی می تواند یک روش عالی برای ایجاد پیوندها و پوشش بیشتر برای یک برند باشد، اما برای همه مناسب نیست.

اگر با آن پیش می روید، تا جایی که می توانید از قبل برنامه ریزی کنید و برای حرکت سریع در زمان بروز فرصت ها آماده شوید.

برچسب ها لینک بیلدینگ ,
بازدید : 61
شنبه 21 خرداد 1401 زمان : 19:18

query

پرس و جو آرامش و محدوده به عنوان بخشی از جستجوی معنایی

پیدا کردن شما را برای کاربرانتان راحت تر کنید. کشف کنید که چگونه گسترش پرس و جو و محدوده پرس و جو می تواند به این مقاله عمیق کمک کند.

جستجوی مناسب تلاشی به سبک Goldilocks است: نه آنقدر خاص که نتیجه‌ای نداشته باشید و نه آنقدر گسترده که تعداد زیادی از آن‌ها را دریافت کنید.

در عین حال، جستجوی معنایی به معنای درک آنچه جستجوگران در جعبه جستجو می اندازند است.

به عبارت دیگر، با جستجوی معنایی، به جای اینکه از آنها بخواهیم در جایی که ما هستیم، با جستجوگران در جایی که هستند، ملاقات می کنیم.

آرامش پرس و جو و محدوده پرس و جو را وارد کنید.

موتورهای جستجو از طریق تکنیک هایی مانند مترادف ها، حذف کلمات پرس و جو، و محدوده پرس و جو، جستجوگران را فوراً به محتوای مناسب می رسانند.

ما از از دست دادن اطلاعات مرتبطی که در غیر این صورت ظاهر نمی شد اجتناب می کنیم و اطلاعاتی را که مرتبط نیستند کنار می گذاریم.

آرامش پرس و جو و محدوده بسیار نزدیک با مفهوم دقت و یادآوری گره خورده است.

دقت اندازه گیری می کند که آیا نتایج برگشتی مرتبط هستند یا خیر، و یادآوری این است که آیا نتایج مربوطه برگردانده می شوند یا خیر.

یکی از راه های افزایش یادآوری به طور خاص از طریق بسط پرس و جو است.


بسط پرس و جو

گسترش پرس و جو همه چیز در مورد گسترش مواردی است که پرس و جو با این امید به نتایج بهتر مطابقت دارد.

دلیل اصلی اینکه یک موتور جستجو ممکن است بسط پرس و جو را اعمال کند به دلیل برخی نشانه ها است که نتایج جستجوی "پایه" بدون بسط پرس و جو برای جستجوگر رضایت بخش نخواهد بود.

در این مجموعه، ما قبلاً راه هایی برای گسترش کوئری ها دیده ایم.

تحمل اشتباه تایپی، نادیده گرفتن جمع، و ریشه‌یابی و اصطلاح‌سازی همه راه‌هایی برای افزایش یادآوری جستجوها هستند.

ما قبلاً آن روش‌های گسترش پرس و جو را در میان پایه‌های جستجو دیده‌ایم، اما سایر روش‌های گسترش پرس و جو نیز به همان اندازه اساسی هستند.

مقاله ای در ژورنال موتورهای جستجو از سال 2008 به نحوه انجام گسترش پرس و جو توسط گوگل می پردازد!

در این مقاله نه تنها تحمل ریشه و اشتباه تایپی، بلکه ترجمه، حذف کلمات، و مترادف ها نیز بحث شده است.


مترادف ها و جایگزین ها

دلیلی وجود دارد که جورج اورول Newspeak را در رمان خود در سال 1984 معرفی کرد و چرا این داستان در داستانی درباره زندگی کاملاً کنترل شده تا حد ملایمت طنین انداز شد.

غنای زبانی ناشی از توانایی گفتن یک چیز یا تقریباً یک چیز با کلمات و عبارات متفاوت است. "عالی" می تواند "عالی" باشد و "کم هزینه" همسایه ای نزدیک به "ارزان" است.

در همین حال، این کلمات متفاوت می توانند به ما کمک کنند تا به موارد مشابه در همه موارد به جز کوچکترین جهات با دقت بیشتری اشاره کنیم.

این تفاوت‌ها گاهی آنقدر کوچک هستند که این دقت در عوض باعث سردرگمی می‌شود و احتمال کمتری برای یافتن آنچه می‌خواهیم وجود دارد.

مشتری که یک صندلی گهواره ای می خواهد ممکن است نداند که آیا باید به دنبال "صندلی گهواره ای" یا "صندلی گهواره ای" باشد.

اینجاست که مترادف ها و جایگزین ها ارزش ایجاد می کنند.

آنها به ما کمک می کنند تا یادآوری را در نتایج جستجو گسترش دهیم.

مترادف ها و جایگزین ها مشابه هستند، اما یکسان نیستند.

(می توان گفت که آنها مترادف نیستند.)

مترادف ها به دو کلمه یا عبارتی اطلاق می شود که معنی یکسانی دارند.

جایگزین ها در عوض به کلمات یا عبارات مشابه اشاره می کنند اما درجاتی از تفاوت دارند.

مترادف ها

اغلب، مترادف ها از طریق فهرست های مترادف راه خود را به موتور جستجو باز می کنند.

این فهرست‌ها می‌توانند از فهرست‌های از پیش تعریف‌شده مانند اصطلاحات عمومی تجارت الکترونیک آمده باشند.

مشکل لیست‌های از پیش تعریف‌شده این است که مترادف‌های موتور جستجوی یک شرکت لزوماً برای دیگری کار نمی‌کنند.

سریع: کنسول چیست؟ ممکن است بلافاصله به فکر بازی های ویدیویی بیفتید، اما شخص دیگری ممکن است به ماشین یا موسیقی فکر کند.

به همین دلیل، بسیاری از لیست های مترادف در داخل ایجاد می شوند.

در ابتدای فرآیند اجرای جستجو، کارشناسان موضوع داخلی به تمام کلماتی که می توانند مترادف کلمات دیگر باشند فکر می کنند و آنها را به پیکربندی موتور جستجو اضافه می کنند.

(این، در واقعیت، اغلب یک دیدگاه ایده آل از آنچه اتفاق می افتد است. اغلب شخصی که فهرست مترادف را ایجاد می کند، متخصص موضوع نیست، بلکه شخصی است که موتور جستجو را پیاده سازی می کند.)

به طور کلی، این فهرست اولیه نقطه شروع خوبی را ارائه می دهد، اما مطمئناً مترادف های آن گم شده است.

تنها راه واقعی برای کشف عباراتی که جستجوگران شما استفاده خواهند کرد این است که به آنها اجازه دهید جستجو کنند.

استفاده از تجزیه و تحلیل برای کشف مترادف

شما به سرعت در جستارهای تحلیلی خود خواهید دید که می توانند از مترادف های جدید استفاده کنند.

این جستارها نتایج صفر را برمی‌گردانند و نشانه‌ای هستند که جستجوگران به دنبال چیزی هستند که نمی‌توانند پیدا کنند.

اکنون، همه این پرس و جوها مترادف جدیدی به شما نمی دهند.

گاهی اوقات، جستجوگران به دنبال مواردی هستند که شما ندارید.

با این وجود، در جایی که بلافاصله فکر می‌کنید، «اوه، ما آن یکی را داریم» و «من نمی‌دانستم که مردم آن را چنین درخواست کرده‌اند»، سؤالاتی را مشاهده خواهید کرد.

همچنین مواقعی وجود خواهد داشت که یک پرس و جو نتایج را برمی گرداند اما نه آنچه را که جستجوگر می خواهد.

اگر «تصفیه‌های جستجو» را دنبال کنید، این پرسش‌ها همچنین می‌توانند ایده‌هایی برای مترادف‌ها به شما ارائه دهند.

اصلاحات جستجو نشان دهنده زمانی است که جستجوگران جستجو می کنند و سپس دوباره جستجو می کنند.

این بدان معناست که جستجوگران بار اول چیزی را که می‌خواستند پیدا نکردند و دوباره سعی کردند چیز بهتری پیدا کنند.

شخصی که «لپ‌تاپ دل» را جستجو می‌کند و آن را با «نوت‌بوک دل» دنبال می‌کند، می‌گوید که «لپ‌تاپ» و «نوت‌بوک» به هم مرتبط هستند، اما نتایج جستجو برای «لپ‌تاپ» کافی نبود.

در حالی که هیچ مشکلی وجود ندارد که به صورت دستی آن روندها را در تجزیه و تحلیل خود جستجو کنید (این می تواند یک فعالیت خوب باشد که به آرامی در هفته کاری انجام شود)، اگر سیستمی داشته باشید که به طور فعال آنها را برای شما منبع می کند، بهره وری بیشتری خواهید داشت.

برخی از سیستم ها حتی ممکن است مترادف هایی را از طرف شما اعمال کنند، اما این همیشه مفید نیست.

یک انسان می تواند اصلاحاتی را که مترادف معتبری را نشان نمی دهند تشخیص دهد یا ممکن است ببیند که سیستم نوع نادرستی از مترادف را پیشنهاد می کند.

انواع مترادف

درست است: انواع مختلفی از مترادف ها وجود دارد.

این مفهوم ممکن است در ابتدا عجیب به نظر برسد، اما احتمالاً دور از تصور اکثر مردم در مورد آن نیست.

"دو طرفه" اولین نوع مترادف است. این مترادف ها جایگزین مستقیم یکدیگر هستند.

"کوچک" و "مینی" مترادف دو طرفه یکدیگر هستند.

لازم نیست کلمات جایگزین کامل باشند، اما می توانند آنقدر نزدیک باشند که افراد ممکن است از یکی برای دیگری استفاده کنند.

برای مثال، «طناب» و «رشته» یک چیز را توصیف نمی‌کنند، اما به اندازه‌ای نزدیک هستند که مترادف‌های دوطرفه ارزشمندی باشند.

فکر کردن به پرس و جو ایجاد شده از طریق استفاده از مترادف ها می تواند مفید باشد.

اگر یک پرس و جو از «پیتزا پنیر کوچک» بگیریم و آن را گسترش دهیم، اکنون می‌توانید پرس و جو را به صورت «(کوچک یا کوچک) و پنیر و پیتزا» در نظر بگیرید.

"یک طرفه" نوع بعدی مترادف است.

این نوع اغلب برای کلماتی استفاده می شود که به شیئی که به دسته بزرگتری تعلق دارد اشاره می کند.

«پلی استیشن» نوعی «کنسول» بازی ویدیویی است، اما «کنسول» نوعی «پلی استیشن» نیست.

اگر یک مترادف یک طرفه به پیکربندی جستجو اضافه کنید، می‌توانید هر زمان که شخصی «کنسول» را جستجو می‌کند، پلی استیشن نمایش داده شود.

چرا مترادف دو طرفه بین این دو اصطلاح وجود ندارد؟

زیرا مترادف های دو طرفه متعدی هستند.

اگر اصطلاح یک و دو مترادف دو طرفه باشند و اصطلاحات دو و سه مترادف دو طرفه باشند، اصطلاحات یک و سه دو طرفه هستند.

در یک مثال مستقیم تر، «پلی استیشن» و «کنسول» و «ایکس باکس» و «کنسول» به عنوان دو گروه از مترادف های دو طرفه به این معنی است که «پلی استیشن» و «ایکس باکس» مترادف هستند، و جستجوگران هنگام جستجوی آن، پلی استیشن را می بینند. ایکس باکس و بالعکس.

