loading...

دیجیتال مارکتینگ

بازدید : 93
شنبه 17 ارديبهشت 1401 زمان : 7:43

content

چرا محتوای خوب هزینه زیادی دارد

آیا تا به حال جستجوی آنلاین انجام داده اید و می خواهید محتوای متوسطی را بخوانید؟ من نه. همه از محتوای عالی قدردانی می کنند. اما وقتی نوبت به پرداخت هزینه برای برتری می رسد، صنعت بازاریابی در حال رقابت به سمت پایین است. چرا؟ شیرجه بزنیم


محتوای که برای رتبه بندی در مقایسه با محتوایی که برای خواندن نوشته شده است طراحی شده است (این را باید بدانید)

قبل از ایجاد محتوا برای یک وب‌سایت، معمولاً باید به چند سؤال پاسخ دهید. این برای چه کسی است؟ ما می‌خواهیم این محتوا چه کاری انجام دهد؟ پاسخ‌ها تعیین می‌کنند که شما چه نوع بازاریاب هستید. بازاریابان وابسته برای دریافت کلیک وجود دارند. آنها دو مرحله اصلی وسط جستجو را با هم ترکیب می کنند. کاوش موضوع و ارزیابی انتخاب. و سپس آنها یک "خدمات انجام شده برای شما" را ارائه می دهند. "ما گزینه ها را برای شما بررسی کرده ایم. ما انتخاب های شما را محدود کرده ایم؛ برای یافتن قیمت عالی اینجا را کلیک کنید.» آنچه برای این نوع بازاریاب بیشتر اهمیت دارد این است که یک انسان محتوا را مشاهده کند و بیننده روی یک پیوند کلیک کند. خواندن جزئیات لازم نیست. اسکن و کلیک کردن تنها چیزی است که آنها نیاز دارند و می خواهند. با این نوع محتوا، هزینه اولیه است. بازاریاب تا زمانی که رتبه‌بندی نکند نمی‌تواند سودی کسب کند، بنابراین منطقی است که سعی کنید محتوا را تا حد امکان ارزان‌تر تولید کنید. محتوایی که برای خواندن نوشته می‌شود متفاوت است. زیرا اگر خوانده نشود، محتوا نمی‌تواند به اهداف خود برسد. ممکن است بپرسید : ما می خواهیم محتوا به چه چیزی برسد؟ ما محتوای عالی می نویسیم تا تغییر اتفاق بیفتد. این تغییر برای خواننده درونی است. این تغییر ممکن است طرز فکر آنها در مورد کسب و کار شما باشد. این تغییر ممکن است این باشد که خواننده شما را به عنوان متخصص ببیند و هدف یا ارزش های شما را دوست داشته باشد. آنها شروع به تمایل به محصولات، تخصص و ایده های شما می کنند. و تا زمانی که کلمات خوانده نشوند، تغییر نمی تواند اتفاق بیفتد. هدف شما برای محتوایی که ایجاد می کنید مهم است. اگر می‌خواهید آنها را مرور کنند و کلیک کنند، قیمت محتوا مهم نیست. هر چه ارزان‌تر، بهتر است. شما در رقابتی برای کسب سود هستید، بنابراین کیفیت عموماً به معنای حداقل پوشش موضوع برای برآورده کردن هوش مصنوعی موتور جستجو است. اما اگر کسب‌وکاری هستید که به انسان‌ها خدمت می‌کند؟ این افراد حق انتخاب دارند. سپس مسئولیت ایجاد محتوایی که خوانندگان را تحت تأثیر قرار می دهد بر عهده شماست. اما چه چیزی در این نوع محتوا وجود دارد؟ بیایید بفهمیم.