"اصلاحات جایگزین" نوع نهایی است.

اینها زمانی استفاده می شوند که کلمات جایگزین دقیقی برای یکدیگر نباشند، و شما می خواهید مطابقت دقیق بالاتر از جایگزین به نظر برسد.

برای مثال، ممکن است بگویید که «شلوار» جایگزینی برای «شورت» است، اما وقتی کسی کلمه «شورت» را جستجو می‌کند، همه شلوارک‌ها باید بالاتر از شلوار به طور کلی ظاهر شوند.

همه انواع مترادف، به دلیل ماهیت خود، یادآوری را گسترش می دهند.

با این حال، ضربه به دقت باید حداقل باشد زیرا این مترادف ها "نشانگر" مفاهیم مشابه هستند.

انتظار تجربه جستجوی بهتری برای کاربر نهایی دارید.


پرس و جو حذف کلمه

گاهی اوقات جستجوگرها از پرس و جوی استفاده می کنند که چیزی را بر نمی گرداند زیرا پرس و جو خیلی خاص بود یا از کلمه ای استفاده می کرد که در هیچ یک از رکوردها وجود نداشت.

یک کلمه یا دو کلمه را از پرس و جو حذف کنید و نتایج کاملاً مناسبی باز می گردد.

این زمان بسیار خوبی برای استفاده از حذف کلمه پرس و جو است.

کلمات را متوقف کنید

شاید رایج ترین مرحله حذف کلمه پرس و جو، حذف «کلمات توقف» باشد.

کلمات توقف کلمات بسیار رایجی هستند که برای ارتباط معنا می دهند اما به بازیابی کمک نمی کنند. کلماتی مانند "the" یا "an" می توانند موارد مشابه را حذف کنند.

این امر در جستارهای مبتنی بر زبان طبیعی، مانند جستارهای جستجوی صوتی، رایج تر است.

یک مثال از این امر می تواند جستجوی "پیراهن نارنجی" در موتور جستجوی محصول باشد.

اگر موتور جستجو در مورد عنوان، رنگ و دسته جستجو کند، ممکن است رکوردهای زیادی وجود داشته باشد که "پیراهن" به عنوان یک دسته و "نارنجی" به عنوان رنگ باشد، اما هیچ کدام حاوی کلمه "an" نیستند.

اکنون، واقعاً، آیا کلمه "an" اطلاعات مفیدی در اینجا ارائه می دهد؟

نه، اینطور نیست، و موتور جستجو می تواند با خیال راحت آن را بدون از دست دادن دقت حذف کند.

برخلاف مترادف‌ها، شما معمولاً نمی‌خواهید فهرست کلمات توقف خود را ایجاد کنید و بیشتر موتورهای جستجو آن‌ها را در هر زبان داخلی دارند.

با این حال، مواقعی وجود دارد که می‌خواهید فهرست داخلی را گسترش دهید، مانند اگر اصطلاح صنعتی دارید که آنقدر رایج است که هیچ ارزشی برای یک جستجو ارائه نمی‌کند.

حذف کلمات در صورت عدم نتیجه

سپس پرس و جوهایی وجود دارد که در آنها همه کلمات ارزش دارند اما جستجو با هم، نتیجه ای ندارند.

اغلب جستجوگران از نتایج دقیق کمتر در ازای افزایش یادآوری خوشحال می شوند. در این مواقع می خواهیم کلمات را حذف کنیم تا نتایج را در مقابل کاربر قرار دهیم.

دو راه اصلی برای انجام این کار وجود دارد: تمام کلمات پرس و جو را اختیاری کنید یا کلمات را از پرس و جو حذف کنید.

اگر تمام کلمات پرس و جو را در زمانی که هیچ نتیجه ای وجود ندارد اختیاری کنید، فرض می کنید که رکوردهایی که با کلمات بیشتری مطابقت دارند مرتبط تر هستند، و بقیه مساوی هستند.

یک جایگزین این است که کلمات پرس و جو را یک به یک حذف کنید تا زمانی که رکوردهای منطبق را پیدا کنید یا کلمه دیگری در پرس و جو باقی نماند.

می توانید با حذف اولین کلمات یا آخرین کلمات شروع کنید.

حذف کلمه آخر بیشتر رایج است.

انتخابی کردن همه کلمات پرس و جو و سپس مرتب کردن بر اساس تعداد کلمات منطبق به طور کلی رویکرد بهتری است، به خصوص زمانی که با حذف کلمات توقف همراه شود.

با این حال، زمانی که دقت مهم است، این یک رویکرد کمتر ایده‌آل است، و می‌خواهید نشان دهید که در واقع، هیچ نتیجه‌ای وجود ندارد که با همه کلمات جستجو مطابقت داشته باشد.

ممکن است یک نفر با دیدن ژاکت‌های یقه‌وی Uniqlo برای پرس‌وجوی «ژاکت‌های یقه‌وی گوچی» مشکلی نداشته باشد، در حالی که دیگری آن نتایج را کاملاً بی‌ربط می‌بیند.

البته، سناریوی دیگر این است که بدانید کدام کلمات واقعاً بیشترین ارزش را به پرس و جو می دهند و آنها را به عنوان اختیاری علامت گذاری کنید.

این معمولاً در موتورهای جستجوی مبتنی بر کلمه کلیدی دیده نمی شود، اما برخی از موتورهای جستجو وجود داشته اند که رویکرد مشابهی را برای کلمات توقف انجام می دهند.

به عنوان مثال، برخی از موتورهای جستجو با استفاده از فرکانس معکوس سند، با تخفیف کلمات رایج به طور خودکار و بدون فهرست کلمات توقف، آزمایش کرده اند.

مانند مترادف‌ها، حذف کلمه پرس و جو معمولاً بدون دقت زیاد، یادآوری را افزایش می‌دهد. از آنجایی که کلمات توقف ارزش زیادی برای نتیجه ایجاد نمی کنند، با درج نکردن آنها نتایج خوب را از دست نخواهید داد.

به طور مشابه، حذف کلمات زمانی که هیچ نتیجه ای وجود ندارد، دقتی برای کاهش ندارد زیرا هیچ نتیجه ای وجود ندارد که بتواند دقیق باشد.


محدوده پرس و جو

ما در درجه اول به موقعیت‌هایی نگاه کرده‌ایم که در آن جستجوگر بیش از حد دقیق است و موتور جستجو برای بهبود یادآوری باید جست‌وجو را گسترش دهد.

به همین ترتیب، مواقعی وجود دارد که موتور جستجو می تواند هدف کاربر را درک کند و محدوده پرس و جو می تواند دقت را افزایش دهد.

دانیل تونکلانگ، کارشناس جستجو، محدوده پرس و جو را «یکی از مؤثرترین راه‌ها برای گرفتن هدف پرس و جو» می‌نامد.

او دو مرحله اصلی را در محدوده پرس و جو شناسایی می کند. اولین مورد، برچسب‌گذاری پرس و جو و به دنبال آن خود محدوده است.

برچسب گذاری پرس و جو بخش هایی از یک پرس و جو را با ویژگی هایی که احتمالاً به آنها تعلق دارند شناسایی می کند.

به عنوان مثال، "Marcia" به احتمال زیاد با ویژگی "name" مطابقت دارد، در حالی که "Brady Bunch" با ویژگی "show title" نگاشت می شود.

محدوده پرس و جو این نقشه برداری را می گیرد و جستجوی ویژگی برای این بخش های پرس و جو را محدود می کند.

موتور جستجو «Brady» را در داخل ویژگی «name» یا «Marcia» را در ویژگی «show title» جستجو نمی‌کند.

این نوع محدوده پرس و جو، یادآوری را کاهش می دهد، زیرا ما نتایجی را که دارای آن متن در سایر ویژگی ها باشد، نخواهیم دید.

با این حال، نتیجه باید این باشد که ما دقت بالاتری داریم زیرا به دنبال ویژگی‌های نامربوط نیستیم.

ما می‌توانیم با فیلتر کردن نتایج توسط مقادیر مشخصه شناخته شده، دقت را حتی بیشتر افزایش دهیم.

این حتی نیازی به یادگیری ماشینی ندارد، زیرا موتور جستجو می‌تواند یک تطبیق ساده بین مقادیر وجهی و متن در یک جستجو انجام دهد.

این امر یادآوری را به شدت کاهش می‌دهد، بنابراین می‌توانیم تعادل خوبی پیدا کنیم که در عوض نتایج را با مقادیر تطبیق به جای فیلتر کردن، افزایش دهیم.

نتایج تقویت شده به بهترین نتایج منطبق خواهند رسید زیرا تطابق فیلتر-پرس و جو به شما سیگنال می دهد که آن چیزی است که جستجوگر می خواهد.

از طریق تجزیه و تحلیل یا تجربه عملی خود، اگر متوجه شدید که جستجوی شما هدف کاربر را از دست داده است و باید جستجوها "درست" باشند، گسترش پرس و جو و محدوده پرس و جو دو راه برای کالیبره کردن دقت و یادآوری شما هستند.

این رویکردها نتایجی را که باید وجود داشته باشد به دست می‌آورند و آن‌هایی را که نباید حذف می‌کنند.

بازدید : 70
يکشنبه 15 خرداد 1401 زمان : 3:26

qyandex

مدیرعامل و بنیانگذار Yandex در پی تحریم ها استعفا داد

این شرکت امروز اعلام کرد که آرکادی ولوژ، مدیرعامل و مدیر اجرایی Yandex از سمت خود استعفا داد. اتحادیه اروپا شخصاً Volozh را تحریم کرد. Yandex توسط اتحادیه اروپا، ایالات متحده یا بریتانیا تحریم نشده است. Volozh 45.3٪ رای و 8.6٪ منافع اقتصادی در Yandex داشت. چرا ما اهمیت می دهیم. Yandex به طور کلی به عنوان گوگل روسیه در نظر گرفته می شود، حتی اگر Yandex قبل از (Yandex در سال 1997 راه اندازی شد). طبق آمار StatCounter، سهم Yandex از بازار جستجوی روسیه 48٪، پس از 49٪ ، تخمین زده می شود - اما Yandex می گوید که مالک 61٪ از بازار جستجو است. بنابراین، این توسعه، و همچنین موارد دیگر در زیر، به این معنی است که اگر روی سایت‌هایی کار می‌کنید که به ترافیک ارگانیک Yandex متکی هستند، ارزش آن را دارد که وضعیت شرکت را زیر نظر داشته باشید. Volozh چه گفت. در حالی که من این تصمیم را اشتباه و در نهایت نتیجه معکوس می‌دانم، اما تا زمانی که تحریم‌ها وجود دارد، قصد ندارم به خانواده‌ام دستوری بدهم. در این مدت اعتماد مطابق با توصیه های هیئت رای خواهد داد. در حالی که من به حمایت از تیم در هر کجا که ممکن است ادامه خواهم داد، این تصمیم به نفع شرکت و سهامداران آن است.» عمیق تر بروید. در 22 مارس، Wired منتشر کرد: آیا بزرگترین شرکت فناوری روسیه برای شکست بسیار بزرگ است؟ در این مقاله توضیح داده شده است که چگونه هر چیزی که Volzh در طی 20 سال به ساخت آن کمک کرد، در 20 روز شروع به فروپاشی کرد. جدول زمانی آشفتگی Yandex. در اینجا چند داستان مهم یاندکس از زمان تهاجم روسیه به اوکراین در 24 فوریه آمده است. 28: نزدک معاملات سهام Yandex را به حالت تعلیق درآورد. (نزدک) 3 مارس: «ما بر این باوریم که ظرفیت فعلی مرکز داده و سایر فناوری‌های حیاتی برای عملیات به ما این امکان را می‌دهد که حداقل برای 12 تا 18 ماه آینده به روند عادی خود ادامه دهیم. در صورت تعلیق طولانی‌مدت تامین سخت‌افزار، نرم‌افزار یا سایر فن‌آوری‌های مورد استفاده در کسب‌وکار یا پیشنهادات ما، اگر نتوانیم منابع جایگزین را ایمن کنیم، ممکن است عملیات ما در طول زمان به طور مادی تحت تأثیر قرار گیرد.» (یاندکس) 7 مارس: استر دایسون و ایلیا استربولایف از هیئت مدیره یاندکس (Yandex) استعفا دادند. 15 مارس: تیگران خداوردیان معاون مدیر عامل و مدیر اجرایی یاندکس که اوایل هفته تحریم شده بود، استعفا داد. (Yandex) 16 مارس: شایعه شده است که Yandex در حال مذاکره برای فروش بخش رسانه ای خود (اخبار و ذن) است. (TechCrunch) 27 آوریل: گزارش مالی سه ماهه اول Yandex منتشر شد. Yandex زیان خالص تعدیل شده را 8.1 میلیارد روبل (110 میلیون دلار) گزارش کرد. این شرکت گفت که تا 23 فوریه ادامه عملیات پایدار و رشد قوی را در اکثر مشاغل خود تجربه کرده است. (رویترز) 28 آوریل: Yandex فروش اخبار و Zen را به VK اعلام کرد. (Yandex) 18 مه: گزارش شد که Yandex در حال بررسی فروش جستجو و پست و انتقال مقر خود به اسرائیل است. (دینامیک مرکز داده)