چه چیزی به محتوای عالی وارد می شود؟

پاسخ: خون، عرق و اشک. این هرگز فقط یک پست وبلاگ برای یک تجارت نیست. به ارزش وب و ارزش کسب و کار می افزاید. مشکل این است که سال ها است، بازاریابان وارد رقابتی تا آخر برای محتوا شده اند. «حداقل قیمتی که می‌توانیم محتوای خود را با آن تهیه کنیم چقدر است؟» در نتیجه، محتوای ضعیف زیادی می‌بینیم. این روش اشتباهی است که در مورد محتوا فکر کنیم. محتوای ارزان به ندرت کیفیت بالایی دارد. محتوای عالی هزینه دارد. و اغلب سنگین است. دلیلش این است. محتوای عالی ساخته می‌شود و نوشته نمی‌شود. بنابراین، نویسندگان محتوا سازنده محتوا هستند، و هر قطعه محتوایی که ایجاد می‌کنند، لایه‌هایی از خون، عرق و اشک‌هایشان را در خود جای داده است.


راه معمار به سمت محتوای با کیفیت عالی

اگر محتوای عالی ساخته شود و نوشته نشود، منطقی است که نیروی کار ماهر آن محتوا را ایجاد کند. و نیروی کار ماهر به پرداختی نیاز دارد که نشان دهنده زمان صرف شده برای یادگیری این حرفه باشد. مدل ذهنی محتوا باید این باشد: «ما باید محتوای عالی ایجاد کنیم. هزینه ایجاد یک محتوای عالی چقدر است؟»محتوای عالی به شکستن فرآیند محتوا نیاز دارد:تحقیق کلیدواژه طرح تحقیق موضوع دانش گرامر مهارت نوشتن تجربه نوشتن ایجادتصویربهینه سازی پست ایجاد سرفصل ویرایشطراحی آپلودمن احتمالاً چند زمینه را از دست داده ام، اما هر بخش در بالا مهارت خاص خود را دارد. اما وقتی موارد فوق در مقادیر مناسب گرد هم آیند، جادو اتفاق می افتد. این کیمیاگری است که در ایجاد محتوای خوب نهفته است. و بله، این ممکن است به این معنا باشد که افراد متعددی با مجموعه مهارت‌های مختلف روی ایجاد محتوای عالی کار می‌کنند. با این حال، این کلمات هستند که همیشه کار سنگینی را انجام می‌دهند. وقتی برایان دین پست تکنیکی معروف خود را در آسمان‌خراش ایجاد کرد، پستی را طراحی کرد که قابل خواندن و خواندن باشد. نه فقط به صورت آنلاین رتبه بندی شده است. این احتمالاً یکی از شناخته شده ترین و پرکاربردترین محتوا و تکنیک های سئو است. و بیش از 15000 بک لینک از بیش از 3000 دامنه ایجاد کرد. مطمئناً، او هرگز نمی توانست عملکرد آن محتوا را پیش بینی کند. اما با استفاده از ترکیبی از همه مهارت‌هایی که در بالا فهرست کردیم، محتوا رکوردها را شکست. اگر او محتوا را طراحی نمی‌کرد، سبک نوشتاری عالی نداشت و تصاویر را در مکان‌های مناسب اضافه نمی‌کرد، شکست می‌خورد. اما هزینه محتوای خوب چقدر باید باشد؟ ، ما باید به علم پشت سر محتوا نگاه کنیم.


محتوای کیمیاگری است. قیمت بر این اساس

تلاش برای تبدیل هر فلز به طلا وظیفه کیمیاگران باستانی بود. امروزه کیمیاگری مدرن در ذهن اتفاق می افتد. علم رفتاری به ما نشان داده است که انسان ها اغلب به دنبال سیگنال هایی هستند تا بتوانیم دنیا را درک کنیم. ما در یک مکان شلوغ غذا می خوریم. رستوران و از یک رستوران ساکت اجتناب کنید، با این باور که غذای بهتری ارائه خواهد شد.

در درون علم رفتاری چیزی وجود دارد که «نظریه سیگنال دهی پرهزینه» نامیده می شود. «نظریه سیگنال دهی پرهزینه - این واقعیت که معنا و اهمیتی که به چیزی متصل می شود با هزینه ای که در آن ارتباط برقرار می شود، نسبت مستقیم دارد.» روری ساترلند، «کیمیاگری» و این بخشی از کیمیاگری محتوای با کیفیت است. در سطح انسانی، همه ما می دانیم که نوشتن محتوا در هر سطحی منابع قابل توجهی را مصرف می کند. وقت نویسنده، آپلود و طراحی تصاویر باشد. حتی اگر خواننده از پیچیدگی‌های دیگر تولید محتوا بی‌اطلاع باشد، این درک ذهنی وجود دارد که «کار» وارد محتوا می‌شود. یا به عبارت دیگر، محتوا سرمایه‌گذاری مشهودی در شهرت کسب‌وکار شما است که خواننده می‌تواند درباره آن قضاوت کند. محتوا بر سر مشتریان بالقوه شما فریاد می زند. «ما متخصص هستیم. ما را انتخاب کنید ما به جایی نمی‌رویم. و وقتی خواننده محتوا را جذب می‌کند، تغییری که شما به دنبال آن هستید می‌تواند اتفاق بیفتد. این تغییر ممکن است تصمیم خرید باشد. ممکن است مشترک شدن باشد. یا ممکن است زمانی که کسب‌وکار شما را به خاطر می‌آورد آنها آماده خرید هستند. اما این موضوع کمی عمیق تر نیز می شود. زیرا ما یک گونه از شکارچیان اطلاعات هستیم و به تغذیه نیاز داریم.


محتوای بازی های گرسنگی

در سال 1990، پیتر پیرولی و استوارت کارت نظریه جستجوی اطلاعات را توسعه دادند. این ایده ساده است. اطلاعات منبعی است که ما مصرف می کنیم، درست مانند غذا. و ما به دنبال منابع اطلاعاتی با کیفیت هستیم. اینگونه است که ما به عنوان یک گونه از طریق دانش مشترک تکامل یافته ایم. امروزه اینترنت مقدار زیادی از دانش مشترک ما را کنترل می کند. و ما اکنون شکارچیان آنلاین هستیم و به دنبال تکه های غنی از اطلاعات برای مصرف هستیم. به عنوان یک تجارت، شما بر اساس کیفیت اطلاعات خود قضاوت خواهید شد. و شما در ابتدا بر اساس آنچه به عنوان «رایحه اطلاعاتی» شناخته می شود قضاوت خواهید شد. به کاربر، برگرفته از بازنمایی منبع.» به طور خلاصه، این بدان معناست که کاربران محتوای شما را بر اساس ارزشی که فکر می‌کنند قبل از مصرف محتوا به آنها ارائه می‌دهد قضاوت می‌کنند. بله، درست مانند یک کتاب. ، محتوای شما بر اساس جلد مورد قضاوت قرار می گیرد، به جز اینکه جلد یک اسکن خوانده شده از محتوای شما است. عناصر طراحی مانند لیست های شماره دار تایپوگرافی و H2 های جالب نقش زیادی در تصمیم گیری خواننده برای مصرف محتوای شما دارند. و سپس کلمات شما باید آنها را در صفحه حفظ کنند و خط به خط در محتوای شما حرکت کنند. مشتریان بالقوه شما را با تلاشی که برای محتوای خود انجام می دهید قضاوت می کنند زیرا آنها در جستجوی اطلاعات باکیفیت هستند تا به آنها کمک کند یک هوشمندانه بسازند. تصمیم خرید. به همین دلیل است که کیفیت محتوای شما در همه سطوح بسیار مهم است. محتوای عالی = تأثیر زیاد. دستیابی به این تاثیر مستلزم تلاش، زمان و مهارت است. و شما باید برای این هزینه بپردازید. اما چگونه باید قضاوت کنید که چه محتوایی با کیفیت هزینه دارد؟