برچسب ها یاندکس ,
بازدید : 69
يکشنبه 15 خرداد 1401 زمان : 0:04

Machine Learning

8 مثال‌های یادگیری ماشینی از برندها برای الهام بخشیدن به بازاریابان دیجیتال

یادگیری ماشین در دنیای دیجیتال مارکتینگ موج ایجاد می کند. در اینجا هشت مثال برای الهام بخشیدن به کمپین بعدی شما آورده شده است.

یادگیری ماشینی بسیار رایج است، اما در عمل به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال چگونه به نظر می رسد؟

اگر از وب‌سایتی استفاده می‌کنید که محصولات را بر اساس خریدهای قبلی توصیه می‌کند، با استراتژی یادگیری ماشینی مواجه شده‌اید.

یادگیری ماشینی جنبه‌ای از هوش مصنوعی (AI) است که از الگوریتم‌ها برای تکمیل وظایف خاص مانند توصیه‌های محصول استفاده می‌کند.

می تواند عملکردهای زیادی را برای بازاریابان دیجیتال به دست آورد، از جمله:

شخصی سازی.

هدف گذاری پیش بینی

تقسیم بندی مشتری

مدل سازی ارزش مادام العمر

بهینه سازی سفر مشتری

مناقصه هوشمند

چت ربات ها

یادگیری ماشین سالهاست که در بازاریابی دیجیتال مطرح است.

در واقع، هر زمان که از موتورهای جستجو استفاده می کنید، از یادگیری ماشینی استفاده می کنید.

در حالی که هنوز برای بیشتر یک استراتژی جدید است، بسیاری از کسب و کارها شروع به پیاده سازی این فناوری در کمپین های بازاریابی خود کرده اند.

در زیر هشت نمونه از یادگیری ماشینی در بازاریابی دیجیتال آورده شده است.


1. چیس

در سال 2019، بانک چیس، غول بانکی، با Persado همکاری کرد تا به ایجاد نسخه بازاریابی برای کمپین های خود کمک کند.

آن‌ها شرکت هوش مصنوعی را به چالش کشیدند تا نسخه‌ای تولید کند که کلیک‌های بیشتری را به همراه داشته باشد - که آنها هم انجام دادند.

نمونه هایی از کپی تولید شده یادگیری ماشین عبارتند از:

نسخه انسانی: "بدون کاغذ بروید و 5 دلار پول نقد دریافت کنید."

کپی تولید شده توسط ماشین: «پیشنهاد زمان محدود: وقتی بدون کاغذ بروید، 5 دلار پول نقد به شما پاداش خواهیم داد».

نتایج: کپی هوش مصنوعی تقریبا دو برابر کلیک ایجاد کرد.

کپی انسانی: "دسترسی به پول نقد از سهام در خانه خود" با دکمه "نگاه کن".

کپی تولید شده توسط ماشین: "درست است - می توانید پول نقد را از سهام خانه خود باز کنید" با یک "برای درخواست کلیک کنید" سریع.

نتایج: نسخه هوش مصنوعی 47 متقاضی در هفته را جذب کرد، در حالی که نسخه انسانی 25 متقاضی در هفته را جذب کرد.

نسخه انسانی: "عجله کنید، 31 دسامبر به پایان می رسد. 5٪ پول نقد در فروشگاه های بزرگ، کلوپ های عمده فروشی به دست آورید."

کپی تولید شده توسط ماشین: "در مورد کارت شما: 5٪ برگشت نقدی در انتظار شماست"

نتایج: کپی هوش مصنوعی تقریباً پنج برابر کلیک های منحصر به فرد ایجاد کرد.

در حالی که نسخه تولید شده توسط ماشین ممکن است در بین مشتریان عملکرد بهتری داشته باشد، مهم است که به خاطر داشته باشید که با کپی‌نویسان انسانی که ایده‌های آن را تغذیه می‌کنند، کار می‌کند.

کپی‌نویس‌های انسانی و یادگیری ماشینی با هم می‌توانند نسخه‌ای را ایجاد و بهینه کنند که طنین انداز شود.


2. استارباکس

با فروشگاه های سراسر جهان، استارباکس داده های زیادی را به دست می آورد.

استارباکس می‌تواند به اطلاعات خرید دسترسی پیدا کند و این اطلاعات را با کارت وفاداری استارباکس و برنامه تلفن همراه به وثیقه بازاریابی تبدیل کند. این استراتژی تحلیل پیش بینی نامیده می شود.

برای مثال، یادگیری ماشین نوشیدنی‌هایی را که هر مشتری می‌خرد، از کجا می‌خرد، و زمانی که می‌خرد جمع‌آوری می‌کند، و این را با داده‌های بیرونی مانند آب‌وهوا و تبلیغات تطبیق می‌دهد تا تبلیغات فوق‌شخصی‌شده را به مشتریان ارائه دهد.

یک نمونه شامل شناسایی مشتری از طریق سیستم نقطه فروش استارباکس و ارائه سفارش دلخواه به باریستا است.

این برنامه همچنین می تواند محصولات جدیدی را بر اساس خریدهای قبلی (که می تواند با توجه به شرایط آب و هوایی یا تعطیلات تغییر کند) پیشنهاد دهد.

یادگیری ماشینی می تواند حدس و گمان را از توصیه های محصول حذف کند.

غول‌های خرده‌فروشی مانند استارباکس میلیون‌ها مشتری دارند، اما می‌توانند به هر یک از آنها احساس کنند که توصیه‌های شخصی‌شده دریافت می‌کنند زیرا می‌توانند داده‌ها را به سرعت و کارآمد بررسی کنند.


3. eBay

eBay میلیون ها مشترک ایمیل دارد. هر ایمیل به خطوط موضوع جذابی نیاز داشت که باعث کلیک مشتری شود.

با این حال، ارائه بیش از 100 میلیون خط موضوعی چشم نواز برای نویسندگان بشری بسیار دشوار بود.

وارد یادگیری ماشین شوید.

eBay با Phrasee همکاری کرد تا به ایجاد خطوط موضوعی جذاب کمک کند که فیلترهای هرزنامه را راه‌اندازی نمی‌کنند. علاوه بر این، نسخه تولید شده توسط ماشین با صدای برند eBay همسو شد.

نتایج آنها موفقیت را نشان می دهد:

افزایش 15.8 درصدی نرخ باز.

31.2 درصد افزایش میانگین کلیک.

بیش از 700000 افتتاحیه افزایشی در هر کمپین.

بیش از 56000 کلیک افزایشی در هر کمپین.

یادگیری ماشینی می تواند دلهره آورترین کارها را انجام دهد و آنها را در عرض چند دقیقه در مقیاس تکمیل کند.

در نتیجه، کسب‌وکارها می‌توانند بیشتر بر کمپین‌های تصویری بزرگ تمرکز کنند تا کارهای خرد.


4. Doordash

Doordash هزاران کمپین بازاریابی را در کانال های بازاریابی خود اجرا می کند.

تیم آنها به صورت دستی پیشنهادات را بر اساس عملکرد تبلیغات به روز می کند.

با این حال، تیم دریافت که این کار وقت گیر و طاقت فرسا بود.

بنابراین Doordash برای بهینه سازی هزینه های بازاریابی خود به یادگیری ماشین روی آورد.

این یک پلت فرم اتوماسیون بازاریابی بر اساس داده های اسناد ایجاد کرد.

این داده ها به شرکت می گوید که مشتری در کدام کانال و با چه کمپینی تبدیل شده است.

با این حال، جمع‌آوری سریع آن نوع داده‌ها با هزاران کمپین در یک زمان ممکن است دشوار باشد.

یادگیری ماشینی با جمع‌آوری آن داده‌ها و ایجاد توصیه‌های هزینه به مقابله با این وظیفه کمک می‌کند تا بتوانند بودجه خود را سریع و کارآمد بهینه کنند.


5. Autodesk

Autodesk نیاز به چت ربات های پیچیده تر را دید.

مصرف کنندگان اغلب از محدودیت های چت بات ها ناامید هستند و بنابراین ترجیح می دهند با یک انسان صحبت کنند.

با این حال، ربات‌های گفتگو می‌توانند به طور موثر مشتریان را به سمت محتوا، فروشنده یا صفحه خدماتی که نیاز دارند راهنمایی کنند.

بنابراین Autodesk به یادگیری ماشین و هوش مصنوعی روی آورد.

چت ربات Autodesk از یادگیری ماشینی برای ایجاد گفتگو بر اساس کلمات کلیدی موتور جستجو استفاده می کند.

سپس، ربات چت می‌تواند از طرف دیگر به مشتری متصل شود و نرخ تبدیل سریع‌تری را فراهم کند.

از زمان اجرای چت بات خود، اتودسک سه برابر تعامل چت و افزایش 109 درصدی در زمان صرف شده در صفحه داشت.


6. بایدو

در سال 2017، بایدو، موتور جستجوی چینی، سیستمی به نام Deep Voice ساخت که از یادگیری ماشینی برای تبدیل متن به گفتار استفاده می کند. این سیستم می تواند 2500 صدا را با نیم ساعت دیتا یاد بگیرد.

بایدو توضیح می‌دهد که Deep Voice می‌تواند به تجربه‌های همه‌جانبه‌تری در بازی‌های ویدیویی و کتاب‌های صوتی منجر شود.

هدف بایدو با Deep Voice این است که به ماشین‌ها بیاموزد تا با تقلید از هزاران صدای انسان بیشتر شبیه انسان صحبت کنند.