فروش تاثیر نامرئی محتوا

اگر محتوا تأثیر ملموسی داشته باشد، باید هزینه آن تأثیر را دریافت کنیم. بنابراین، چگونه این کار را انجام می‌دهید؟ مدل قدیمی ، قیمت‌گذاری «کلمه» است. ارزان است و ی وافل تولید می‌کند. تعداد کلمات باید باشد یک طناب راهنما این به شما کمک می کند تا عمق مورد نیاز را به سرعت درک کنید. اما این یک هدف نیست. زمانی به پایان می رسد که خوب باشد. نه به این دلیل که به تعداد کلمات رسیده ایم. یک کسب و کار را به مشتری متصل می کند. این پلی است که به مشتریان احتمالی کمک می کند تا تصمیمات هوشمندانه بگیرند. همچنین به عنوان یک سیگنال پرهزینه از قصد و قابلیت اطمینان عمل می کند. این می‌تواند از طریق رسانه‌های اجتماعی پولی و ارگانیک، سرنخ ایجاد کند و به سمت مشتریان بالقوه سوق داده شود. یا می‌تواند مشتریان را به سمت وب‌سایت شما بکشاند، از طریق یک پیام بازاریابی ایمیلی خوب یا رتبه‌بندی در Google به عنوان دروازه‌ای عمل کند. و همانطور که بارها گفته شد، ی خوب تخصص را به نمایش می‌گذارد. .بنابراین، ارزش آن چیست؟ می دانم که سخت است، اما برای آسان کردن زندگی. به هزینه فکر نکنید. به این فکر کنید که بودجه شما برای چقدر است.google


چگونه بودجه محتوای مناسب را ایجاد کنیم

به طور کلی، بودجه محتوای شما باید از بودجه بازاریابی برند شما خارج شود و می تواند بخشی از حفظ کننده سئوی شما باشد. به نیازهای خود فکر کنید. آیا برای جلب توجه کسب و کار خود به 45 مقاله نیاز دارید یا فقط 12 مقاله؟ اما سوال اینجاست." برای ایجاد تغییری که به دنبال آن هستیم، باید چه چیزی ایجاد کنم؟» پس باید به دنبال بودجه باشید تا این اتفاق بیفتد. اما در مورد مقاله‌های جداگانه چطور؟ چه چیزی را باید خرج کنید؟ این سوال اشتباهی است. در عوض، این را در نظر بگیرید. برای تغییری که به دنبال رخ دادن آن هستید، چه چیزی را آماده پرداخت می‌کنید؟ مقاله‌ای که به صورت آنلاین رتبه‌بندی می‌کند و ارزش کسب‌وکار شما را به شما نشان می‌دهد چیست؟ ارزش آن چیست؟ فردی که به طور مثبت در مورد کسب و کار شما فکر کند؟ این چهره ای است که شما به طور ذهنی مذاکرات درونی خود را با آن شروع می کنید. از آنجا، باید افرادی را پیدا کرده و جمع آوری کنید که می توانند به شما در ساخت محتوای عالی کمک کنند. متخصصان سئو، نویسندگان، طراحان محتوا و ویراستاران. این ممکن است یک نفر باشد. ممکنه آژانس باشه ممکن است چندین فرد ماهر باشند.

و اگر این گران به نظر می رسد، به این دلیل است که گران خواهد بود. به همین دلیل است که باید بودجه قابل توجهی برای محتوای خود در نظر بگیرید. محتوای عالی، بطری گران قیمت شراب در قفسه سوپرمارکت است. شما آن را نمی خرید زیرا به نوشیدنی علاقه دارید. شما آن را می‌خرید زیرا می‌خواهید تأثیر شراب با کیفیت را احساس کنید. و اگر می‌خواهید محتوای شما تأثیر قابل‌توجهی بر مشتریان احتمالی شما داشته باشد. باید روی دارایی‌های محتوایی سرمایه‌گذاری کنید که این تأثیر را داشته باشد. نظرات بیان شده در این مقاله مربوط به نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.