به زودی، موتور جستجو امیدوار است که سیستم بتواند بر 10000 یا بیشتر صدا با لهجه های مختلف تسلط یابد.

وقتی Deep Voice کامل شود، می‌تواند چیزهایی را که ما هر روز استفاده می‌کنیم، بهبود بخشد، مانند:

سیری.

الکسا

دستیار گوگل.

ترجمه بلادرنگ

امنیت بیومتریک

حتی می تواند به افرادی که صدای خود را از دست داده اند کمک کند تا دوباره ارتباط برقرار کنند.

در حالی که هیچ به‌روزرسانی اخیری وجود نداشته است، بایدو امیدوار است که Deep Voice فناوری ما را متحول کند.


7. برندهای خیاط

Tailor Brands از یادگیری ماشینی برای کمک به کاربران خود برای ایجاد لوگو استفاده می کند.

ماشین «این یا آن» به Tailor Brands با استفاده از الگوریتم‌های تصمیم‌گیری به درک سلیقه کاربر کمک می‌کند.

کاربران با انتخاب نمونه هایی از آنچه دوست دارند، ترجیحات خود را برای سبک ها، فونت ها و سایر جنبه های طراحی به سازنده لوگو می گویند.

Tailor Brands از جبر خطی استفاده می کند.

تصمیم هر کاربر در معادله ای قرار می گیرد که به ماشین کمک می کند ترجیحات کاربر را یاد بگیرد.

دفعه بعد که شخصی یک لوگو تولید می کند، برندهای Tailor می توانند سبک هایی مشابه آنچه قبلا استفاده کرده اند را نشان دهند.


8. Yelp

Yelp روزانه میلیون ها عکس در سراسر جهان دریافت می کند.

این شرکت متوجه شد که برای تطبیق عکس ها با مشاغل خاص به روشی پیچیده نیاز دارد.

بنابراین آنها یک سیستم درک عکس را برای ایجاد داده های معنایی در مورد عکس های فردی ایجاد کردند.

این سیستم به Yelp اجازه می‌دهد عکس‌ها را در دسته‌های مرتبط با جستجوی کاربر مرتب کند.

ابتدا Yelp برای عکس هایی که از کاربران دریافت کرده بود برچسب هایی مانند "نوشیدنی" یا "منو" ایجاد کرد.

در مرحله بعد، این شرکت داده‌هایی را از شرح عکس، ویژگی‌های عکس و جمع‌سپاری جمع‌آوری کرد.

سپس، یادگیری ماشینی را برای تشخیص برچسب‌های عکس پیاده‌سازی کرد که سیستم می‌توانست عکس‌ها را در دسته‌هایی قرار دهد.

این سیستم طبقه بندی عکس به ایجاد تجربه کاربری بهتر در Yelp کمک می کند.

به عنوان مثال، می‌تواند به تنوع عکس‌های روی جلد کمک کند و برگه‌هایی ایجاد کند که به کاربران اجازه دهد به اطلاعات دقیقی که به دنبال آن هستند بپیوندند.

بازاریاب‌های دیجیتال فقط سطح کاری را که یادگیری ماشینی می‌تواند برای آنها انجام دهد بررسی می‌کنند.

انسان‌ها و ماشین‌ها می‌توانند با هم کار کنند تا تجربیات مشتری معنادارتر و کمپین‌های بهینه‌تری را در زمان کمتری ایجاد کنند. این یک برد-برد-برد است.

برچسب ها فراگیری ماشین ,
بازدید : 50
شنبه 14 خرداد 1401 زمان : 21:10

SEO Tool

110 ابزارهای برتر SEO که 100٪ رایگان هستند

اگر به دنبال شروع کار با سئو هستید یا می خواهید به نتایج بهتری دست یابید، در اینجا 110 مورد از بهترین ابزارهای رایگان سئو را که باید استفاده کنید، آورده شده است.

سئو (مخفف بهینه سازی برای موتورهای جستجو) عمل بهینه سازی وب سایت شما به گونه ای است که در موتورهای جستجو مانند گوگل رتبه بالاتری کسب کند.

اگر رتبه سایت شما به اندازه ای که می خواهید نیست، وقت آن است که به استراتژی سئوی خود نگاه کنید.

ابزارهای آزمایش شده و واقعی، و همچنین ابزارهای جدید سئو، یافتن کارهایی را که باید انجام دهند تا در صدر باقی بمانند، برای صاحبان سایت آسان تر می کند.


ابزارهای سئو چیست؟

ابزارهای SEO داده ها و هشدارهایی را در مورد سلامت و موفقیت کلی وب سایت شما ارائه می دهند.

آنها به کشف زمینه های فرصت و شناسایی نقاط ضعف یا مسائلی که ممکن است مانع از رتبه بندی و کسب درآمد در SERP ها شوند را شناسایی می کنند.

همانطور که ابزارهای واقعی هر کدام نقش خاصی دارند، در سئو نیز همین امر صادق است.

ابزارهای SEO وجود دارد که می تواند به شما کمک کند:

تجزیه و تحلیل.

تحقیق کلمات کلیدی

پیوندها

سئوی محلی

سئوی موبایل.

سئو روی صفحه

پژوهش.

بررسی رتبه

سرعت سایت.

سئو وردپرس.

ابزارهای سئو فوق العاده مفید هستند – اما باید بدانید که چگونه از آنها استفاده کنید تا بیشترین بهره را از آنها ببرید.

حتی چند مجموعه ابزار وجود دارند که می توانند در مواردی بیش از مواردی که به آنها اشاره کردیم به شما کمک کنند و به شما یک نگاه کلی به عملکرد SEO شما می دهند.


آیا به ابزارهای سئو نیاز دارید؟

پاسخ کوتاه: بله.

تصور کنید سعی می کنید فقط با استفاده از دستان خود یک میز بسازید.

شما خیلی دور نمی شوید، درست است؟

خیر

شما به ابزارهایی نیاز خواهید داشت - اره، نوار اندازه گیری، مته و پیچ گوشتی، به نام چند.

خوب، اگر می‌خواهید یک وب‌سایت بسازید، فقط با دستان خود تا این حد پیش خواهید رفت.

شما می توانید یک وب سایت بسازید، اما بدون ابزار، نمی دانید:

تعداد بازدید از صفحات وب شما.

آیا ترافیک به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

اگر هر گونه خطای HTML دارید.

تعداد لینک هایی که دارید.

از چه کلمات کلیدی می توانید برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر استفاده کنید.

و خیلی بیشتر.


بهترین ابزار رایگان سئو چیست؟

اگر به دنبال شروع کار با سئو هستید یا می خواهید با هزینه کم و 0 دلار به نتایج بهتری دست یابید، در اینجا 110 مورد از بهترین ابزارهای سئوی رایگان را که باید استفاده کنید، آورده شده است.


ابزار تجزیه و تحلیل SEO رایگان

1. گوگل آنالیتیکس

گوگل آنالیتیکس یک منبع ارزشمند است که برای هر بازاریاب دیجیتالی که در مورد SEO جدی است، عملاً ضروری است.

داده های مفید زیادی در مورد وب سایت ها مانند تعداد بازدید از سایت، منابع ترافیک و جمعیت شناسی مکان ارائه می دهد.

با اطلاعات دقیق گوگل آنالیتیکس، بازاریابان دیجیتال می توانند استراتژی محتوای خود را تغییر دهند و بفهمند چه چیزی موثر است و چه چیزی خوب نیست.

گوگل آنالیتیکس یکی از بهترین ابزارهای سئوی رایگان است که هر بازاریاب دیجیتال باید از آن استفاده کند.

2. Data Studio

Google Data Studio به شما امکان می‌دهد داده‌ها را از منابع مختلف مانند کنسول جستجوی Google و Google Analytics ادغام کنید و تصاویر قابل اشتراک‌گذاری ایجاد کنید.

اگر تازه با آن شروع کرده اید، این راهنمای مبتدی برای Data Studio مفید خواهد بود.

کاربران پیشرفته تر می توانند نحوه استفاده از عبارات CASE را برای بخش های Data Studio بهتر در اینجا بیاموزند.

3. قهرمان کلمه کلیدی

داده های کلمه کلیدی را از دست داده اید؟

آن را به Keyword Hero بسپارید که از ریاضیات و یادگیری ماشینی پیشرفته برای پر کردن جاهای خالی استفاده می کند.

این سرویس برای بیش از 2000 جلسه در ماه رایگان است. Keyword Hero همچنین در حال حاضر یک آزمایش رایگان 90 روزه ارائه می دهد.

4. Mozcast

آهنگ های Mozcast تغییرات بزرگ و کوچکی را در الگوریتم جستجوی Google ایجاد می کند.

با ایجاد صدها تغییر سالیانه توسط گوگل، مطلع شدن از آخرین پیشرفت‌ها به شما کمک می‌کند مطمئن شوید که تمام تلاش خود را برای داشتن بهترین SERP انجام می‌دهید.

5. ابزار Panguin

ابزار Panguin که توسط Barracuda Digital ارائه شده است، ترافیک جستجوی شما را با تغییرات شناخته شده در الگوریتم جستجوی Google ردیف می کند.

اگر قطره ای را مشاهده کردید که با یک به روز رسانی مطابقت دارد، احتمالاً مقصر را پیدا کرده اید و می توانید برای رفع آن دست به کار شوید!


ابزارهای خزیدن و نمایه سازی رایگان

6. تغییر مسیر

برنامه افزودنی Redirect Path Chrome کدهای وضعیت HTTP 301، 302، 404 و 500 را پرچم‌گذاری می‌کند.

علاوه بر این، تغییر مسیرهای سمت کلاینت مانند تغییر مسیرهای متا و جاوا اسکریپت نیز علامت گذاری می شوند و اطمینان حاصل می شود که هر مشکل تغییر مسیر می تواند بلافاصله کشف شود.

هدرهای HTTP مانند انواع سرور و هدرهای کش و همچنین آدرس IP سرور نیز با کلیک یک دکمه قابل نمایش هستند.

علاوه بر این، تمام این جزئیات را می توان برای اشتراک گذاری آسان یا اضافه کردن به یک سند حسابرسی فنی در کلیپ بورد شما کپی کرد.

7. ردیابی تغییر مسیر پیوند

از این افزونه کروم استفاده کنید تا مطمئن شوید همه تغییر مسیرهای پیوند شما، افراد و خزنده ها را به جایی که می خواهید بروند هدایت می کند.

8. Quick Click Website Audit

ممیزی وب سایت کلیک سریع یک برنامه افزودنی به سبک بوک مارکلت است که به بسیاری از ابزارهای سئو آنلاین امروزی که بیشترین استفاده را دارند پیوند می دهد.

هنگامی که یک پیوند کلیک می شود، URL صفحه فعلی را استخراج می کند و آن را به ابزار انتخاب شده وارد می کند، بنابراین شما نیازی به کپی و چسباندن پیوندها در همه ابزارها ندارید. چند ثانیه، ده ها بار در روز، صرفه جویی می کند.

9. Screaming Frog SEO Spider

وب سایت خود را برای خطاهای سئو جستجو کنید.

با Screaming Frog SEO Spider خطاهای هدر HTTP، اشکالات رندر جاوا اسکریپت، HTML اضافی، اشتباهات خزیدن، محتوای تکراری و موارد دیگر را کشف کنید.