content

چرا محتوای خوب هزینه زیادی دارد

آیا تا به حال جستجوی آنلاین انجام داده اید و می خواهید محتوای متوسطی را بخوانید؟ من نه. همه از محتوای عالی قدردانی می کنند. اما وقتی نوبت به پرداخت هزینه برای برتری می رسد، صنعت بازاریابی در حال رقابت به سمت پایین است. چرا؟ شیرجه بزنیم


محتوای که برای رتبه بندی در مقایسه با محتوایی که برای خواندن نوشته شده است طراحی شده است (این را باید بدانید)

قبل از ایجاد محتوا برای یک وب‌سایت، معمولاً باید به چند سؤال پاسخ دهید. این برای چه کسی است؟ ما می‌خواهیم این محتوا چه کاری انجام دهد؟ پاسخ‌ها تعیین می‌کنند که شما چه نوع بازاریاب هستید. بازاریابان وابسته برای دریافت کلیک وجود دارند. آنها دو مرحله اصلی وسط جستجو را با هم ترکیب می کنند. کاوش موضوع و ارزیابی انتخاب. و سپس آنها یک "خدمات انجام شده برای شما" را ارائه می دهند. "ما گزینه ها را برای شما بررسی کرده ایم. ما انتخاب های شما را محدود کرده ایم؛ برای یافتن قیمت عالی اینجا را کلیک کنید.» آنچه برای این نوع بازاریاب بیشتر اهمیت دارد این است که یک انسان محتوا را مشاهده کند و بیننده روی یک پیوند کلیک کند. خواندن جزئیات لازم نیست. اسکن و کلیک کردن تنها چیزی است که آنها نیاز دارند و می خواهند. با این نوع محتوا، هزینه اولیه است. بازاریاب تا زمانی که رتبه‌بندی نکند نمی‌تواند سودی کسب کند، بنابراین منطقی است که سعی کنید محتوا را تا حد امکان ارزان‌تر تولید کنید. محتوایی که برای خواندن نوشته می‌شود متفاوت است. زیرا اگر خوانده نشود، محتوا نمی‌تواند به اهداف خود برسد. ممکن است بپرسید : ما می خواهیم محتوا به چه چیزی برسد؟ ما محتوای عالی می نویسیم تا تغییر اتفاق بیفتد. این تغییر برای خواننده درونی است. این تغییر ممکن است طرز فکر آنها در مورد کسب و کار شما باشد. این تغییر ممکن است این باشد که خواننده شما را به عنوان متخصص ببیند و هدف یا ارزش های شما را دوست داشته باشد. آنها شروع به تمایل به محصولات، تخصص و ایده های شما می کنند. و تا زمانی که کلمات خوانده نشوند، تغییر نمی تواند اتفاق بیفتد. هدف شما برای محتوایی که ایجاد می کنید مهم است. اگر می‌خواهید آنها را مرور کنند و کلیک کنند، قیمت محتوا مهم نیست. هر چه ارزان‌تر، بهتر است. شما در رقابتی برای کسب سود هستید، بنابراین کیفیت عموماً به معنای حداقل پوشش موضوع برای برآورده کردن هوش مصنوعی موتور جستجو است. اما اگر کسب‌وکاری هستید که به انسان‌ها خدمت می‌کند؟ این افراد حق انتخاب دارند. سپس مسئولیت ایجاد محتوایی که خوانندگان را تحت تأثیر قرار می دهد بر عهده شماست. اما چه چیزی در این نوع محتوا وجود دارد؟ بیایید بفهمیم.


چه چیزی به محتوای عالی وارد می شود؟

پاسخ: خون، عرق و اشک. این هرگز فقط یک پست وبلاگ برای یک تجارت نیست. به ارزش وب و ارزش کسب و کار می افزاید. مشکل این است که سال ها است، بازاریابان وارد رقابتی تا آخر برای محتوا شده اند. «حداقل قیمتی که می‌توانیم محتوای خود را با آن تهیه کنیم چقدر است؟» در نتیجه، محتوای ضعیف زیادی می‌بینیم. این روش اشتباهی است که در مورد محتوا فکر کنیم. محتوای ارزان به ندرت کیفیت بالایی دارد. محتوای عالی هزینه دارد. و اغلب سنگین است. دلیلش این است. محتوای عالی ساخته می‌شود و نوشته نمی‌شود. بنابراین، نویسندگان محتوا سازنده محتوا هستند، و هر قطعه محتوایی که ایجاد می‌کنند، لایه‌هایی از خون، عرق و اشک‌هایشان را در خود جای داده است.


راه معمار به سمت محتوای با کیفیت عالی

اگر محتوای عالی ساخته شود و نوشته نشود، منطقی است که نیروی کار ماهر آن محتوا را ایجاد کند. و نیروی کار ماهر به پرداختی نیاز دارد که نشان دهنده زمان صرف شده برای یادگیری این حرفه باشد. مدل ذهنی محتوا باید این باشد: «ما باید محتوای عالی ایجاد کنیم. هزینه ایجاد یک محتوای عالی چقدر است؟»محتوای عالی به شکستن فرآیند محتوا نیاز دارد:تحقیق کلیدواژه طرح تحقیق موضوع دانش گرامر مهارت نوشتن تجربه نوشتن ایجادتصویربهینه سازی پست ایجاد سرفصل ویرایشطراحی آپلودمن احتمالاً چند زمینه را از دست داده ام، اما هر بخش در بالا مهارت خاص خود را دارد. اما وقتی موارد فوق در مقادیر مناسب گرد هم آیند، جادو اتفاق می افتد. این کیمیاگری است که در ایجاد محتوای خوب نهفته است. و بله، این ممکن است به این معنا باشد که افراد متعددی با مجموعه مهارت‌های مختلف روی ایجاد محتوای عالی کار می‌کنند. با این حال، این کلمات هستند که همیشه کار سنگینی را انجام می‌دهند. وقتی برایان دین پست تکنیکی معروف خود را در آسمان‌خراش ایجاد کرد، پستی را طراحی کرد که قابل خواندن و خواندن باشد. نه فقط به صورت آنلاین رتبه بندی شده است. این احتمالاً یکی از شناخته شده ترین و پرکاربردترین محتوا و تکنیک های سئو است. و بیش از 15000 بک لینک از بیش از 3000 دامنه ایجاد کرد. مطمئناً، او هرگز نمی توانست عملکرد آن محتوا را پیش بینی کند. اما با استفاده از ترکیبی از همه مهارت‌هایی که در بالا فهرست کردیم، محتوا رکوردها را شکست. اگر او محتوا را طراحی نمی‌کرد، سبک نوشتاری عالی نداشت و تصاویر را در مکان‌های مناسب اضافه نمی‌کرد، شکست می‌خورد. اما هزینه محتوای خوب چقدر باید باشد؟ ، ما باید به علم پشت سر محتوا نگاه کنیم.


محتوای کیمیاگری است. قیمت بر این اساس

تلاش برای تبدیل هر فلز به طلا وظیفه کیمیاگران باستانی بود. امروزه کیمیاگری مدرن در ذهن اتفاق می افتد. علم رفتاری به ما نشان داده است که انسان ها اغلب به دنبال سیگنال هایی هستند تا بتوانیم دنیا را درک کنیم. ما در یک مکان شلوغ غذا می خوریم. رستوران و از یک رستوران ساکت اجتناب کنید، با این باور که غذای بهتری ارائه خواهد شد.