10. Screaming Frog Log File Analyzer

فایل‌های گزارش خود را در Screaming Frog’s Log File Analyzer آپلود کنید تا ربات‌های موتور جستجو را تأیید کنید، بررسی کنید کدام URL خزیده شده‌اند، و داده‌های ربات جستجو را مطالعه کنید.

11. SEOlyzer

یکی دیگر از ابزارهای تجزیه و تحلیل لاگ SEO که داده ها را در زمان واقعی و دسته بندی صفحات ارائه می دهد.

12. Xenu

یکی از ابزارهای اصلی SEO رایگان، Xenu یک خزنده است که ممیزی های اولیه سایت را ارائه می دهد، به دنبال لینک های شکسته می گردد و سایر مظنونین معمولی را جستجو می کند.

13. کجا می رود؟

آدرس‌های اینترنتی تغییر مسیر و لینک‌های کوتاه شده را با Where Goes دنبال کنید؟

14. پیوندهای من را بررسی کنید

Check My Links یک برنامه افزودنی بسیار خوب کروم است که در صفحه وب شما می خزد و کد وضعیت را برای هر پیوند در صفحه - از جمله پیوندهای شکسته - شناسایی می کند.

هر کد وضعیت دارای 200 کد وضعیت سبز تیره، 300 کد وضعیت با رنگ سبز روشن و 400 کد وضعیت با رنگ قرمز است.

پس از شناسایی، می توانید تمام پیوندهای بد را با یک کلیک در کلیپ بورد خود کپی کنید.

15. Robots.txt Generator

یک فایل robots.txt درست در یک لحظه ایجاد کنید تا موتورهای جستجو بدانند چگونه وب سایت شما را بخزند.

کاربران پیشرفته می توانند فایل های خود را با Robots.txt Generator نیز سفارشی کنند.

16. HEADMaster SEO

URL ها را به صورت انبوه برای کد وضعیت، وضعیت تغییر مسیر، زمان پاسخ، سرصفحه های پاسخ و فیلدهای هدر HTTP با HEADMaster SEO بررسی می کند.

نتایج را در زمان واقعی دریافت کنید، یافته های خود را مرتب کنید و مطالعه کنید، و کار خود را به CSV صادر کنید.

17. Keep-Alive Validation SEO Tool

URL ها را به صورت انبوه - یا یک به یک - بررسی کنید تا ببینید آیا سرورهای آنها از اتصال مداوم پشتیبانی می کنند، که باعث می شود وب سایت شما سریعتر بارگذاری شود.

با این ابزار بررسی کنید سرور شما روی چه نسخه ای از HTTP است و آیا اتصالات خارجی در URL شما وجود دارد یا خیر.

18. Hreflang Tag Generator

تگ‌های hreflang را ایجاد کنید تا Google بداند صفحات خاص وب‌سایت شما به کدام زبان هستند. این به Google اجازه می‌دهد آن صفحات را به آن زبان جستجو کند.

19. نقشه های سایت XML

یک نقشه سایت با حداکثر 500 صفحه به صورت رایگان و بدون ثبت نام ایجاد کنید.

نقشه سایت خود را به عنوان یک فایل XML دانلود کنید یا آن را از طریق ایمیل دریافت کنید.

20. BROWSEO

BROWSEO به شما امکان می دهد ببینید که وب سایت شما در یک موتور جستجو چگونه به نظر می رسد.

اساساً صفحه وب شما را از هر سبکی پاک می کند و ساختار زیربنایی را به شما نشان می دهد. این به شما کمک می کند تا بفهمید آیا ربات گوگل در دسترسی به محتوای مهم سایت شما مشکل دارد یا خیر.

یکی از ویژگی های این ابزار رایگان سئو، پیش نمایش SERP است. این یک پیش نمایش از نحوه نمایش سایت شما در نتایج جستجو را نشان می دهد.

می توانید ببینید که عناوین و توضیحات متا شما به اندازه کافی بهینه شده اند یا خیر و در صورت نیاز تغییراتی ایجاد کنید.

21. SFAIK Screaming Frog Analyzer

تصویرسازی قوی از داده‌های خزیدن Screaming Frog با استفاده از Google Data Studio.

22. SEOWL Google Title Rewrite Checker

این Google Title Rewrite Checker به شما امکان می دهد بررسی کنید که آیا گوگل عنوان لیستی از صفحات را بازنویسی می کند که امکان تجزیه و تحلیل ساختار برچسب عنوان را عمیق تر می کند یا خیر.


ابزارهای تحقیق کلیدواژه رایگان

23. AnswerThePublic

AnswerThePublic ابزار بسیار خوبی است که اطلاعات ارزشمندی را در مورد سوالاتی که مردم به صورت آنلاین می پرسند در اختیار بازاریابان محتوا قرار می دهد.

هنگامی که یک کلمه کلیدی را وارد می کنید، پرس و جوهای محبوب را بر اساس آن کلمه کلیدی واکشی می کند و با سوالات و عباراتی که افراد هنگام جستجوی آن کلمه کلیدی استفاده می کنند، یک تصویر گرافیکی جالب ایجاد می کند.

این داده‌ها به سازندگان محتوا بینشی از نگرانی‌ها و خواسته‌های مشتریان بالقوه می‌دهد و آنها را قادر می‌سازد تا محتوای بسیار هدفمندی تولید کنند که این نیازها را برطرف کند.

Answer the Public همچنین با استفاده از حروف اضافه مانند «در مقابل»، «مثل» و «با» پیشنهادهای کلیدواژه ارائه می دهد.

این یک ابزار تحقیقاتی عالی است که می تواند به شما کمک کند محتوای بهتری ایجاد کنید که مردم از آن لذت ببرند و احتمال به اشتراک گذاری آن بیشتر باشد.

24. کاوشگر کلمات کلیدی

این ابزار تحقیق کلمات کلیدی تا 1000 پیشنهاد کلمه کلیدی، نمره دشواری کلمه کلیدی، تاریخ نرخ کلیک و تجزیه و تحلیل SERP را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید 10 جستجوی رایگان در ماه انجام دهید.

25. Keyword Planner

برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل برای کمپین های تبلیغاتی طراحی شده است، اما می توانید با مشاهده عملکرد کلمات کلیدی در تبلیغات، از آن برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی استفاده کنید.

26. Sheeter کلمات کلیدی

با این ابزار رایگان کلمه کلیدی، حجم کلمه کلیدی، هزینه به ازای هر کلیک و داده های رقابت را دریافت کنید.

27. کلمات کلیدی در همه جا

کلمات کلیدی Everywhere به دلیل فهرست گسترده سایت هایی که حجم جستجوی رایگان، CPC و داده های رقابتی را برای آنها فراهم می کند، یک ابزار تحقیق کلیدواژه ضروری است:

جستجوی گوگل

Google Trends

eBay

به مردم پاسخ دهید

Google Keyword Planner

بینگ

Etsy

سوول

کنسول جستجوی گوگل

یوتیوب

Ubersuggest

با شکوه

تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

آمازون

کلید واژه Sheter

Moz Open Site Explorer

برای کروم و فایرفاکس در دسترس است.

28. wordable.io

این ابزار به شما امکان می دهد Google Docs خود را در وردپرس قرار دهید، در حالی که قالب بندی خود را بدون کد اضافی حفظ کنید. با پنج صادرات رایگان شروع کنید - بدون نیاز به کارت اعتباری.

29. همچنین پرسیده شد

سوالاتی را که مردم در مورد کلمات کلیدی خاص می پرسند را بیابید تا بتوانید محتوایی بنویسید که به آن سؤالات پاسخ می دهد با Also Asked.

انجام جستجو بر اساس کشور و به زبان های مختلف. برای شروع می توانید سه جستجوی رایگان را درخواست کنید.

30. Google Trends

با Google Trends علاقه به یک اصطلاح خاص را از یک ساعت تا سال 2004 مشاهده کنید.

مرتب سازی بر اساس دسته ها، کشور، و نوع جستجو. موضوعات مرتبط، محبوبیت بر اساس منطقه، جدیدترین عباراتی که اغلب جستجو شده اند را ببینید و با سایر عبارات مقایسه کنید.

31. کلمه کلیدی Surfer

این افزونه کروم حجم جستجو را دقیقاً در نتایج جستجوی Google به شما نشان می دهد. همچنین می توانید تعداد کلمات و تعداد کلمات کلیدی را برای صفحات با رتبه برتر مشاهده کنید.

32. CanIRrank

همانطور که از نام آن پیداست، CanIRank به شما کمک می کند تا دریابید که آیا می توانید در صفحه اول موتورهای جستجو برای یک کلمه کلیدی خاص رتبه بندی کنید یا خیر.

برخلاف سایر ابزارهایی که صرفاً داده‌هایی در مورد رقابتی بودن کلمات کلیدی ارائه می‌دهند، CanIRank به شما امکان می‌دهد تا از احتمال رتبه‌بندی برای یک عبارت جستجو مطلع شوید و از هوش مصنوعی برای ارائه پیشنهادهایی در مورد چگونگی هدف‌گیری بهتر کلمات کلیدی استفاده می‌کند.

CanIRank داده های تجزیه و تحلیل رقابتی عالی و گام های عملی را برای به دست آوردن رتبه بالاتر سایت شما با سئوی بهتر ارائه می دهد.

33. کلمات کلیدی بذر

سؤال یا موضوعی را که می‌خواهید درباره آن تحقیق کنید مطرح کنید، آن را برای مخاطبین خود ارسال کنید و از آنها بخواهید کلمات کلیدی مورد نظر خود را برای به دست آوردن اطلاعات مورد نظر خود با Seed Keywords انتخاب کنند.

34. موضوعات انفجاری

مشابه Google Trends، Exploding Topics به کشف موضوعاتی کمک می‌کند که در شرف جستجوی عمومی هستند قبل از اینکه به طور عمومی جستجو شوند!

35. Ubersuggest

Ubersuggest یک ابزار تحقیقاتی ساده برای کلمات کلیدی است که داده‌ها را از برنامه‌ریز کلمات کلیدی Google برای ایده‌های کلمه کلیدی بر اساس کلمه کلیدی که شما ارائه می‌کنید، می‌خرد.

این ابزار همچنین داده های مفیدی را برای هر کلمه کلیدی از جمله حجم جستجو، CPC و سطح رقابت برمی گرداند.

یکی از ویژگی های عالی Ubersuggest توانایی آن در فیلتر کردن کلمات کلیدی است که شما به آنها علاقه ندارید از نتایج جستجو.

این ابزار اخیراً قابلیتی را اضافه کرده است که در آن می توانید دامنه رقیب را تایپ کنید تا ایده های بهتری برای کلمات کلیدی داشته باشید.

36. Keys4Up

برای هر جستجویی با Keys4Up، کلمات کلیدی مرتبط را که به عنوان کلمات کلیدی مرتبط معنایی نیز شناخته می شوند، دریافت کنید.

37. پیشاهنگ ردیاب

Wordtracker Scout به کشف کلمات کلیدی کمک می کند که افراد وقتی آماده خرید هستند، جستجو می کنند.

38. KWFinder

با KWFinder، می‌توانید کلیدواژه‌های دم بلند را کشف کنید - آن دسته از کلمات کلیدی خاص‌تر و کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند که به دلیل خاص بودن، نتایج بالاتری به همراه دارند.


ابزار لینک رایگان

39. ابزار Disavow

از ابزار Disavow گوگل برای رهایی از بک لینک های سمی استفاده کنید.