در درون علم رفتاری چیزی وجود دارد که «نظریه سیگنال دهی پرهزینه» نامیده می شود. «نظریه سیگنال دهی پرهزینه - این واقعیت که معنا و اهمیتی که به چیزی متصل می شود با هزینه ای که در آن ارتباط برقرار می شود، نسبت مستقیم دارد.» روری ساترلند، «کیمیاگری» و این بخشی از کیمیاگری محتوای با کیفیت است. در سطح انسانی، همه ما می دانیم که نوشتن محتوا در هر سطحی منابع قابل توجهی را مصرف می کند. وقت نویسنده، آپلود و طراحی تصاویر باشد. حتی اگر خواننده از پیچیدگی‌های دیگر تولید محتوا بی‌اطلاع باشد، این درک ذهنی وجود دارد که «کار» وارد محتوا می‌شود. یا به عبارت دیگر، محتوا سرمایه‌گذاری مشهودی در شهرت کسب‌وکار شما است که خواننده می‌تواند درباره آن قضاوت کند. محتوا بر سر مشتریان بالقوه شما فریاد می زند. «ما متخصص هستیم. ما را انتخاب کنید ما به جایی نمی‌رویم. و وقتی خواننده محتوا را جذب می‌کند، تغییری که شما به دنبال آن هستید می‌تواند اتفاق بیفتد. این تغییر ممکن است تصمیم خرید باشد. ممکن است مشترک شدن باشد. یا ممکن است زمانی که کسب‌وکار شما را به خاطر می‌آورد آنها آماده خرید هستند. اما این موضوع کمی عمیق تر نیز می شود. زیرا ما یک گونه از شکارچیان اطلاعات هستیم و به تغذیه نیاز داریم.


محتوای بازی های گرسنگی

در سال 1990، پیتر پیرولی و استوارت کارت نظریه جستجوی اطلاعات را توسعه دادند. این ایده ساده است. اطلاعات منبعی است که ما مصرف می کنیم، درست مانند غذا. و ما به دنبال منابع اطلاعاتی با کیفیت هستیم. اینگونه است که ما به عنوان یک گونه از طریق دانش مشترک تکامل یافته ایم. امروزه اینترنت مقدار زیادی از دانش مشترک ما را کنترل می کند. و ما اکنون شکارچیان آنلاین هستیم و به دنبال تکه های غنی از اطلاعات برای مصرف هستیم. به عنوان یک تجارت، شما بر اساس کیفیت اطلاعات خود قضاوت خواهید شد. و شما در ابتدا بر اساس آنچه به عنوان «رایحه اطلاعاتی» شناخته می شود قضاوت خواهید شد. به کاربر، برگرفته از بازنمایی منبع.» به طور خلاصه، این بدان معناست که کاربران محتوای شما را بر اساس ارزشی که فکر می‌کنند قبل از مصرف محتوا به آنها ارائه می‌دهد قضاوت می‌کنند. بله، درست مانند یک کتاب. ، محتوای شما بر اساس جلد مورد قضاوت قرار می گیرد، به جز اینکه جلد یک اسکن خوانده شده از محتوای شما است. عناصر طراحی مانند لیست های شماره دار تایپوگرافی و H2 های جالب نقش زیادی در تصمیم گیری خواننده برای مصرف محتوای شما دارند. و سپس کلمات شما باید آنها را در صفحه حفظ کنند و خط به خط در محتوای شما حرکت کنند. مشتریان بالقوه شما را با تلاشی که برای محتوای خود انجام می دهید قضاوت می کنند زیرا آنها در جستجوی اطلاعات باکیفیت هستند تا به آنها کمک کند یک هوشمندانه بسازند. تصمیم خرید. به همین دلیل است که کیفیت محتوای شما در همه سطوح بسیار مهم است. محتوای عالی = تأثیر زیاد. دستیابی به این تاثیر مستلزم تلاش، زمان و مهارت است. و شما باید برای این هزینه بپردازید. اما چگونه باید قضاوت کنید که چه محتوایی با کیفیت هزینه دارد؟