40. Moz Link Explorer

نمایه بک لینک و اعتبار دامنه هر URL را با Link Explorer ببینید.

41. ماینر لینک

کشف کنید که آیا یک URL داده شده پیوندهای خرابی دارد یا خیر و معیارهای آن پیوندها، از جمله داده های جستجو و اجتماعی با افزونه Link Miner را کشف کنید.

42. جستجوگر بک لینک

از این بک لینک جستجوگر برای کشف تمام داده های بک لینک در مورد یک URL خاص استفاده کنید.

تعداد دامنه‌های ارجاع‌دهنده، تعداد بک لینک‌ها، رتبه دامنه و URL، و رتبه Ahrefs آن، جایگاه یک دامنه در لیست قدرتمندترین سایت‌های Ahrefs را ببینید.

43. ابزار پیشنهاد متن Anchor توسط Linkio

بهترین متن لنگر را برای استفاده برای هر URL با این ابزار پیشنهاد متن Anchor کشف کنید.

44. SendPulse

SendPulse امکان پیکربندی زنجیره‌ای از ایمیل‌ها، اعلان‌ها و پیام‌های SMS را بر اساس اقدامات، متغیرها یا رویدادهای کاربر فراهم می‌کند.

45. روابط عمومی جادویی

یک بیانیه مطبوعاتی با بهترین شیوه های سئو با Magic PR دریافت کنید.

46. خراش دهنده

این برنامه افزودنی کروم به شما امکان می‌دهد داده‌ها را از هر URL حذف کنید و اطلاعات را به صفحه‌گسترده صادر کنید.

47. به یک گزارشگر کمک کنید (HARO)

کمک به گزارشگر منبعی است که روزنامه نگاران و کارشناسانی را که به عنوان منابع داستان عمل می کنند، به هم متصل می کند.

48. رگه

با این افزونه رایگان، صندوق ورودی جیمیل خود را به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) تبدیل کنید.


سئوی محلی

49. نمایه کسب و کار گوگل

با استفاده از نمایه رایگان کسب و کار Google با مشتریان در سرتاسر جستجوی Google و Google Maps ارتباط برقرار کنید.

50. Whitespark Google Review Link Generator

از این ابزار برای یافتن لیست Google Review خود و ایجاد یک پیوند کوتاه شده به صفحه خود استفاده کنید.

51. جستجوگر نتایج جستجوی محلی

جستجوهای محلی را با استفاده از جستجوی Google یا Google Maps با جستجوگر نتایج جستجوی محلی انجام دهید.

52. فهرست کسب و کار چک محلی Moz

با بررسی کننده کسب و کار محلی Moz تأیید کنید که جزئیات شرکت شما به درستی در فهرست های مختلف نشان داده می شود.

53. Whitespark Local Citation Finder

نقل قول های خود را ردیابی کنید، فرصت های جدید را کشف کنید و نقل قول هایی را که رقبای خود دارند با این استناد یاب محلی دریافت کنید.

54. مرورگر Handout Generator

دستورالعمل‌های نحوه ارسال نظر Google از طریق دسک‌تاپ یا دستگاه همراه برای کسب‌وکارتان را با Whitesparks Review Handout Generator چاپ کنید.

55. Fakespot Review Checker

این افزونه کروم به شما امکان می‌دهد بدانید محصولی که می‌خواهید بخرید از فروشنده معتبری تهیه شده است یا خیر، و در غیر این صورت، جایگزینی ارائه می‌کند.

56. تست SERP موبایل

SERPS محلی خود را در دستگاه های تلفن همراه مختلف با Mobile SERP Test از Mobile Moxie مشاهده کنید.


سئوی موبایل

57. Merkle Mobile-First Index Checker

با Mobile-First Index Checker ببینید که چگونه وب سایت شما نسبت به بهترین شیوه های سئو بسته به اینکه نسخه دسکتاپ شما باشد یا نسخه تلفن همراه شما، چگونه است.

58. تست موبایل دوستانه

موبایل دوستی وب سایت خود را با ابزار تست موبایل دوست گوگل تست کنید.

59. GTMetrix

ببینید وب سایت شما با چه سرعتی با GTMetrix بارگذاری می شود. کشف کنید که چه چیزی مانع از بارگیری هرچه سریعتر آن می شود و ببینید چه اقداماتی برای بهینه سازی سرعت بارگیری باید انجام دهید.

60. Cloudflare

شبکه تحویل محتوای رایگان (CDN) شبکه ای از سرورها است که با استفاده از نزدیکترین سرور به شخصی که بارگذاری را انجام می دهد، محتوای شما را سریعتر بارگذاری می کند.


چند ابزار رایگان

61. سمروش

Semrush یک ابزار جستجوی کلمات کلیدی عالی است که، در میان چیزهای دیگر، به راحتی می‌توانید بفهمید که هر صفحه در وب برای چه کلمات کلیدی رتبه‌بندی می‌شود.

اطلاعات دقیقی در مورد آن کلمات کلیدی از جمله موقعیت آنها در SERP ها، URL هایی که ترافیک را به آنها هدایت می کنند و روند ترافیک در 12 ماه گذشته ارائه می دهد.

با استفاده از این ابزار پر از ویژگی‌ها، می‌توانید به راحتی بفهمید رقبای شما برای چه کلمات کلیدی رتبه‌بندی می‌کنند و محتوای عالی پیرامون آن عبارات و اصطلاحات ایجاد کنید.

Semrush همچنین ویژگی های بیشتر و دسترسی نامحدود را با برنامه های مختلف پولی ارائه می دهد.

اگرچه ارزان نیستند، اما اگر می‌خواهید ویژگی‌های برتر را آزمایش کنید، می‌توانید با یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه شروع کنید. یا راهنمای آنها را در مورد نحوه استفاده از ویژگی ها با حساب رایگان دنبال کنید.

62. Chrome DevTools

با استفاده از ابزارهایی که مستقیماً در Google Chrome DevTools ساخته شده اند، صفحات را در زمان واقعی ویرایش کنید. مشکلات را به محض مواجه شدن با آنها تشخیص دهید.

63. ماینر بازاریابی

داده‌های SERP، رتبه‌بندی، گزارش‌های ابزار و تحلیل رقابتی را در قالب گزارش‌های راحت با Marketing Miner دریافت کنید.

64. MozBar

MozBar یک نوار ابزار SEO رایگان است که با مرورگر کروم کار می کند. دسترسی آسان به معیارهای پیشرفته در صفحات وب و SERP ها را فراهم می کند.seo

با MozBar و یک حساب رایگان Moz، می توانید به راحتی به امتیازات Page و Domain Authority هر صفحه یا سایتی دسترسی داشته باشید.

ویژگی تجزیه و تحلیل صفحه به شما امکان می دهد عناصر را در هر صفحه (مانند نشانه گذاری، عنوان صفحه، ویژگی های عمومی، معیارهای پیوند) کاوش کنید.

می توانید کلمات کلیدی را در صفحه ای که مشاهده می کنید پیدا کنید، لینک ها را برجسته و متمایز کنید و معیارهای پیوند سایت های مختلف را در SERP مقایسه کنید.

اگر نیاز به انجام تحقیقات دقیق در زمینه سئو در حال حرکت دارید، MozBar یکی از بهترین گزینه ها برای بررسی است.

شما می توانید حتی ویژگی های پیشرفته تری مانند بهینه سازی صفحه و مشکل کلمه کلیدی را با اشتراک MozPro باز کنید.

65. SEO Minion

با این افزونه کروم، تجزیه و تحلیل سئوی صفحه را انجام دهید، پیوندهای شکسته را بررسی کنید، پیش نمایش SERP را دریافت کنید و موارد دیگر.

66. SEOquake

معیارهای سئو را ببینید و با این افزونه کروم یک ممیزی SEO انجام دهید.

67. برگه برای بازاریابان

با نحوه خودکارسازی وظایف در Google Sheets آشنا شوید و بهترین الگوها و ابزارهای اتوماسیون را از طریق این لیست انتخاب شده کشف کنید.

68. تثبیت کننده ورق

با استفاده از این ابزار ساده اکسل Sheet Consolidator، کتاب‌های کاری را با استفاده از صادرات CSV با فهرست مطالب و لینک‌های فعال ایجاد کنید.

69. کنسول جستجوی گوگل

این لیست بدون ذکر کنسول جستجوی گوگل کامل نمی شود.

جدای از این واقعیت که داده ها از گوگل می آیند، کنسول جستجوی گوگل دارای بینش های مرتبط با موارد زیر است:

عملکرد کلمه کلیدی و URL

مسائل نمایه سازی

قابلیت استفاده از موبایل

وضعیت نقشه سایت

و خیلی بیشتر!

70. ابزارهای کوچک SEO

مجموعه‌ای از ابزارها برای آسان‌تر ساختن محتوا از جمله بررسی‌کننده سرقت ادبی، بازنویسی مقاله، بررسی گرامر، شمارشگر کلمات، غلط‌گیر املا، ابزار بازنویسی و غیره.

71. نینجاهای بازاریابی اینترنتی

از ابزارهای اجتماعی و ابزارهای تولید کننده طرحواره گرفته تا ابزارهای وب مستر و ابزارهای طراحی وب، مجموعه رایگان ابزارهای نینجاهای بازاریابی اینترنتی را بررسی کنید.

72. Ahref’s SEO Toolbar

معیارهای سئو و جزئیات SERP را از افزونه کروم یا فایرفاکس رایگان Ahrefs دریافت کنید.

73. ابزار وب مستر بینگ

شامل گزارش های کلمات کلیدی، تحقیقات کلمات کلیدی، تاریخ های خزیدن و موارد دیگر.

بر خلاف گوگل آنالیتیکس، Bing Webmaster Tools فقط بر روی جستجوی ارگانیک تمرکز دارد. برای هر کسی که می‌خواهد در Bing رتبه‌بندی شود، ضروری است.

74. وورانک

Woorank یک تحلیلگر وب سایت مفید است که بینش های مفیدی را ارائه می دهد که می تواند به شما در بهبود سئو سایت کمک کند.

این یک امتیاز SEO برای سایت شما و یک "چک لیست بازاریابی" عملی ایجاد می کند، که مراحلی را که می توانید برای رفع هر گونه مشکل در سئوی سایت خود انجام دهید، تشریح می کند.

یکی دیگر از ویژگی های جالب این ابزار رایگان، صفحه اشتراک گذاری اجتماعی است. این بخش داده های شبکه های اجتماعی مانند تعداد لایک ها، اشتراک گذاری ها، نظرات، بک لینک ها و نشانک ها را در شبکه های اجتماعی محبوب ارائه می دهد.

Woorank همچنین دارای یک بخش موبایل عالی است که در آن می توانید اطلاعاتی در مورد نحوه نمایش صفحات خود در دستگاه های تلفن همراه و سرعت بارگیری آنها پیدا کنید.

75. قابلیت SEO

مجموعه ای از ابزارهای سئو را که شامل ممیزی سایت، ردیاب SERP، ردیاب بک لینک و موارد دیگر با قابلیت SEO است، پیدا کنید.

76. لیپرهی

Lipperhey تجزیه و تحلیل رایگان از وب سایت شما، نکات کلیدواژه، تجزیه و تحلیل سئو و جستجوگر بک لینک را ارائه می دهد.

77. Dareboost

این ابزار ممیزی از سئو فنی، محتوا و محبوبیت وب سایت شما را در اختیار شما قرار می دهد.

همچنین می توانید بفهمید که چه کلمات کلیدی را باید به صفحات خود اضافه کنید.

78. سایت لاینر

محتوای تکراری، لینک های شکسته، و اعتبار صفحه را کشف کنید و نقشه سایت XML و گزارش مفصلی از اطلاعات کلیدی سایت را با Siteliner دریافت کنید.


سئوی روی صفحه

79. شمارش کاراکترها ابزار SERP گوگل

در حالی که شمارش کاراکترها یک رویکرد طولانی مدت برای ارزیابی متا توضیحات و طول تگ عنوان بوده است، واقعیت این است که گوگل عنوان و توضیحات متا را در تعداد کاراکترها حساب نمی کند. در عوض از پیکسل استفاده می کند.

ابزار شمارش کاراکترها هم تعداد کاراکترها و هم تعداد پیکسل ها را ارائه می کند تا اطمینان حاصل کند که متا تگ هایی ایجاد می کنید که با یک بیضی قطع نمی شوند - نشان داده شده با (...).

80. نسخه ی نمایشی API زبان طبیعی

از یادگیری ماشینی برای تعیین احساس متن با نسخه نمایشی API زبان طبیعی استفاده کنید.

از این داده ها برای بهبود طراحی محصول یا سایت خود استفاده کنید.

81. تست نتایج غنی

Rich Results Test نشان می‌دهد که آیا وب‌سایت شما می‌تواند از نتایج غنی پشتیبانی کند یا خیر، یعنی زمانی که نتیجه Google شما شامل عناصر غیر متنی مانند تصاویر باشد.

82. اعتبارسنجی نشانه گذاری ساخت یافته

ابزار داده های ساخت یافته گوگل دیگر وجود ندارد. Schema Markup Validator جایگزین توصیه شده است.

83. Ryte Structured Data Helper

راهنما داده‌های ساختاریافته Ryte یک نمای کلی مفید را در اختیار شما قرار می‌دهد و به شما نشان می‌دهد که چگونه سریع و واضح علامت‌گذاری Schema صفحه خود را تأیید کنید.

84. گوگل تگ منیجر

گوگل تگ منیجر به شما این امکان را می دهد که تگ های وب سایت خود را بدون ویرایش هیچ کدی مدیریت کنید!

85. مشاهده منبع رندر شده

ببینید مرورگر شما چگونه صفحه‌ای را با این افزونه Chrome ارائه می‌کند، از جمله اصلاحات انجام شده توسط جاوا اسکریپت.

تفاوت بین نسخه خام و رندر شده خط به خط نشان داده شده است.

86. ابزار بهینه سازی قطعه SERP گوگل با قابلیت دید بالاتر

با ابزار بهینه‌سازی قطعه SERP Google از Higher Visibility، قطعه SERP شما چگونه خواهد بود.

87. Merkle’s Schema Markup Generator

ابزار Merkles Schema Markup Generator به ایجاد نشانه‌گذاری‌های JSON-LD برای مقالات، خرده‌های نان، رویدادها، صفحات پرسش‌های متداول و راهنماهای نحوه انجام کمک می‌کند.

88. Animalz Revive

با Animalz Revive بیابید که کدام یک از صفحات شما نیاز به به روز رسانی یا ارتقاء دارد.

می توانید ترافیک صفحات خود را مشاهده کنید، از جمله درصد ترافیکی که صفحه شما از زمان اوج خود از دست داده است.

89. Copyscape Free Comparison Tool

ابزار مقایسه Copyscape به بررسی درصد متن به اشتراک گذاشته شده بین دو صفحه مختلف برای از بین بردن سرقت ادبی کمک می کند.


تحقیق

90. BuzzSumo

با ویژگی های رایگان BuzzSumo بیابید که کدام محتوا برای یک کلمه کلیدی خاص بهترین کار را دارد و تأثیرگذاران برای یک موضوع خاص چه کسانی هستند.

91. شکارچی

Hunter به یافتن تمام آدرس های ایمیل مهم مرتبط با یک دامنه خاص کمک می کند.

92. SimilarWeb

تجزیه و تحلیل رقبا را با SimilarWeb انجام دهید که ترافیک دامنه معین، صفحات برتر، تعامل، کانال های بازاریابی و موارد دیگر را به شما نشان می دهد.

93. Wappalyzer

Wappalyzer به شما کمک می کند تا دریابید که آیا یک وب سایت خاص از CMS، CRM، پلت فرم تجارت الکترونیک، شبکه های تبلیغاتی، ابزارهای بازاریابی یا تجزیه و تحلیل استفاده می کند یا خیر.

94. ماشین راه برگشت

در طول زمان یک وب‌سایت را ببینید، از جمله صفحاتی که دیگر با Wayback Machine در وب نیستند.

95. SEO Explorer

SEO Explorer یک ابزار رایگان برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی و لینک است.


ابزارهای بررسی رتبه رایگان

96. Ahref’s SERP Checker

دامنه‌هایی را که در 10 مورد برتر برای هر کلمه کلیدی در 171 کشور قرار دارند، مشاهده کنید و تجزیه و تحلیل قوی را از SERP Checker Ahref دریافت کنید.

97. SERPROBOT

یک ابزار اختصاصی ردیابی SERP با نام مناسب SERPROBOT پیدا کنید.

هشدارهای خودکار را تنظیم کنید، فرکانس بررسی SERP خود را انتخاب کنید و نمایش های بصری تغییرات را دریافت کنید.

98. Taptimize

با Taptimize، SERP ها را برای حداکثر 10 کلمه کلیدی به صورت رایگان ردیابی کنید و نکات کاربردی SEO را دریافت کنید.

99. جستجوگر انبوه رتبه گوگل

SERP های وب سایت خود را برای کلمات کلیدی مختلف به طور انبوه با جستجوگر رتبه گوگل انبوه ببینید.

100. نمودار LSI

کلمات کلیدی مرتبط را با نمودار LSI کشف کنید. روندها، حجم ترافیک، CPC و رقابت آنها را ببینید و نتایج کم حجم جستجو را حذف کنید.


ابزارهای سرعت سایت رایگان

101. تست موبایل دوست

الگوریتم جستجوی گوگل تاکید زیادی بر سازگاری یک سایت برای موبایل دارد.

برای این منظور، ابزار تست دوستدار موبایل گوگل برای کمک به شما در تعیین اینکه آیا سایت شما به درستی برای گوشی های هوشمند و تبلت ها بهینه شده است طراحی شده است.

شما فقط URL سایت خود را تایپ می کنید و به وضوح به شما اطلاع می دهد که آیا وب سایت شما برای موبایل مناسب است یا خیر.

این ابزار همچنین پیشنهاداتی در مورد اینکه چگونه می توانید سازگاری با موبایل سایت خود را بهبود بخشید ارائه می دهد.

ویژگی Page Loading Info به شما امکان می‌دهد بدانید که آیا Google می‌تواند به درستی به همه منابع موجود در یک صفحه خاص دسترسی داشته باشد و اگر نمی‌تواند چه کاری انجام دهد.

102. فانوس دریایی

این ابزار منبع باز سرعت سایت گوگل است. Lighthouse ممیزی عملکرد، دسترسی، برنامه های وب، SEO و موارد دیگر را ارائه می دهد.

103. بینش سرعت صفحه

سرعت بارگذاری صفحه وب سایت خود و نحوه بهبود آن را با اطلاعات صفحه سرعت صفحه گوگل بیابید.

104. SpeedMonitor.io

سرعت بارگذاری سایت خود را روزانه با SpeedMonitor.io دنبال کنید.

همچنین می توانید سرعت سایت رقیب را ردیابی کنید و ممیزی های درخواستی انجام دهید.

105. WebpageTest

WebpageTest تست های سرعت سایت را از مکان های مختلف با استفاده از مرورگرهای مختلف انجام می دهد.

106. Web.dev

این ابزار مفید کیفیت صفحه، از جمله سرعت بارگذاری صفحه را اندازه گیری می کند. همچنین نکات و بینش هایی را برای کمک به بهبود شما ارائه می دهد.

107. Web Vitals

این برنامه افزودنی GitHub Core Web Vitals را اندازه‌گیری می‌کند و بازخورد فوری در مورد بارگیری، تعامل و معیارهای تغییر طرح‌بندی را به شما ارائه می‌دهد.


ابزار سئو وردپرس

وردپرس یک پلت فرم CMS سازگار با سئو قوی با گزینه های افزونه متعدد برای بهبود سئو است.

در حالی که این پست فهرستی از افزونه‌های اختصاصی وردپرس نیست، باید به تعداد انگشت شماری از افزونه‌های کلیدی اشاره کرد.

108. رتبه ریاضی

RankMath یک مجموعه جدیدتر سئو برای وردپرس، دارای 15 ماژول است و با استفاده از 30 نوع بهبود مختلف، راهنمایی های سئو را ارائه می دهد.

109. Yoast SEO

Yoast SEO نصب شده ترین مجموعه سئو برای وردپرس است که به روز رسانی های منظم و ابزارهای جدید دارد.

110. افزونه سئو وردپرس Ahrefs

افزونه سئو وردپرس Ahrefs ممیزی محتوا، بررسی بک لینک و ابزارهایی برای نظارت و رشد ترافیک ارگانیک شما در اختیار شما قرار می دهد.

در اینجا لیست های اضافی از پلاگین های Google Analytics، افزونه های توییتر و افزونه هایی برای بهبود سرعت سایت آمده است.


به بزرگراه سئو امروز و فراتر از آن ضربه می زند

شکی نیست که سئو یک فرآیند استراتژیک است، اما برای شروع پیاده سازی هزینه بسیار کمی می طلبد.

این ابزار رایگان سئو به شما کمک می کند تا رتبه، ترافیک و نرخ تبدیل وب سایت خود را بهبود ببخشید.

ابزارهایی مانند Semrush، Moz و Ahrefs ویژگی‌های بسیار خوبی را ارائه می‌دهند و در صورت استفاده صحیح، می‌توانند نتایج قابل‌توجهی تولید کنند.

وقتی تلاش‌های تمام ابزارهای سئو را که در اختیار دارید ترکیب کنید، به یک کمپین سئوی موفق بسیار نزدیک‌تر خواهید شد.

برچسب ها ابزار سئو ,
بازدید : 80
جمعه 30 ارديبهشت 1401 زمان : 8:28

Gseo

بیل اسلاوسکی، پیشگام و متخصص SEO درگذشت

ما به تازگی خبر تکان دهنده ای را دریافتیم مبنی بر اینکه بیل اسلاوسکی، متخصص سئو، مدرس و پیشگام، درگذشت. اسلاوسکی مدیر تحقیقات SEO در Go Fish Digital، یک آژانس بازاریابی دیجیتال بود. شرکت او لحظاتی پیش خبر درگذشت او را در توییتر به اشتراک گذاشت. ما از اینکه همکار و دوست عزیزمان، @bill_slawski درگذشت، متاسفیم. کلمات به سادگی نمی توانند غم و اندوه ما را بیان کنند. ما همیشه سپاسگزار فرصتی هستیم که با بیل کار کرده ایم. ما اطلاعات و ترتیبات بسیار بیشتری را در صورت در دسترس بودن به اشتراک خواهیم گذاشت. pic.twitter.com5mD6jqw7XR— Go Fish Digital (@GoFishDigital) 19 مه 2022 ما جزئیات زیادی در مورد مرگ او نمی دانیم. او آخرین بار در 16 می در توییتر فعال بود و در 17 می درگذشت. آنچه ما می دانیم این است که او یک خلاء باورنکردنی در صنعت ما به جا گذاشته است. اسلاوسکی دانش فراوانی بود. سئوکاران بیشماری - چه به طور مستقیم و چه غیر مستقیم - به دلیل راهنمایی، بینش و تخصص او در وضعیت بهتری قرار دارند.