فروش تاثیر نامرئی محتوا

اگر محتوا تأثیر ملموسی داشته باشد، باید هزینه آن تأثیر را دریافت کنیم. بنابراین، چگونه این کار را انجام می‌دهید؟ مدل قدیمی ، قیمت‌گذاری «کلمه» است. ارزان است و ی وافل تولید می‌کند. تعداد کلمات باید باشد یک طناب راهنما این به شما کمک می کند تا عمق مورد نیاز را به سرعت درک کنید. اما این یک هدف نیست. زمانی به پایان می رسد که خوب باشد. نه به این دلیل که به تعداد کلمات رسیده ایم. یک کسب و کار را به مشتری متصل می کند. این پلی است که به مشتریان احتمالی کمک می کند تا تصمیمات هوشمندانه بگیرند. همچنین به عنوان یک سیگنال پرهزینه از قصد و قابلیت اطمینان عمل می کند. این می‌تواند از طریق رسانه‌های اجتماعی پولی و ارگانیک، سرنخ ایجاد کند و به سمت مشتریان بالقوه سوق داده شود. یا می‌تواند مشتریان را به سمت وب‌سایت شما بکشاند، از طریق یک پیام بازاریابی ایمیلی خوب یا رتبه‌بندی در Google به عنوان دروازه‌ای عمل کند. و همانطور که بارها گفته شد، ی خوب تخصص را به نمایش می‌گذارد. .بنابراین، ارزش آن چیست؟ می دانم که سخت است، اما برای آسان کردن زندگی. به هزینه فکر نکنید. به این فکر کنید که بودجه شما برای چقدر است.google


چگونه بودجه محتوای مناسب را ایجاد کنیم

به طور کلی، بودجه محتوای شما باید از بودجه بازاریابی برند شما خارج شود و می تواند بخشی از حفظ کننده سئوی شما باشد. به نیازهای خود فکر کنید. آیا برای جلب توجه کسب و کار خود به 45 مقاله نیاز دارید یا فقط 12 مقاله؟ اما سوال اینجاست." برای ایجاد تغییری که به دنبال آن هستیم، باید چه چیزی ایجاد کنم؟» پس باید به دنبال بودجه باشید تا این اتفاق بیفتد. اما در مورد مقاله‌های جداگانه چطور؟ چه چیزی را باید خرج کنید؟ این سوال اشتباهی است. در عوض، این را در نظر بگیرید. برای تغییری که به دنبال رخ دادن آن هستید، چه چیزی را آماده پرداخت می‌کنید؟ مقاله‌ای که به صورت آنلاین رتبه‌بندی می‌کند و ارزش کسب‌وکار شما را به شما نشان می‌دهد چیست؟ ارزش آن چیست؟ فردی که به طور مثبت در مورد کسب و کار شما فکر کند؟ این چهره ای است که شما به طور ذهنی مذاکرات درونی خود را با آن شروع می کنید. از آنجا، باید افرادی را پیدا کرده و جمع آوری کنید که می توانند به شما در ساخت محتوای عالی کمک کنند. متخصصان سئو، نویسندگان، طراحان محتوا و ویراستاران. این ممکن است یک نفر باشد. ممکنه آژانس باشه ممکن است چندین فرد ماهر باشند.

و اگر این گران به نظر می رسد، به این دلیل است که گران خواهد بود. به همین دلیل است که باید بودجه قابل توجهی برای محتوای خود در نظر بگیرید. محتوای عالی، بطری گران قیمت شراب در قفسه سوپرمارکت است. شما آن را نمی خرید زیرا به نوشیدنی علاقه دارید. شما آن را می‌خرید زیرا می‌خواهید تأثیر شراب با کیفیت را احساس کنید. و اگر می‌خواهید محتوای شما تأثیر قابل‌توجهی بر مشتریان احتمالی شما داشته باشد. باید روی دارایی‌های محتوایی سرمایه‌گذاری کنید که این تأثیر را داشته باشد. نظرات بیان شده در این مقاله مربوط به نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.

برچسب ها محتوا , خوب , چرا ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 3

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 13
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 10
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 73
  • بازدید سال : 149
  • بازدید کلی : 4679
  • کدهای اختصاصی