درباره بیل اسلاوسکی

اسلاوسکی قبل از اینکه گوگل وجود داشته باشد سئو انجام می داد. او قبل از اینکه SEO نامیده شود سئو را انجام می داد. او زمانی شروع به کار کرد که همه این موارد آنلاین به سادگی به عنوان بازاریابی اینترنتی و تبلیغ وب شناخته می شد، در سال 1996. او خدمات مشاوره ای را برای کمک به یافتن وب سایت ها به صورت آنلاین و آسان تر کردن آنها ارائه کرد. برای استفاده، و افزایش تبدیل و درآمد برای مشتریان. در طول حرفه خود، اسلاوسکی در همه انواع سایت ها - غیرانتفاعی، Fortune 500، موسسات آموزشی، تجارت الکترونیک، خدمات حرفه ای، کالاهای مصرفی، B2B و موارد دیگر کار می کرد. قبل از بازاریابی جستجوی خود اسلاوسکی مدرک دکتری حقوقی گرفت و به مدت 14 سال مدیر حقوقی و فنی در دادگاه عالی در دلاور بود. اسلاوسکی در کارلزباد، کالیفرنیا زندگی می کرد.


SEO by the Sea

برای بسیاری در صنعت ما، اسلاوسکی احتمالاً به دلیل تحقیق، تجزیه و تحلیل، تفسیر و نوشتن در مورد گوگل و پتنت‌ها و الگوریتم‌های مرتبط با جستجو در SEO by the Sea شناخته شده بود. او وبلاگ SEO by the Sea را در ژوئن 2005 راه‌اندازی کرد. در مورد SEO by the Sea، اسلاوسکی همه آن‌ها را پوشش داد - از کلاسیک‌ها (رتبه صفحه، رتبه اعتماد، بازیابی اطلاعات) تا امروز (یادگیری ماشین، نمودار دانش، موجودیت‌ها).


مشارکت به جامعه جستجو

آنها بسیار بودند. اسلاوسکی علاوه بر نوشتن در وبلاگ خود، مقالاتی را در وبلاگ Go Fish Digital و سایر نشریات بازاریابی جستجو ارائه کرد. Slawski از دسامبر 2006 تا ژوئیه 2008 در اینجا در Search Engine Land یک نویسنده مشارکت کننده بود. می توانید مقالات Slawski را در اینجا بخوانید. Slawski همچنین یک سخنران محبوب در چندین کنفرانس جستجو از جمله چندین رویداد SMX بود. او همچنین چندین ارائه وبینار انجام داد و مهمان مورد تقاضای چندین پادکست SEO بود. اسلاوسکی در انجمن های سئو فعال بود، از جمله به عنوان ناظر در انجمن های Cre8asite. علاوه بر همه اینها، او در توییتر بسیار فعال بود و به اشتراک گذاری می کرد. بینش و محتوای خود و همچنین از دیگران. او به ویژه در مورد رد کردن افسانه های و اطلاعات نادرست صحبت می کرد.


"معلم ما، استاد ما، مربی ما"

این همان چیزی است که بری شوارتز متعلق به خود موتور جستجو، اسلاوسکی را در سال 2020 توصیف کرد. پس از اینکه اسلاوسکی دچار سکته شد، شوارتز یک سایت ادای احترام ایجاد کرد: billslawski.com. شوارتز از سئوکاران خواست تا داستان هایی در مورد اینکه اسلاوسکی چگونه در حرفه خود به آنها کمک کرده است. و مطمئناً تحویل داده شدند. سایت مملو از صدها داستان و خاطره است که تقریباً روزانه از 15 دسامبر 2020 تا 10 مه 2021 منتشر می شود. یکی از آن داستان ها از خود اسلاوسکی است که جامعه را در مورد خود به روز کرده است. وضعیت: از همه کسانی که لحظه ای وقت گذاشتند تا چیزی بنویسند، یا زمانی که در بیمارستان بودم چیزی برای من ارسال کردند، تشکر می کنم. من یک لخته مغزی کوچک داشتم و اکنون آسپرین را به عنوان رقیق کننده خون مصرف می کنم. این لخته باعث سکته مغزی شد که نتیجه آن بیرون انداختن مرکز تعادلم بود و راه رفتن را دشوار می کرد و باعث نگرانی من در مورد افتادن می شد. من 2 ماه در بیمارستان بودم و روزی 3 ساعت توانبخشی داشتم. بسیاری از آن یادگیری استفاده از واکر چرخدار و سپس عصا برای کمک به من بود. وقتی مرخص شدم، بدون کمک شروع به راه رفتن کرده بودم. در خانه، زمان زیادی را صرف راه رفتن بدون واکر یا عصا می کردم. من کمی دست و پا چلفتی تر از قبل هستم اما می توانم نسبتاً خوب راه بروم. روزی 40 دقیقه دوچرخه ثابت می‌روم و قدم‌هایم را در راه رفتن دنبال می‌کنم. سکته مغزی بر توانایی من برای فکر کردن، صحبت کردن یا انجام سئو تاثیری نداشت. گفتاردرمانگران من را در این مورد بررسی کردند و پازل های منطقی به من دادند تا مطمئن شوند که می توانم. آن‌ها پازل‌هایی بودند که می‌توانستند در صفحات گسترده قرار بگیرند، و برای کسی که عادت به انجام ممیزی سایت داشت، خیلی چالش برانگیز نبود - آنها مدام می‌گفتند که به کتاب‌های پیشرفته‌تری نیاز دارند. یک فریاد به تیم من در Go Fish Digital، که گیاهان را برای من فرستادند. نگاه کنید، و به تعدادی از سئوکارهای محلی که برای من یک ساکولنت و چند هدیه Doordash فرستادند تا بتوانم مستقیماً از آنها صبحانه سفارش دهم.

در آن زمان توانستم ارتباط خود را با توییتر فعال نگه دارم، و چند نفری که محلی بودند به من کمک کردند تا مطمئن شوم که به خانه برخواهم گشت، و برخی از مسائل مربوط به DMV و پرداخت صورتحساب‌هایم را در طول بستری در بیمارستان برطرف کردند. . بعد از 2 ماه دوری از کامپیوتر، چند بار تلاش کردم تا ایمیل بنویسم و بفرستم. من قبلاً در مورد چند پتنت نوشته ام و اکنون هر هفته در مورد SEO صحبت می کنم. من موافقت کردم که این هفته در مورد آینده سئو، 9 سال پس از پنگوئن، در فضای مجازی توییتر گفتگو کنم. ابتدا باید نحوه استفاده از آن را یاد بگیرید. من امیدوارم که به زودی با همه صحبت کنم از شما برای راه اندازی این وب سایت تشکر می کنم، بری. واقعاً خوشحالم که هر روز یک پست جدید در آن می بینم، زیرا به کار بر روی یادگیری مجدد راه رفتن ادامه می دهم.


واکنش جامعه

همه ما هنوز در شوک هستیم و این فقدان ویرانگر را پردازش می کنیم. اخبار درگذشت اسلاوسکی به سرعت در توییتر و دهان به دهان پخش شد. در اینجا فقط نمونه کوچکی از واکنش‌های جامعه جست‌وجو، پس از اطلاع از مرگ اسلاوسکی است. بیل چراغی درخشان برای همه کسانی بود که می‌خواستند پتنت‌های جستجوی اغلب پیچیده را درک کنند. و به طور کلی سئو. مهربانی و تفکر او را می دانستم و قدردانش بودم. این یک ضرر وحشتناک است. افکاری به خانواده، دوستان و همکارانش. دلت تنگ خواهد شد، بیل. https:t.coyXRzVQEAvj— دنی سالیوان (@dannysullivan) 19 مه 2022 خیلی غمگین است. 😢 خیلی مرد باهوش و سخاوتمندی بود. یک افسانه واقعی در سئو. همه ما به شدت دلتنگ او خواهیم شد.- مت مک گی (@mattmcgee) 19 مه 2022 بیل RIP. او تأثیر زیادی روی من داشت، و من متشکرم که آمد تا صحبت‌های من را ببیند، آن زمان که بخش بزرگی از ارائه‌ام را به عنوان ادای احترام به روش‌های تفکری که از او آموختم ساختم. خیلی متاسفم که این را می شنوم.- ویل کریچلو (@willcritchlow) 19 مه 2022 بسیار غم انگیز. من بیل را بیش از 20 سال است که می شناسم. او همین اواخر وقتی متوجه شد دفتر مرکزی جدید من در سن دیگو است و من قرار است تا چند هفته دیگر به آنجا بروم، یادداشتی برایم گذاشت. من واقعاً برای دوستی طولانی مدتمان و چنین سهم بزرگی در صنعت ارزش قائل بودم. بیل RIP.- مایک گرهان (@mikegrehan) 19 مه 2022 من همین چند هفته پیش با او در مورد دور هم جمع شدن ما اینجا در سن دیگو صحبت کردم. او خوب و با روحیه خوب به نظر می رسید. من مفتخر بودم که بیل را دوست صدا کنم. ضایعه ای باورنکردنی از نظر شخصی و حرفه ای. عمیق‌ترین همدردی‌های من.- کیسی مارکی (@MediaWyse) 19 مه 2022 به کل خانواده او و کل صنعت ما تسلیت می‌گویم. بیل چنان برداشت منحصر به فردی از سئو داشت که باعث شد همه متوقف شوند و درباره آنچه فکر می کردیم می دانیم تجدید نظر کنند. او از دست خواهد رفت.— برت تابکه (@btabke) 19 مه 2022 تعداد کمی از افراد به اندازه @bill_slawski بر صنعت سئو تأثیر گذاشته اند. این مکان بدون او یکسان نخواهد بود.- اندرو شاتلند (@localseoguide) 19 مه 2022 من زبانم بند آمده است... بی کلام! دوست عزیزم، مون آمی، اعتماد من به سئو، پتنت، الگو، گل، غروب، طلوع آفتاب، دوست من رفته به چت؟! دلت برای بیل تنگ خواهد شد، R.I.P.❤️— گابریلا (@SEOcopy) 19 مه 2022 بیل دانش و عشق زیادی به جامعه سئو داد. روحیه مهربان و سخاوت شما بسیار از دست خواهد رفت.— کریس لانگ (@gofishchris) 19 مه 2022 این خبر بسیار ناراحت کننده است، افکاری برای خانواده او. و صنعت ما در حال از دست دادن یک فرد بسیار ارزشمند است که دانش زیادی را به ما منتقل کرده است. جامعه بزرگ سئو در سرتاسر جهان. بیل خلأ بسیار بزرگی بر جای خواهد گذاشت. از سخاوت شما متشکرم!— David Eichholtzer (@DEichholtzer) 19 مه 2022 این داستان در حال توسعه است. به زودی برای به‌روزرسانی‌های بیشتر دوباره بررسی کنید.

برچسب ها سئو , اسلاوسکی , صورت حساب ,

تعداد صفحات : 3

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 10
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 9
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 135
  • بازدید کلی : 4665
  • کدهای اختصاصی